Kirjoittaja Aihe: Vitsinurkka  (Luettu 129338 kertaa)

Kahvara

  • Vieras
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #120 : Heinäkuu 31, 2008, 15:34:23 »
Formula-aiheinen visailu

Mikä seuraavista on F1-talli?
a) Pepsodent
b) Aquafresh
c) Jordan

Kuka seuraavista on F1-kuski?
a) Köyris
b) Nussis
c) Panis

Entäpä ajaako näistä kukaan F1-autoa?
a) Hintahulinasi
b) Rabattisi
c) Alesi

Kuka näistä on entinen F1-Maailmanmestari?
a) Marjasurvos
b) Marmelad
c) Hill

Kuka seuraavista on ollut Ferrarin kakkoskuski?
a) Ihmeline
b) Nauroine
c) Irvine

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #121 : Elokuu 01, 2008, 08:27:42 »


Rakastuneena voi istuskella, juoda kahvia ja katsoa vähän elokuvaa. Ja sitten se toinen on siivonnut. - Henrik 6 v.

Rakastuneena tuntee hurjaa oloa sisällään. Ja on ikävä kouluun. -Louise 7 v

Kun näkee tytön, johon on rakastunut, ruumis alkaa tykyttää nopeammin ja verisuonet nousevat pystyyn. - Nick 8v

Kun minä olen rakastunut, ääni sisälläni sanoo: 'Ei hätää. Okei.Minä vain tykkään tuosta pojasta'. - Akinyi 8 v

Jos haluaa tyttökaverin, sen kun kaivaa taskusta kaksi tivolilippua. - Ditte 9 v

Voi kirjoittaa vaikka kirjeen, jossa lukee: 'Alatko mun kanssa? Sitten siinä lukee 'en', 'joo' tai 'en tiedä'.Siihen voi sitten ruksata. - Rasmus 7 v

Minä löysin poikakaverin, kun me tanssittiin päiväkodissa ratiritirallaa. - Astrid 7 v

Jos ei ole varma, onko rakastunut vai ei, tytön kanssa voi käydä pari kertaa treffeillä. Sillä lailla voi tarkistaa, kyseleekö hän tyhmiä. - Patrick 7v

Ihmiset lähtevät ulos ja löytävät poika- taityttökaverin. Kun he ovat olleet pari vuotta yhdessä ja saaneet lapsia, äiti menee töihin ja isä kaupungille etsimään vielä yhden tyttökaverin. -Robin 8 v

Kun on saanut poikakaverin, lähdetään elokuviin ja saadaan lapsi.- Sandra 7 v

Kun on saanut poikakaverin, hänen kanssaan muutetaan äidin ja isän kellariin. Aina välillä sieltä noustaan sitten syömään. - Maria 7 v

Minulla on vain yksi tyttökaveri, mutta yritän löytää koko ajan niitä lisää. - Kristian 7 v

Ei kannata seurustella monen tytön kanssa, koska silloin heitä ei riitä kaikille. - Brian 8 v

Tietenkin voi seurustella monen kanssa yhtä aikaa. Äitikin seurustelee. - Jon 7v

Yleensä mies romahtaa polvilleen ja kosii. Se on vähän sellaista konttaamista. - Ann 7 v

Kun isä ja äiti kosivat toisiaan, isä konttasi kukka kädessään äidin edessä. - Andrea 7v

Silloin kun kositaan, mennään polvi-istuntaan ja kysellään,haluaisiko joku naimisiin. - Rasmus 8 v

Jos on kyllästynyt poikakaveriinsa, voi kysyä ystävältään, eikö tämä huolisi poikaa.- Tanja 7 v

Jos poikakaveri ei halua erota, pitää tapella kovasti. Kyllä se ero tulee. - Jannie 8 v.

Pitää miettiä tarkkaan ennen kun menee kihloihin. Jos ei saa sormusta irti sormesta, ei voi enää erota toista kertaa. - Bettina 7 v

Rakkaus kestää niin kauan, ennen kuin tyttö saa selville,että pojalla on toinen. - Simon 7 v

Rakkaus kestää suunnilleen nelikymppiseksi, sitten löytyy takuulla toinen. - Kim 8v.
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #122 : Elokuu 01, 2008, 13:03:47 »
Vanha vitsi
- Mitä ei ole tapahtunut koskaan ikimuistoisista ajoista lähtien?
Vastaus: Sulhasensa kainalossa oleva nuori nainen ei ole pieraissut.
IS: Maailman vanhimmalla vitsillä ikää 4000 vuotta - Lue vitsi

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #123 : Elokuu 04, 2008, 17:10:24 »
Stockalla kaipasivat myyjää...

Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja
paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
Myyntipäällikkö testasi miestä:
'Oot sitte maalta kotoisin?'
'Joo-o'
'Ootko ennen tehnyt myyntihommia?'
'Juu, kyllä mä siellä maalla...'
sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö
jotenkin piti hänestä ja otti hänet hommiin.
Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden
pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
-'No, montakos kauppaa olet tehnyt?'
-'Yhden'
Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:
'Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaset 20-30 kauppaa
päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen sitten oli?'
-'1,2 miljoonaa'
'Yksi pilkku kaksi miljoonaa!! Mitä *ihmettä* sä oikein myit?!?'
'Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen ongenkoukun, sitten
vähän isomman, seuraavaksi sellaisen rapalan viehesarjan ja vielä perhonteko- vehkeet.
Sitten se tietysti tartti siimaa ja mä myin sille ensin
sellaista tavallista, sitten vähän vahvempaa ja vielä sellaista
kunnon barrakudan kestävää extrasiimaa.
Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat.
Sitten todettiin että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä
vein sen kaverin veneosastolle ja myin sille Marino-9000:n erikoisvarustein.
Seuraavaksi se totesi : 'Ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää
semmoista rohjoa,joten vein sen sitten vielä auto- osastolle ja myin sille
Range Roverin ja trailerin. Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 1.198.167 mk.'
'Ei jumalauta ,mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja sä myyt sille kaiken tuon?'
'No ei ihan...itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen
tamponeja ja mä sitten sanoin sille että sun viikonloppus on joka
tapauksessa pilalla, mikset lähde vaikka kalaan...' ?????? :) ;)
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #124 : Elokuu 19, 2008, 14:22:24 »
Baarimikon nettipäiväkirjasta

