Silloin ensimmäisellä kaudellaan Tapparassa Amerikan kiertueen jälkeen (taisi olla Rautakorven paluu osa II) odotin Halmeelta paljon, mutta tässä vuosien mittaan hänestä tuli minunkin osaltani jonkinsortin sylkykuppi. En nyt koskaan ole ollut mikään kauhea syyllistäjä ja liiallisuuksiin menevästä (lue: Mikko Pukka) iskee jo sympatia pelaajaa kohtaan, mutta myönnetään että vielä tämän kauden ensimmäisessä pelissä kauhistelin kun näin Halmeen ylivoiman siniviivalla. Asiaa ei helpottanut että olin jo tajunnut Pentikäisenkin pelanneen ylivoimaa. Muutenkin tuli aina taivasteltua vähän turhankin tarkasti Halmeen ratkaisuja, mutta olen todella iloinen että Jussi näytti minulle ja monelle muulle närhen munat. Näin toivoisin muidenkin sylkykuppien tekevän ja Korhosen toimia on mukava seurata, kun tietää, millainen sylkykuppi hän oli IFK:ssa.
Jatkakaa samaan malliin pojat! Ja seuraavaksi kai Pentikäinen näyttää, miksi oli siniviivalla ylivoimassa alkukaudesta... No ehkä tätä ihmettä kuitenkin täytyy odottaa vähintään seuraavaan kauteen.