Ja nyt kun päästiin vauhtiin, hei Mikki Hiiri koko kausi oli aikaa tehdä edes jotain uskottavuuden saamiseksi, mutta sinä poika se vaan hymyilit lasikopissa. Olisi kiva tietää kuinka kalliiksi Guolla tuli? Taitaa olla kautta aikain Tampereen parhain tienaava höntsykiekkoilija? Olet ollut kohtuu hyvä johtaja, vaikkakin kitupiikin maineessa. Itse olen sitä mieltä, että hyville pitää maksaa, mutta maksun saadakseen pitää olla näyttöjä ja sitoutumista! Osaan määkin luistella jopa takaperin ja olisin tullut tällä kaudella paljon halvemmaksi kuin moni muu pelaaja Tapparassa samalla tuloksella! Ja kaiken lisäksi olen jopa valmentanutkin junioreita ja saanut siitä jopa kunniaa eli olisin, koska tahansa korvannut M Ojasen.... Minua olisi ainakin aidosti kyrsinyt hävityt pelit huonolla asenteella ja olisin sen takuulla kertonut pelaajille!!! Näkemiin Mikki ja sähkömies Peltonen sekä moni muu. Tilalle Miesmäki ja hänen johdollaan ihmiset, jotka oikeasti välittävät tästä seurasta ja ovat valmiita myös näyttämään sen ja haluavat nousta tästä suosta viedäkseen tämän teamin oikeiden henkilöiden johdolla takaisin hupuille!