Pe 18.7 Iltavuoro

Kaikki oli hyvin tullessani töihin, mutta kymmenen jälkeen illalla sisään saapui neljän hengen seurue. Kaks jätkää ja kaks muijaa. (Vaaleahiuksinen ja tummahiuksinen)

Ennen kuin jatkan, niin aluksi selvennän erään asian: Meillä pubissa VISA ELECTRONILLA voi kirjoittaa enemmänkin, kuin mitä ostos maksaa. Tämä johtuu ihan siitä, että se on yhtä veetä olla kokoajan höyläämässä yksittäisiä ostoja. Helpompi on, että kirjoittaa vähän enemmän ja seuraavaa tilausta maksaessa hoitaa sen käteisellä.
Silloin homma luistaa nopeammin, eikä muiden asiakkaiden tartte odottaa. Sitä paitsi, sillä helevetin kortilla kun ei voi kirjoittaa tiliään miinukselle, koska pankkikorttikone tarkistaa JOKA IKINEN KERTA asiakkaan tilin. (Varmasti tulen kirjoittamaan tähän päiväkirjaan lukemattomia kertoja tästä Electronista... niin pceestä se kortti on.)

No niin, palataanpa illan tapahtumiin. Nää jätkät ja brunette tilasivat ja maksoivat ihan asiallisesti, mutta kun tuli blondin vuoro, niin tilanne olikin toinen. Ensiksikin tää muija mietti ja mietti, että mitäköhän ottaisi. Viimein hän päätyi Kelkka-nimiseen drinkkiin. Tein juoman ja ojensin paukun hälle ja pyysin viittä euroa.

Seuraavassa vuoropuhelu minun (M) ja blondin (B) välillä, joka käytiin sen jälkeen, blondi oli antanut Visa Electronin mulle.

M -Paljolle kirjoitan?
B -Täh?
M -Niin, siis paljolle kirjoitan?
B -Täh? Mitä paljolle? Paljonko se sitten maksaa?
M -Viis euroa, mut paljolle mä höylään?
B -Mitä sä sitten kyselet, et paljolle?
M -Tää juoma maksaa viis euroa, mutta mä voin kirjoittaa vaikka kympille jos sä haluat. Silloin sä saat viis euroa käteisenä vielä takaisin.
B -No eihän se paukku nyt kymppiä maksa. Justhan sä sanoit, et se on viis euroa.
M -Joo joo. Paukku maksaa viis euroa, mutta ajattelin, et jos sä haluat, niin voin kirjoittaa vaikka kympille tai kahdelle, että kun/jos tilaat myöhemmin lisää, niin ei tarvii taas höylätä tolla electronilla.
B -Mikä kymppi tai kakskymppiä? Eihän se maksa ku viitosen.
M -Okei okei! En viittis ruveta vääntään rautalangasta. Tehdään sitten silleen, et mä kirjoitan samalle summalle. Pääsen jatkaan hommia.
B -Mille samalle summalle?
M -No ***** tuolle sun paukun hinnalle, viidelle eurolle, eli samalle summalle!!!
B-Joo... kai se on sit ookoo?


Höyläsin viimein kortilla saman summan, kuin juoma maksoi ja annoin kortin muijalle takasin, ja hän meni tyytyväisenä pöytään. No, kyllähän se juoma aikanaan loppui, ja blondi tuli takaisin tiskille.

M -Mitäs sitten?
B -Paljonko toi salmari maksaa?
M -Kolme ja puol.
B -Laita yks sellanen, se tulee tolle mun kaverille!
M -Tuleeko muuta?
B -En mä vielä... Mä vien sen ensin ja mietin sitten. Mä lupasin kaverille, et mä maksan sen.
M -Niinpä. Ja tietenkin tän salmarin maksat electronilla?
B -Joo, ei mulla oo käteistä mukana.
M -Nii-in! Tän takia mä aikasemmin tarjouduin kirjoittamaan vähän isommalle summalle, et olis nyt sitä käteistä maksaa tää salmari, ettei tarttis alkaa höylään... taas.
B -???
M -Eikö ookkin niin, et kun sä oot maksanu tän salmarin sillä sun kortilla, vieny paukun kaverille, niin kohta sä tuut tilaamaan itelleskin jotain, ja taas sä joudut kaivaan sen korttis esille.
B -No... mutkun, mä en vielä tiedä mitä mä ottasin.
M -Ääh! Antaa olla. Anna se kortti tänne. Taitaa olla niin, et mä pääsen helpomalla tälleen. Eli, mä sit kirjoitan samalle summalle!
B -Häh? Paljonko toi salmari muka on?
M -Sen kolme ja puol.
B -Ethän sä sit voi sitä samalle summalle kirjoittaa!
M -Etkö sä perkele sitä oo kokoajan halunnu?
B -Niin mut se aikasempihan makso viis euroa!
M -Ei juma... Nyt menee lujaa ja korkealta yli! Siis mitä sä tarkotat?
B - Ethän sä nyt voi samalle kirjoittaa, ku toi on halvempi, kuin se edellinen. Et kai sä nyt tosta salmarista viittä euroa ota?
M -Voi  ***** pahvi! Kun mä sanon, et mä kirjoitan samalle summalle, niin tarkoitan sitä summaa, mikä on tän paukun hinta, eikä edellisen paukun... Kuuntele: Mä kirjoitan tällä kortilla kolmelle ja puolelle eurolle! Ootko nyt tyytyväinen?
B -Joo, eikös se nyt menny oikein?


