Mitä itse kuulin Ilveksen pelistä ennen Hiitelän tuloa, niin pelasi kuulemma ihan kelpoa peliä, mutta otti kuokkaansa.
Aivan totta. Ilves aloitti kauden pystysuunnanjääkiekolla, joka johti tuhoon kahden ensimmäisen voitollisen pelin jälkeen. Sen jälkeen muutettiin Pajuojan kiekollisempaan pelitapaan, ja alettiin jopa hallitsemaan otteluita, mutta maalinteko ontui. Tuossa kohtaa, vaikka peli näytti hyvältä, Hiitelän mitta täyttyi tappioihin ja hän hyppäsi itse ruoriin. Ja jälleen vaihdettiin pelitapaa. Palattiin pystysuunnanjääkiekkoon, jolla on nyt viime aikoina tullut jopa tulosta.
Nyt on vaan alkanut voittoja tulemaan.
15 viime peliä 1,33 ka:lla. Tuolla tahdilla kun olisimme pelanneet 30 peliä, olisi 40 pistettä ja sijoitus 10.
7 viime peliä 1,71 ka:lla. 50 pistettä ja sijoitus 4.
Tuollainen 1,5 p/peli tästä kauden loppuun olisi jo hyvä saavutus ja sillä noustaisiin varmasti 30 pelin aikana pois jumbosijoilta. Varsinkin jos pisteitä otetaan pahimmilta kilpailijoilta, kuten SaiPa, Tappara, HPK, Lukko TPS.
Hyvä heille. Välillä pitää tunnustusta antaa pahimmalle kilpailijallekin eli itse tykkää periaattesta "kunnia sille, jolle kunnia kuuluu".
Tuo on periaatteessa hieno ja kunnioitettava ajatusmalli. Onneksi tuolla oli kuitenkin tuo sana "välillä", muutenhan siitä että kaupungista löytyy kaksi joukkuetta ei saisi kukaan mitään irti kun vain veljeiltäisiin.