Kirjoittaja Aihe: Jussi Halme  (Luettu 89957 kertaa)

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #120 : Toukokuu 28, 2009, 15:13:16 »
Kyllä Halme oli viime kauden joukkueessa vielä parempi puolustava pelaaja kuin tuo plusmiinustilasto näyttää.
On vaikea pitää plusmiinussaldoa hyvänä jos pelaa paljon joukkueessa jolla ei mene hyvin ja tilastojen mukaan Halme pelasi viime kaudella Tapparassa eniten eli 1270 minuuttia.

Sen lisäksi hän ei paljon jäähyllä istunut ja oli puolustajista vähiten jäähyherkkä (mielenkiintoinen tilasto).
Jäähyherkkyyden voi laskea suhteella jäähyminuutit per peliminuutit joka oli Halmeella 2,0 %.
Esimerkiksi Pentikäinen (10.4 %) ja Kangasniemi (13,4 %) olivat paljon jäähyherkempiä.
Kyllähän jäähyistäkin pitäisi laskea miinusmaaleja koska vastustaja pääsee niiden takia välillä rokottamaan.

Saattaisi tulla aika hyvä pakkipari tasakentällisin jos Halmeen rinnalle saataisiin sopiva hyökkäävä pakki.

Poissa sieppari

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #121 : Syyskuu 18, 2009, 10:08:09 »
Kyllä Halme on taas jokaisessa pelissä vakuuttava. Hienoa että maalitilikin aukesi tällä kaudella. Tästä on hyvä jatkaa.

Poissa passivemonkey

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #122 : Syyskuu 18, 2009, 11:09:22 »
Jussi on 1 liigan aliarvostetuimmista pelaajista. Ei hirveästi kentällä erotu, mutta silloinhan pakki tekee sitä mistä maksetaan. Viime kausi oli hyvä, ja tästäkin näyttäisi kelpo kausi tulevan. Mahdollisuuksia 20-30 pisteen kauteen. Hyvä peruspakki.

Poissa mrcrowley

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #123 : Joulukuu 10, 2009, 23:11:08 »
Tulin vaan miettineeksi, että mitäköhän Halme oli syöny ennen peliä?

Jos ei nimeä olisi lukenut selässä, niin olisi voinut erehtyä ihan nimekkääks tähtipuolustajaksi. Hyvä liike, varma puolustuspäässä ja oivallinen hyökkäyspäässä. Tehopisteet ja kolme tähteä eivät olleet sattumaa, vaan ne olivat palkinto illan suorituksesta. Jos äijä pystyy joka pelissä samanlaiseen suoritukseen, niin loistava homma!

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #124 : Joulukuu 11, 2009, 00:12:06 »
Jussi on 1 liigan aliarvostetuimmista pelaajista. Ei hirveästi kentällä erotu, mutta silloinhan pakki tekee sitä mistä maksetaan. Viime kausi oli hyvä, ja tästäkin näyttäisi kelpo kausi tulevan. Mahdollisuuksia 20-30 pisteen kauteen. Hyvä peruspakki.

Ajoittain kyllä, mutta ei Halmeen peli edelleenkään ole niin tasaista, että voitaisiin puhua todella "aliarvostetuimmasta" pelaajasta. Huonona päivänä jakelee avaussyötöt edelleen vastustajan lapaan, on omassa päässä todella pehmeä, eikä hyökkäyssuuntaan ole oikein mitään avuja. Viime kauden alku oli sensaatiomainen, oli liigan parhaita pakkeja. Sitten muun joukkueen mukana hiipui kauden loppuun, ja on mielestäni ollut aika yössä myös suurimmassa osassa näkemissäni peleissä. Viime aikoina kuitenkin virheet jääneet vähemmälle ja nyt tuli ihan pisteitäkin plakkariin. Hyvää työtä ja toivon mukaan jatkaa samalla tiellä.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #125 : Joulukuu 21, 2009, 20:32:37 »
Jussi oli siellä Tapparan videohaastattelussa ;D. Hän oli ekasta harkkapelistä lähtien suosikkipelaajani. Ihmettelin joskus miksei hän sopinut meidän rosteriin? Silloinkin oli Bluussereiden paras + tehoissa, kun sinne siirtyi. Eihän se mikään jäätävä kiekonkäsittelijä ole mutta hoitaa todella hyvin tonttinsa. Ja tasaisen varmasti naputtelee pisteitä peleissä.