Heti kun pankkikorttikone oli tarkistanut tilin ja sylkenyt kuitin ulos, annoin kuitin allekirjoitettavaksi, ja heti kun blondi oli allekirjoittanut, hän tilasi itselleen toisen Kelkan. Tämähän tarkoitti sitä, että heti sain pyytää uudestaan sitä electronia, että muija voisi maksaa oman juomansakin. Olin jo niin sekaisin, että tilanne oli todella huvittava... Mutta, kyllä se muija sai vieläkin yllätettyä mut... Kun olin tehnyt sille sen kelkan, niin hän antoi sen electroninsa mulle ja kysyi: "Jos mä nyt pyydän sua kirjoittamaan samalle summalle, niin onks tää kelkka nyt sitten saman hintanen, kuin toi salmari?"

Ei ********!!! Mistä... mistä tää on tullut? Missä sen hoitajat? Missä sen pillerit? Missä sen LEPOSITEET on? Voin sanoa suoraan, etten koskaan olisi uskonut, että tällaista voi tapahtua. Muu seuruekin yritti selvittää asiaa hänelle... niin yritti myös useat muutkin asiakkaat. Onneksi ne lähtivät pois. Eipä siitä illasta sen enempää.

p.s. Hei blondi! Jos satut lukemaan tän ja tunnistat ittesi, niin älä tule enää pubiin... Tai, jos olet tulossa, niin JÄTÄ SE VISAELECTRONIS SINNE PYÖREESEEN PEHMUSTETTUUN HUONEESEESI!!!!!

p.p.s Se loppuseurue, jotka olitte mukana. Jos tuutte vielä käymään, niin tarjoan kaljat. Rankkaa se oli teillekin.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa t+a+p+p+a+r+a

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 178
  • Tappara on terästä.
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #125 : Elokuu 19, 2008, 21:12:36 »
( Lainattu Ilveksen tappara.infoa vastaavalta keskustelupalstalta.)
Lainaus
Kyllä tuntuu hyvältä nyt! Ilveksellä on selvästi parempi maalivahdit kuin Tappara, puolustuskin menee meille noin 12-0 ja Plattin tulon jälkeen hyökkäyskin on aivan liigan kärkitasoa.  Valmentajapuolellakin meillä on paremmat merkit pelissä kuin naapurilla. Uskon että ilves pelaa mitaleista (ehkä kullasta!) ja Tappara taistelee Ässien kanssa putoamistaistelussa.
Kai tän voi vitsipalstalle laittaa.
Näillä mennään

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #126 : Syyskuu 10, 2008, 18:08:31 »
Kissa pihalle(miehen kertomus)



  Olimme pukeutuneet ja valmiit lähtemään kutsuille. Yövalo ja
  puhelinvastaaja olivat päällä, peitimme papukaijan häkin ja laitoimme
  kissan takapihalle. Soitimme taksin, joka saapuikin pian. Avatessamme
  etuoven kissa livahti sisälle. Emme halunneet kissan olevan sisällä,
  koska se yritti aina jahdata papukaijaa. Juoksin kissan perässä yläkertaan.
  Vaimoni meni jo taksiin. Hän ei kuitenkaan halunnut taksinkuljettajan
  tietävän, että talo olisi tyhjänä, niinpä hän sanoi miehen tulevan pian.
  'Hän meni vain sanomaan hyvää yötä äidilleni.' selitti vaimoni.
  Pääsin taksiin parin minuutin kuluttua. 'Anteeksi, että jouduitte
  odottamaan', sanoin kuljettajalle, 'mutta se typerä narttu oli
  piilossa sängyn alla. Jouduin ronkkimaan sen pois sieltä
  hiilihangolla. Se yritti vielä karata, mutta sain onneksi kiinni
  niskasta. Sitten minun oli pakko kääriä se huopaan, ettei se raapisi
  minua. Mutta onnistuin lopulta raahata sen niskaperseotteella alakertaan,
  heitin takapihalle ja suljin oven!'

  Tässä kohdassa taksi törmäsi parkkeerattuun autoon...
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #127 : Syyskuu 10, 2008, 19:31:27 »
                                                        Oinas
                                                     21.3.-20.4.
 
