Voisitteko ottaa huomioon myös tällä hetkellä loukkaantumisten vuoksi vallitsevan sentteripulan? Rosteri huutaa ainakin kahta kokenutta keskushyökkääjää. Ei tämä alun kaksi tappiota nyt mun mielestäni ihan Saarisen piikkiin yksin mene, jos ollenkaan.
Aivan, tätä tässä olenkin koittanut kertoa, mutta joidenkin "tosi"fanien mielestä Saarinen on ansainnut potkut jo kahden tappion seurauksena, josta jälkimmäisessä kaaduttiin tasokkaalla pelillä tämän kauden mestarisuosikkia vastaan.
Nyt tosiaan saadaan varsinainen tulikaste Saariselle ja kumppaneille, kun sentteriosastoa tulee vahvistamaan Lee Goren. Gorenin lähdettyä lokakuun lopulla rinkiin liittyy mukaan muuan Janne Ojanen ja toivon mukaan Sami Ryhänenkin saadaan jossain vaiheessa kehään mukaan. Silloin rosteri on vasta täydellinen ja silloin vasta todellinen valmennuksen taso mitataankin. Hyvä molempiin suuntiin pelaava sentteri on meinaan maalivahdin jälkeen kentän tärkein pelaaja!!
Kuten olen jo aikaisemmissa viesteissä kirjoittanutkin, niin ensimmäiset 10-15 liigapeliä kertoo osviittaa tämän kauden suunnasta. Aikaisintaan silloin ollaan viisaita nykyisen rosteri/valmennus -yhdistelmän suhteen, jolloin voidaan tehdä ratkaisuja suuntaan tai toiseen.
En millään muotoa puolustele Saarisen jatkoa, JOS tulosta ei synny, mutta arvon kannattajat katsotaan nyt vielä muutama peli eteenpäin ja annetaan kaikki mahdollinen tuki koko organisaatiolle, että tulosta alkaisi syntymään.
Sitten vielä kysymys niille, jotka ovat kahden ottelun perusteella Saarista erottamassa. Eli tämän hetken tilanteen valmentajamarkkinoilla huomioiden kenet ottaisitte Tapparan peräsimeen? Taloudelliset ja realistiset realiteetit huomioiden haluan kuulla nimen/nimiä, jotka olisivat valmiita ottamaan kokonaisen liigajoukkueen johdon? Itse en ainakaan kovin mairittelevia nimiä tuosta joukosta löydä, joten eikös olisi syytä katsoa tämä nykyinen kortti viimeiseen mahdollisuuteen asti..?!
Ps. Ne kannattajat, jotka jotain "Saarinen ulos" -lakanaa suunnittelee, niin olisi varmaan syytä katsoa peiliin ja ihan oikeasti miettiä hieman tarkemmin elämän arvoja ja sitä tosiasiaa, että kenelle siinä oikeastaan loppupeleissä tunteitaan näyttää..