Ei millään pahalla, mutta kannattaisiko tästä asiasta nyt saada täysi varmuus ennen kuin aletaan Anssia (tai ketään muutakaan) syyttämään yhtään mistään?
Mikä on täysi varmuus? Itse ainakin tiedän varmaksi, että nujakassa osallisena ollut oli Salmela. Oliko tuolla tapauksella jotain vaikutusta maajoukkuevalintoihin, sitä en tiedä. Kummalliselta tuntuu, että maajoukkuejohdolle olisi tämä tapaus tullut tietoon vasta joukkueen julkistamisen jälkeen, kun uutinen on ollut ilmoilla jo perjantaista lähtien. Ymmärrettävistä syistä tappara.fi tuskin tästä mitään kirjoittaa.
Erittäin luotettava henkilö on omin silmin voinut todistaa Salmelan osallisuuden, siinä on lähde. Valitettavasti ei ole linkkiä. En minä täällä huhuja ole levittämässä, mutta ymmärrän, jos vasta Salmelan ja/tai Tapparan oma lausunto on riittävä todiste. Ei tästä aiheesta enempää minun puolestani niin kauan kuin mitään uutta tietoa ei ole saatavilla.
Ja varsinkin nuo kirjoitukset jostain maastapoistumiskielloista viittaavat johonkin todella vakavaan rikoksen. Tällaista mainettako te oikeasti Anssille haluatte?
Heitto maastapoistumiskiellosta on tehty kieli poskessa, pakko olla. Pienet sakot luultavasti rapsahtaa, mutta ei mitään sen kummempaa.