Onneksi olkoon: olet jokaisen työnantajan unelma! Aloitekykysi, rohkeutesi, neuvottelukykysi ja ennen kaikkea taistelutahtosi ovat ominaisuuksiasi, joita tarvitaan kaikkialla. Sinussa on luontaista johtajapotentiaalia. Nautit haasteista, ja kun oikein innostut jostain, energiasi kasvaa uskomattomiin mittasuhteisiin. Ehkä olet jo onnistunut etenemään urallasi kohti tavoitteitasi?
Tulisen menestyjäluonteesi kääntöpuolelta löytyy valitettavasti myös itsekeskeinen paskiainen. Aloitekykysi menee helposti hukkaan, ellet saa tukea ihmisiltä, jotka pystyvät viemään ideasi loppuun saakka. Toisinaan tapaa myös oinaita, jotka ovat antaneet periksi, mutta he eivät ikinä myönnä sitä itselleen tai muille. "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista." Kuulostaako tutulta? Sen sijaan että vaihdat työpaikkaa tai jopa alaa ensimmäisten takaiskujen sattuessa, etsi käsiisi Vaaka. Diplomaattinen, charmikas ja ennen kaikkea tasapainoinen vaaka on kaikkea sitä mitä sinä et ole, ota häneltä oppia!
Päänsäryt ja migreenit ovat tyypillinen vaivasi. Älä pingota liikaa, ettei iske stressi tai työuupumus. Jos ideologiasi ovat johdattaneet sinut tuottamattomille aloille, nai rikas puoliso tai tutustu sijoitustoimintaan, sillä ainainen rahanpuute ei nyt kerta kaikkiaan vain sovi sinulle!

                                                          Härkä
                                                       21.4.-20.5.
 
Härkä on usein työpaikkansa avainhenkilö, joka paiskii vakaasti töitä kovissakin paineissa. Et yleensä turhia haihattele, vaan pidät jalat tiukasti maassa kiinni. Päätöksentekijänä olet rauhallinen ja varma. Säilytät realistisen otteesi tiukoissakin paikoissa. Sinulla on myös silmää kauneudelle. Yleensä härät eivät ole kuitenkaan  liialla kunnianhimolla pilattuja, joten todennäköisesti et tälläkään hetkellä hyödynnä kykyjäsi niin hyvin kuin voisit.
Vakautesi ja jalat maassa -asenteesi voi kääntyä myös taakaksi: et kai ole jäänyt elämään menneisyyteen? Saatat olla myös liiankin itsepäinen. Itsepäisyys ja vanhoissa, hyvissä tavoissa pitäytyminen ei välttämättä ole eduksi nykypäivän muuttuvassa ja joustavuutta vaativassa työelämässä. Erityisen tuhoisia seurauksia voi syntyä silloin, jos itsepäisyyteesi pääsee sekoittumaan myös annos suuruudenhulluutta. Adolf Hitler ja Saddam Hussein ovat tunnettuja härän merkeissä syntyneitä henkilöitä...
Kiitos ohjaavan planeettasi Venuksen, edustat yhtä tähtiradan aistillisimmista merkeistä. Työpaikkaromanssia havittelevat saavat silti yleensä turhaan kuolata perääsi, sillä irtosuhteiden sijaan etsit yleensä vakaata ja pysyvää suhdetta. Kireät niska- ja hartialihaksesi - härän tyypillisiä vaivoja - saavatkin todennäköisesti hierontaa jossakin muualla kuin "ylitöissä" työpaikallasi.

                                                       Kaksonen
                                                      21.5.-20.6.
 
Kaksosten silmiinpistävin ominaisuus on kyky keskustella sujuvasti asiasta kuin asiasta melkein kenen tahansa kanssa. Tämä ei olekaan mikään ihme, sillä olet tarkkasilmäinen havainnoitsija ja kaiken lisäksi vielä älykäskin. Vuorovaikutuksen mestarina menestyt erityisesti myyntitehtävissä. Olet myös parantumaton flirttailija. Varo ettet tässä asiassa mene liian pitkälle; itse kyllä onnistut luistamaan ulos sitoumuksista, mutta suhteiden jälkeiset tunnelmat voivat sekoittaa ilmapiirin työtovereidesi tai asiakkaittesi keskuudessa.
Nautit kiireestä ja sinulla on samanaikaisesti monta rautaa tulessa. Hyvä vai huono? Yleensä kyllä selviät aikarajoista - niukin naukin, mutta kuitenkin. Parhaimmillasi olet silloin, kun tukenasi on ihmisiä jotka pystyvät viemään aloittamasi projektit loppuun asti, kun oma mielenkiintosi on jo siirtynyt muualle. Pahimmillasi olet levoton ja keskittymiskyvytön luuseri, jonka parhaatkin ideat katoavat hyödyttöminä ilmaan kuin haiseva tuulahdus Saharaan. Sinun on vaikea myöntää rajoittuneisuuttasi ja saatat lopulta vajota burn outin partaalle otettuasi liikaa töitä itsellesi. Joskus sinun on myös vaikea erottaa olennaiset ja epäolennaiset asiat toisistaan, ja tuhlaat aikasi turhuuksiin. Asioiden loppuun viemisessä kannattaisi ottaa oppia jousimiehiltä.
Ajattelevana ja älykkäänä ihmisenä olet kiinnostunut erilaisista ideologioista, eikä tärkein elämääsi määräävä tekijä yleensä ole raha. Koska kuitenkin nautit tuhlaamisesta, saatat joutua ristiriitaiseen tilanteeseen, jossa ideologiasi sanoo, ettei rahalla ole mitään merkitystä, mutta käytännössä päädyt kuitenkin nurisemaan jatkuvaa rahan puutetta. Tähän ei kuitenkaan tarvitse tyytyä, sillä sinulla on kaikki edellytykset ansaita kasapäin rahaa, kunhan vain myönnät asian itsellesi ja suot silloin tällöin ajatuksen myös taloudelliselle tilanteellesi.

                                                        Rapu
                                                     21.6.-21.7.
 
