Kiitos Hankille niistä parista vuodesta mitä täälä on viettänyt.
Leinonen totesi että tulee tilaan kokoonpanoon lahjakkaille junioreille. Silti on tuntu että sielä joku olisi tulossa vielä, koska tuskin Leinonen ihan tätä uutista tarkoitti sillä ''iloisella Tappara- uutisella''.
Kiitos Hancockille Tappara vuosista. (Kai hän tuon verran jo suomea osaa että ymmärtää?)
Tässä on heitetty toiveita että joku olisi tulossa ja ilmeisesti tarkoitetaan ennen kauden alkua. Meibi, mutta mulla on sellainen kutina että ei ole tulossa vielä äkkiseltään ketään.
Alkutalvesta tai ehkä joulun tienoilla saattaisi ehkä tulla joku. Kai tästä Tapparan on jotenkin taloudellisesti hyödyttävä, muuten Hancon vielä vuoden jatkuvan sopimuksen teilaus tuntusi hölmöltä. Mikkihän ei ole hölmö joten laskin on käynyt.
Joku puhui fleguilusta tjsp. Ehkä totta sekin, en ollut itse pleijareita katsomassa männä keväällä lainkaan.
Jotenkin uskon että nykyrosterilla aloitellaan kausi ja tilannetta katsellaan sitä mukaa miten homma käy.
Tässähän aukeaa yksi sentterin paikka ja aika isot saappaat.
Fabion mainitsemalle eksoottiselle ajankohdalle annan kyllä itsekkin sinetin.
Eihän tää tosiaan ihan tavallista ole. Pakkohan tällä on jotain säästää. Tuskin Mikki sentään hulluksi on tullut.
On kyllä Tappara muuttunut niin rajusti viimekaudesta pelaajien osalta, että pakkohan sitä on tulla seurailemaan ahkerammin jo alkukaudesta, jotta pysyy kärryillä mistä porukka täällä puhuu.
Tää oli ikäänkuin lupaus. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin ajattelee samoin.
Itseasiassa täähän on mielenkiintoista, ainakin vielä.
Edit: lisäys
Kun Hanco siirtyy "rapakon" taakse lokakuussa paljonkohan tulee saamaan peliaikaa Tapparassa?
Miksi häntä edes kannttaisi peluuttaa, jos nuorempaa polvea ajetaan sisään? Kai jääkiekkoilijat sitten on niin kovia jätkiä.
Tulee jotenkin sellainen olo että itse en ainakaan 110 prosenttia itsestäni saisi irti normitöissä jos tietäisin kohta lähteväni muualle. Varmaan on vähän kaveristakin kiinni. Nykyhommissa en toki saa irti 20 prossaakaan, enää
Mut mitäs kun palkka vaan juoksee. Epämääräistä "Lokakuussa" siirtoa ihmettelen pienessä päässäni.
Miksei samantien siirry?