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #126 : Joulukuu 22, 2009, 11:03:19 »
Mielestäni oli jo ekalla visiitillään hyvä, mutta silloin puuttui se pelirohkeus mitä nyt on kertynyt enemmän ja sitä kautta saanut suuremman roolin ja peliajan myötä otteetkin ovat tasaisen varmoja illasta toiseen. Seuraava Tappara ikoni ?

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #127 : Syyskuu 24, 2010, 18:26:05 »
Solisluuvamma kenties, kertoi Linkku. EI hyvä ei!!! Just, ku pääs peliin mukaan, niin joku tulee ja jyrää puolivaloilla.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #128 : Syyskuu 24, 2010, 20:05:52 »
Solisluuvamma kenties, kertoi Linkku. EI hyvä ei!!! Just, ku pääs peliin mukaan, niin joku tulee ja jyrää puolivaloilla.

Just, just. Kiitos Latvian sikailija!

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #129 : Syyskuu 24, 2010, 20:11:12 »
Minun mielestä ei ollut erityisen ruma taklaus. Kakkonen olisi ollut maksimi mielestäni tuosta. Ikävää kyllä että Halme loukkaantui :(
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #130 : Syyskuu 24, 2010, 20:17:46 »
Minun mielestä ei ollut erityisen ruma taklaus. Kakkonen olisi ollut maksimi mielestäni tuosta. Ikävää kyllä että Halme loukkaantui :(

Urpolta katottuna mun mielestä hiukan huppäs ja pää jäi väliin. Toki paljon mahdollista, että olen väärässä. Erittäin harmi kuitenkin.
Toivottavasti ei oo pitkään pois!

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #131 : Syyskuu 24, 2010, 20:51:02 »
Mun mielestä siinä ei mitään ihmeellistä ollu. Toivottavasti Halme selviää mahdollisimman vähillä vaurioilla. Tuukka, Saravo ja Leimuki on aika huikeita tällä hetkellä, mutta ehkei sinne Korhosta kuitenkaan kaivattais. Hienosti Halme alotti kuitenki loukkaantumisen jälkeen ja on tärkee äijä tähän porukkaan.

Poissa Hatchetman

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 258
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #132 : Syyskuu 24, 2010, 20:58:14 »

Urpolta katottuna mun mielestä hiukan huppäs ja pää jäi väliin. Toki paljon mahdollista, että olen väärässä. Erittäin harmi kuitenkin.
Toivottavasti ei oo pitkään pois!

Pari kertaa urpo näytti, oli siinä kyynärpääkin noin korvan korkeudella...et se siitä olat vastakkain oletuksesta.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #133 : Syyskuu 24, 2010, 22:50:42 »

Urpolta katottuna mun mielestä hiukan huppäs ja pää jäi väliin. Toki paljon mahdollista, että olen väärässä. Erittäin harmi kuitenkin.
Toivottavasti ei oo pitkään pois!

Pari kertaa urpo näytti, oli siinä kyynärpääkin noin korvan korkeudella...et se siitä olat vastakkain oletuksesta.
Muutaman kerran ku videota kelailee, niin vois todeta, että taklaajan kyynärpää nousee taklattavan päätä kohti vasta vartalokontaktin jälkeen.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Jussi Halme
« Vastaus #134 : Syyskuu 25, 2010, 08:53:32 »

Urpolta katottuna mun mielestä hiukan huppäs ja pää jäi väliin. Toki paljon mahdollista, että olen väärässä. Erittäin harmi kuitenkin.
Toivottavasti ei oo pitkään pois!

Pari kertaa urpo näytti, oli siinä kyynärpääkin noin korvan korkeudella...et se siitä olat vastakkain oletuksesta.
Muutaman kerran ku videota kelailee, niin vois todeta, että taklaajan kyynärpää nousee taklattavan päätä kohti vasta vartalokontaktin jälkeen.

Mielestäni myös kyynärpää osuu päähän ja lievää hyppyä tilanteessa... oli sitten ennen tai jälkeen, niin taklaajan vauhti on kuitenkin kova:

Video löytyy muuten Ilta-Lehden Urhotv -ottelukoosteesta ja tilanne on siinä n. 25 sekunnin kohdalla:

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?26889994