Rapu on todella pidetty ja toivottu jäsen mille tahansa työpaikalle: sinulta löytyy sekä pätevyyttä että motivaatiota. Olet hyvin velvollisuudentuntoinen, mutta työ ei suinkaan merkitse sinulle pelkkää ikävää velvollisuutta, vaan haluat tosissasi kehittää itseäsi ja pysyä ajan tasalla siinä, mitä sitten teetkin. Tulet loistavasti toimeen ihmisten kanssa ja sinulla on myös liikemiesvaistoa.
Ainoa todellinen ongelmasi on herkkänahkaisuus. Et ole kovin hyvä käsittelemään negatiivisia tunteita, ja vetäydyt helposti kuoreesi kohdatessasi ongelmia. Tunneihmisenä olet myös kuuluisa ailahtelevista mielialoistasi. Liiasta stressistä saat hyvin äkkiä jopa fyysisiä vaivoja. Joko sinut tunnetaan lempinimellä "vatsahaava"? Joskus myös työn ja kodin ristiriita saattaa aiheuttaa ongelmia, erityisesti naispuolisille ravuille.
Työpaikkaromansseihin ravun kannattaa suhtautua erityisen varovaisesti, koska suhteen mahdollisesti päättyessä olet pahemmassa kuin pulassa. Tapasi on jäädä "roikkumaan" suhteen jo päätyttyä. Ei hyvä, ei hyvä...

                                                       Leijona
                                                     22.7.-21.8.
 
Leijona on säteilevä ja karismaattinen persoonallisuus, erinomainen johtaja joka saa muutkin helposti innostumaan ja kaikin puolin todellinen kunkku työpaikallasi. Luovuutesi ja luontaiset johtamiskykysi tekevät sinusta haluttua riistaa työmarkkinoilla. Toisin kuin eräät vaatimattomammat merkit et myöskään välitä piilotella omaa erinomaisuutta. Siksi jotkut pitävät sinua myös leuhkana pikku pirulaisena, jota mielellään vähän näpäytellään, jos vain aihetta löytyy.
Olet pohjimmiltasi kuitenkin lievästi sanottuna laiska luonne. Onneksi saat helposti muut työskentelemään puolestasi ja voit itse jäädä lepäilemään laakereillasi. Kannattaisi joskus myös kuunnella  mitä muut sinulle sanovat, sillä et suinkaan ole aina oikeassa, vaikka mielelläsi ajatteletkin niin.
Rohkeutesi ja ylisuuri itseluottamuksesi ovat apuna pyrkiessäsi siihen korkeaan asemaan, joka sinulle mielestäsi itseoikeutetusti kuuluu. Vaatimasi erityiskohtelu tosin saattaa joskus aiheuttaa hieman närää työpaikallasi. Parasta kuitenkin pitää kiinni tekemästäsi etenemissuunnitelmasta, sillä suurena tuhlarina tarvitset tosiaankin lihavan palkkapussin.

                                                   Neitsyt
                                                 22.8.-21.9.
 
Onneksi olkoon, neitsyt, sinä olet eläinradan todellinen pyhimys! Sinua epäitsekkäämpää henkilöä saa etsimällä etsiä. Koska olet myös hyvin käytännöllinen, järjestelmällinen ja looginen, erilaisten projektien suunnittelu ja toteuttaminen lankeaa usein juuri sinulle. Tavoittelet täydellisyyttä ja usein pääsetkin hyvin lähelle sitä.
Ikävä kyllä näperrellessäsi pikkuasioiden parissa kadotat usein luovuutesi ja mielikuvituksesi. Sinä olet juuri niitä ihmisiä, jotka saavat työpaikallaan lisänimen "pilkunnussija". Täydellisyyden tavoittelussa olet erityisen kriittinen itseäsi kohtaan ja epäilet omia kykyjäsi. Ottamalla oppia kaloista, jotka hyödyntävät mielikuvitustaan ja luottavat vaistoihinsa, pääsisit vieläkin pidemmälle.
Vaikka oletkin työntekijänä lähes täydellinen, nykypäivän työelämässä ei valitettavasti arvosteta kaltaisiasi "Äiti Teresoja" kovin korkealle. Koska et ole kovin kilpailuhenkinen, ylennykset eivät välttämättä lankea juuri sinun kohdallesi, vaikka kykyjesi puolesta ne juuri sinulle kuuluisivatkin. Onneksi olet myös hiukan pihi - ehkä olet jopa kitupiikin maineessa - joten onnistut pitämään henkilökohtaisen taloutesi kurissa vähän kevyemmälläkin palkkapussilla!

                                                       Vaaka
                                                    22.9.-22.10.
 
Sinut tunnetaan työpaikallasi sopuisana, tasapainoisena ja tahdikkaana henkilönä, jolta on hyvä kysyä, kun tarvitaan puolueetonta mielipidettä. Analyyttiset kykysi ovat loistavat, ja pystyt ratkomaan kylmän rauhallisesti ongelmia, jotka saisivat monelta muulta pään pyörälle. Arvostat myös kauneutta ja tyyliä. Siksi työskentelet mielellään viihtyisässä ympäristössä ja kammoat sotkuisia ja rumia työpaikkoja - samoin kuin negatiivisuutta henkiviä työtovereitakin.  Asioiden analysoiminen ja oikeudenmukaisen ratkaisun löytäminen tilanteeseen kuin tilanteeseen vie väistämättä aina aikaa, eikä sinua voi parhaalla tahdollakaan kehua nopeaksi päätöksentekijäksi. Välttääksesi ristiriitoja ja säilyttääksesi harmonian olet usein myös valmis menemään yli siitä missä aita on matalin. Joku ilkeämielinen voisi nimittää sinua jopa flegmaattiseksi.
Sinussa on runsaasti viehätysvoimaa ja harrastat mielelläsi pientä flirttailua, mutta säästä flirttisi mieluummin työajan ulkopuolelle, muuten voit hyvin äkkiä huomata olevasi syytettynä sukupuolisesta ahdistelusta!

