Mulle on tullut ihan sama asia mieleen kuin jukka823 mieleen, että millä sitä Tamperelaista hokia saataisiin houkuttelevammaksi,
että saataisiin oikeasti ihmisiä peleihin pitämään meteliä ja nauttimaan tuotteesta kuin tällähetkellä? No okej...moni ja myös
minä vastaisin, että tietenkin menestys tuo katsojia.
Kyllähän se niin on, että myös tiistain peleihin pitäisi uuteen halliin saada pikkuisen enemmän kävijöitä kuin 4007, sattuuko muuten
jollain olemaan tilastotietoa, kuinka monta kertaa hakamettä olisi tällä kaudella loppuun myyty???...Saatikka hitonmoinen tunnelma ja meininki?
Mutta sitten se toinen puoli, se reaalitalous...onkohan Tamperelaisilla/pirkanmaalaisilla ihmisillä eli kuluttajilla, yrityksillä ja yhteisöillä
tällähetkellä halua panostaa monitoimihalliin ihan 100%, nyt kun näyttää taloustilanne jatkuvasti huonontuvan?
Minä olen itse ihmetellyt halliprojektin jatkuvaa viivästymistä, milloin sitä oikein nyt sitten oikeasti aletaan rakentamaan...?
Kyllä hemmetin hiljaista on ollut ja luulisi, että mediarumpu soisi kokoajan, jos hallia esim. vuoden sisään alettaisiin rakentamaan?
Että tällaisia mietintöjä tuli mieleeni tuon tämän illan ottelun jälkeen...