Ilmeisesti sekin on Leinosen syy, että toi budjetti on niin pieni.
Joku varmaan tähänkin tarttunut, mutta pistän kuitenkin nyt kun tätä myöhemmin luen. Niin kenenköhän hommia olis huolehtia sisään tulevasta rahavirrasta sponsseilta? Oisko kuitenkin Mikki itse näin viimekädessä? Onko vaikeaa houkutella sponsseja(kautta koko Suomen) sm-liigan toiseksi eniten seuratulle vierasjoukkueelle, Mikille varmaankin? Onko vaikea pitää kiinni nykyisistä, Mikille varmaankin(?) kun tuntuu hlö kohtaiset kriisit seuraavan miestä näin viimeaikoina. Vaikka asiakas/sponssi olisi täysi mulkku, sitä pitää kohdella hyvin, älä pure sen kättä jonka leipää syöt!
Tapparalla olisi hyvät zäänssit saada enemmänkin kokoon, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kasvaminen on päivän sana, ei säästäminen.
Pistetään Edittinä sellanen kun tuli loppuun luettua, että laittakaa nyt hyvät ihmiset palautetta menemään oikealla nimillä tuonne hallitukseen, ja vaikka kaikille jäsenille vielä varuiksi, sillä en ole kovin vakuuttunut senkään toiminnasta, omistajakin on ulkomailla ja sitä tuskin vähempää kiinnostaa... Kyllähän Mikki niiden hallituksen jäsenien reikiä nuolee kun palkan maksaa, ja tuskinpa raportoi oikein tekemisiään, varsinkaan sponssi menetyksiä! Mulla ei ole ainakaan kompetenssia tyrmätä näitä kirjoittajia, olen syvästi huolissani tästä seurasta!
P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?