                                                  Skorpioni
                                                23.10.-21.11.
 
Skorpionilla on runsain mitoin sisäistä voimaa, jolla saa aikaan ihmeitä. Sinulla on myös harvinaisen hyvät vaistot, erinomainen keskittymiskyky ja olet taktikoinnin ja strategioinnin mestari. Vastustajana tai kilpailijana sinua pidetään usein voittamattomana.  Monet liike-elämän menestyjät ovat skorpioneja, kuten esimerkiksi muuan tietokoneohjelmistoja jokusen kappaleen myynyt herra nimeltään Bill Gates.
Tiedostat myös itse voittajan ominaisuutesi, etkä yleensä edes välitä peitellä vallanhimoasi. Esimiehenä olet yleensä armoton orjapiiskuri. Valitettavasti taktikointia, manipulointia ja kieroja valtapelejä pelaavia henkilöitä ei useinkaan katsota kovin hyvällä, eli keräät helposti itsellesi myös vihamiehiä. Olet niitä ihmisiä, joita joko vihataan tai rakastetaan. Varo erityisesti heittäytymästä hankaliin romansseihin työpaikallasi, sillä mustasukkaisena ja omistushaluisena ihmisenä joudut todennäköisesti vain vaikeuksiin.
Voimakkaasti tuntevana ihmisenä saatat joutua ongelmiin, jos joudut kohtaamaan liikaa stressiä. Itsetuhoinen puolesi saattaa vetää sinut viinan tai huumeiden ansaan, ellet onnistu löytämään henkistä tasapainoasi ajoissa.

                                                      Jousimies
                                                    22.11.-20.12.
 
Jousimies on nopeaälyinen ja idearikas riskinottaja, joka ei helpolla anna periksi eikä luovuta. Kunhan uskot siihen mitä olet tekemässä, mikään ei voi sinua pidätellä. Olet ehkä tähtimerkeistä se kaikkein optimistisin. Innostuksesi, optimistisuutesi, vapaudenkaihosi - ja usein myös hiukan tahditon suorapuheisuutesi - saattaa antaa sinusta joka hiukan lapsenomaisen kuvan.
Kuten muillakin ideoita pursuavilla tähtimerkeillä, myös sinulla on vaikeuksia viedä asioita loppuun asti. Kiitos vilkkaan mielikuvituksesi, saatat joutua myös hiukan epäluotettavan ihmisen maineeseen, sillä sinulla on taipumusta liioitella ja muutenkin "kaunistella totuutta". Voit myös heittäytyä kiusalliseksi "totuuden torveksi" ja jaella omia mielipiteitäsi liiankin auliisti. Mutta voi sitä onnetonta joka uskaltaa sinua itseäsi arvostella jostakin!
Juuttuminen tylsään ja rutiininomaiseen työtehtävään ei tee sinulle hyvää. Jos tunnistat joutuneesi väärälle työpaikalle, nyt on aika tehdä asialle jotain. Koskaan ei ole liian myöhäistä saada uutta alkua. Olet ehkä jopa haaveillut aloittavasi uuden ammatin opiskelun. Siitä vain! Uudet, jännittävämmät työtehtävät suorastaan huutavat jo sinua luokseen

                                                        Kauris
                                                    21.12.-19.1.

Kauris tunnetaan usein vakavamielisenä ja kurinalaisena ihmisellä, joka runnoo tahtonsa läpi vaikka väkisin. Monet kauriit ovat päättäneet menestyä jo lapsuudestaan lähtien. Olet hyvin materialistinen luonne, ja jos olet jo onnistunut löytämään oman paikkasi työelämässä, olet todennäköisesti kaikkesi antava työnarkomaani.
Itsenäinen voimakastahtoisuutesi ei välttämättä tee sinusta hyvää tiimityöskentelijää, mikä on yleensä vakava puute nykypäivän työelämässä. Yleisesti ottaen työskenteletkin mieluiten itseksesi ja itsellesi. Olet myös synnynnäinen konservatiivi, ja käyttäydyt varovaisesti kohdatessasi uusia ja mielestäsi epäilyttäviä asioita. Jotkut saattavat pitää sinua jopa ahdasmielisenä.
Raha ja materia ovat sinulle tärkeitä, joten pidä huoli siitä, että luot hyvät edellytykset niiden ansaitsemiselle. Varo kuitenkin, ettet työnarkomaanina unohda täysin elämäsi tärkeitä ihmisiä, sillä muuten voit loppujen lopuksi huomata jääneesi täysin yksin. Et ole muutenkaan niitä kaikkein helpoimpia tapauksia ihmissuhteiden toisena osapuolena.

                                               Vesimies
                                              20.1.-18.2.

Vesimies on omaperäinen ja itsenäinen edelläkävijä, joka vähät välittää siitä, mitä muut ihmiset hänestä ajattelevat - siis kapinahengessä kyllä löytyy. Monet vesimiehet ovat kiinnostuneita tekniikasta ja heidän joukostaan löytyykin paljon merkittävien keksintöjen tekijöitä. Janoat muutenkin tietoa, ja sinusta löytyy paljon myös ideologin vikaa. Pystyt hyvin vastaamaan muuttuvan työelämän haasteisiin.
Mikäli olet tehtävissä, joissa epäsovinnaisuus ja arvaamattomuus eivät haittaa, pääset kekseliäisyytesi ja monipuolisen lahjakkuutesi ansiosta varmasti pitkälle. Muuten voi olla tiedossa vaikeuksia. Kapinahenkisyyttä ei monessakaan paikassa katsella hyvällä, ja sinä taas et voi hyväksyä kritiikittä määräyksiä ja säännöksiä, joita sinun odotetaan noudattavan siinä kuin muidenkin. Yhteistyö- ja kuuntelutaidoissasi saattaisi muutenkin olla parantamisen varaa.
Tuhlaaminen on kivaa, mutta jätä jokunen penni myös pahan päivän varalle. Äläkä hanki itsellesi potkuja, ellet ole jo iskenyt silmääsi uuteen, parempaan työpaikkaan!

                                           Kalat                             
                                       19.2.-20.3.


Eläinradan viimeinen merkki - kalat - on hieman mystinen merkki, jolle on suotu runsain mitoin luovuutta, intuitiota, taiteellista herkkyyttä ja myötäelämisen kykyä. Parhaimmillaan oletkin joko luovalla ja taiteellisella alalla, tai sitten hoiva- ja opetusaloilla. Tylsään ja mitäänsanomattomaan työhön juuttunut kala ei ole kovin hyvä työntekijä, sillä kaloilla on hyvin vahva taipumus paeta arkipäivän kurjuutta haavemaailmoihin.
Olet tunnettu siitä, että haluat katsella maailmaa ruusunpunaisten silmälasien läpi. Eihän siitä välttämättä haittaakaan ole, mutta varo, ettet ajaudu vain virran vietäväksi tajuamatta sitä, että vain sinä itse voit muuttaa virran suuntaa. Olet ehkä tottunut vähättelemään kykyjäsi. Vaatimattomuus, itseluottamuksen puute ja ujous ovat tyypillisen kalan luontaisia ominaisuuksia, joista ei nykypäivän työelämässä pitkälle pötkitä. Toisaalta elämäsi tärkeimmät tavoitteet saattavat hyvinkin löytyä muualta kuin työelämästä. Jos sinun pitää valita uran ja perheen välillä, valintasi kallistuu mitä todennäköisimmin perheen puolelle.
Kehittämällä itsekuriasi ja todellisuudentajuasi myös sinulla on kaikki edellytykset menestyä työelämässä: olethan paitsi hyvin luova ja kekseliäs, myös älykäs ja herkkävaistoinen. Piilevä kunnianhimosi saattaa muuttua lopulta kyynisyydeksi ja katkeruudeksi, ellet pääse koskaan hyödyntämään sitä. Voimakkaasti tuntevana ihmisenä saatat myös herkästi sortua viinaan, huumeisiin, syöpöttelyyn tai muihin riippuvuuksiin, ellet opettele selviämään stressistä.


Itse olen Skorpioni  ;D
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa lepopulssi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #128 : Syyskuu 11, 2008, 20:29:40 »
En tiedä kuuluko "vitsi-osioon" mutta itse ainakin ns. putosin tuolilta. Jatkoajan avautuminen jossa allekirjoitus ainakin on osuva:

 Mikä ennenaikainen?
Minua on vituttanut jo pitkään kun jotkut itkevät ennenaikaisesta
siemensyöksystä, lyhyestä tulilangasta, nallin nopeasta palamisesta,
jne. Se on ihan turhaa paskanjauhantaa.
Ennenaikaisia siemensyöksyjä ei ole olemassakaan, vaan se tulee juuri
sillä samalla saatanan sekunnilla kun kullissa parhaalta tuntuu. Ensin
tulee minuutin verran rautanaulan vahvuista ruikulia, ja sitten
sisiliskon kokoisia ruiskauksia vähän aikaa. Ei siis ennemmin eikä
myöhemmin.
Just on time. Missä siis on ongelma?
Jokainen huolehtikoon itse orgasmeistaan, ja mitä nopeammin pati
irtoaa,sitä enemmän jää aikaa rokkiin, vittuiluun, kaljanjuontiin, ja
syömiseen, eikä tarvi läträtä sen haisevan pillun kanssa niin kauaa. Ja
jos pati lähtee jo lahkeeseen, suuhun, oksistoon, tai´rystysille, ei
tarvitse edes käydä pesemässä sitä niljakasta ahvenenkatkua pois
kullista. Ja yleensä kun heitän housut pois, nainen pilkallisesti
kysyy, kenet aion noin pienellä pippelillä tyydyttää. Hymyt hyytyvät
ilmoittaessani, että itseni ensisijaisesti, ja siihen sen koko kyllä
riittää. ***** nymfomaanilutkavalaat. Perkele, vetelen lunttuvalaita
enää vain kakkoseen...
__________________
Pääasia on kuitenkin että kumpikin nauttii. Mies ja mulkku.

Poissa Isoo-Antti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #129 : Syyskuu 12, 2008, 10:54:21 »
Pieni poika kysyy isältään: 'Isi, miten minä tulin maailmaan?'

Isä vastaa: 'Nooh, siinä kävi sillä tavalla, että eräänä päivänä
äitisi ja minä tapasimme netin keskusteluryhmässä. Sovimme treffit
sähköpostilla ja tapasimme virtuaalikahvilassa. Siellä livahdimme
salaiseen huoneeseen, missä äitisi suostui lataamaan tavaraa
kovalevyltäni.

'Mitä sitten tapahtui?'

'Juuri kun aloitin latauksen, huomasimme, että olimme unohtaneet
kytkeä palomuurin päälle. Siinä vaiheessa olikin sitten liian
myöhäistä painaa 'poista'-nappulaa, joten yhdeksän kuukauden kuluttua
tietokoneidemme näytölle ilmestyi pop-up-ikkuna, jossa luki, että olemme
saaneet postia!'

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #130 : Syyskuu 17, 2008, 17:40:08 »
Mikä näistä liittyy jääkiekkoon?
a)maa katosi
b)maa hävisi
c)maa livahti

Kahvara

  • Vieras
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #131 : Syyskuu 21, 2008, 16:22:21 »
Eräänä päivänä mies meni baariin, heitti laukkunsa tiskille ja tilasi oluen. Baarimikko kiinnitti huomiota oudosti liikehtivään kassiin eikä malttanut olla kysymättä:
- Mitä sinulla on tuossa laukussasi?
- Siellä on 30 cm pitkä muurahainen, mies vastasi.
Baarimikko ei uskonut, joten mies avasi laukkunsa ja siellä oli kuin olikin 30 cm pitkä muurahainen. Hämmästynyt baarimikko tiedusteli, mistä mies oli moisen otuksen saanut.
Mies kertoi, että laukussa oli myös taikalamppu, jossa oli lampunhenki jolle sai esittää yhden toivomuksen. Baarimikko innostui ja kysyi, saisiko hänkin esittää toivomuksensa.
Mies heitti lampun pöydälle ja sanoi ok, toivo sitten. Baarimikko toivoi 10 miljoonaa dollaria. Meni pari minuuttia ja baariin alkoi tulla poliiseja oven täydeltä ja poliiseja tuli aina vain lisää ja lisää...Hetken ihmeteltyään baarimikko huomasi, että hitto soikoon, nyt on lampunhenki kuullut väärin ja luullut hänen toivovan 10 miljoonaa pollaria!
- Tietysti lampunhenki on huonokuuloinen,
mies sanoi hieman närkästyneenä, luuletko todellakin, että minä olen toivonut 30 cm pitkää MURKKUA!

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #132 : Syyskuu 22, 2008, 15:57:17 »
                Sellaista on naimisissa oleminen

Kolme naista, yksi single, yksi kihloissa ja yksi jo kauan aviossa
ollut tapasivat toisensa.
Yhdessä he päättivät keksiä jotain kivaa.
He päättivät kokeilla miten he saisivat miehen parhaiten vieteltyä.
He päättivät pukeutua mustaan nahasta tehtyyn paljastavaan bodyyn,
korkokenkiin ja että he meikkaisisivat itsensä viettelevästi.
Naiset pättivät toteuttaa suunnitelman illalla kun mies tuleee kotiin.

Seuraavana päivänä he tapasivat toisensa ja he vertailivat kokemuksiaan.
Single kertoi:
Hän kertoi pukeutuneensa sovitulla tavalla ja että kun poikaystävä
tuli ovesta hän kiljahti villisti ja he rakastelivat heti neljästi
suoraan eteisen lattialla ja ilta oli muutenkin ihana.

Kihloissa oleva kertoi:
Hän sanoi pukeneensa sen nahkaisen mustan bodyn ja korkokengät ja
oli rajannut vielä silmät saadakseen viettelävän katseen aikaiseksi.
Eteisessä odoteltuaan oli tullut kylmä joten hän laittoi
sinikettuturkkinsa olkapäille ja odotteli vielä miestään.
Kun mies oli tullut kotiin hän oli riisunut turkin nähdäkseen mitä
naisella oli sen alla ja karjahtanut villisti ja suudellut kihlattua
joka paikasta ja sen jälkeen makuuhuoneessa rakasteltiin villisti
kahteen kertaan.

Naimissa oleva kertoi: (Hieman pettyneellä äänellä) Puin sen upean
uuden mustan nahkaisen paljastavan bodyn, laitoin ne ihanat
korkokengät ja meikkasin itseni huolella ja näytin siis tosi hyvältä
ja seksikkäältä.
Kun mies tuli kotiin hän meni suoraan sohvalle maata, otti
Kaukosäätimen ja huusi:
- Kuules batman, mitä meillä on ruokana tänään?
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #133 : Syyskuu 22, 2008, 20:28:25 »
Kaksi n. 12-vuotiasta poikaa keskustelee kadulla.
Poika 1: Jääkiekon MM-kisat muuten alko. Tänäänki tulee yks Leijonien peli.
Poika 2: Sori, mutta mää kannatan Tapparaa.

******

- Tiäkkö mistä tietää, ettei Jokerien fanikatsomossa oo isokenkäsiä?
- Jaa siitäkö, kun ne on kaikki vippi-loosseissa tuijottamassa jumpotroonia?
- No ei. Jokerifaneilla on nääs aiemmin ollu sen verta vaikeuksia noitten hölmöilyjen kanssa,
  että "Eteläpäätyyn" pääsee tällä kaurella vaan jos ÄO on suurempi kuin kenkännummero.
- ?
- No katto ny: noitten soihtujen kanssa pöljäily kertoo sen, ettei se kenkännummerokaa kovin suuri voi olla.

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #134 : Syyskuu 23, 2008, 18:45:31 »
- Mitä yhteistä on Ilveksen maalivahdilla ja Tikkurilan maalipojalla?
- Molemmat katsovat vierestä, kun tehdään maaleja.
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara