Kirjoittaja Aihe: QF1: Tappara-Blues 15.03.07  (Luettu 18827 kertaa)

Poissa Blade

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
  • Terve sielu Ruumiissa
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #45 : Maaliskuu 16, 2007, 15:08:54 »
Lainaus
Vai vielä 4-0 otteluvoitto, pyh, hyvä jos parikin saadaan. Bluusi meinas noinkin surkeella pelillä ottaa voiton himaan, miten me voidaan enää pärjätä kun ne alkaa saada juonen päästä kiinni?? Minen ainakaan haaveile vielä mistään ottelusarjan voittamisesta.. pystyttäis edes jotenkin tasapäiseen taisteluun huomenna.

Kyllähän 4-0 veikkaus on aikas epätodennäköinen, mutta en nyt lähtisi noin synkästi maalailemaan kuin tuossa yllä on tehty. Tää on sama juttu mitä Blues-fanit tuolla Jatkiksen puolella toitottaa: Kunhan Blues tästä parantaa niin Tappara putoaa kelkasta! Missäs se on sanottu että Tappara veti eilen taito- ja tahtotasonsa maksimissa eikä varaa ole enää parantaa? Kyllä se pitkä pelaamattomuus näkyi Tapparankin otteissa ja äijillä on paljon varaa petrata tuosta vielä. Ja uskon vilpittömästi näin käyvänkin. Mikäli Blues parantaa enemmän, sille ei voi mitään ja takkiin saattaa tulla. Mutta aivan hyvin voi käydä toisinpäinkin. Etenkin jos Bluesin pikkumies saadaan pidettyä aisoissa. Jo eilen turhautuminen oli selvästi havaittavissa. Kariya alkoi ohimennessään hosumaan vieressä lipuvalle Venäläiselle aivan selvästi siksi, että otti tehottomuus pannuun ja Venu oli sopivasti tökkimisetäisyydellä.

Kyllähän ottelusarjan voittaminen pitää olla minimitavoite Tapparalle. Tuskin sinne kaukaloon kannattaa mennä tappiomielialalla pyörimään.
::Born to Lose ~~ Live to Win::

6masiina

  • Vieras
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #46 : Maaliskuu 16, 2007, 16:19:07 »
Kait siellä bluesin kannattajilla on samoja fiilinkejä, Tappara voitti noin huonolla viimeistelyllä, mitä jos se paranee tulevissa peleissä. joka ottelu oma juttunsa, se kuinka Tappara pelaa nyt, ei voida järkeillä seuraavaan peliin et bluesille riittäis 3 maalia kuudessakyt minuutis.

Jos Blues parantaa, ja Tappara on vähän paremmin hereillä omassa päässä niin edelleen ollaan samassa tilanteessa, kumpikin voi voittaa:)

Kyllä Tappara aina maalin tai kaks bluussia vastaan tekee.

Poissa Kakenhaba

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
  • On vain Blues
    • Profiili
    • EB.net
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #47 : Maaliskuu 16, 2007, 17:01:46 »
Pidän Tampereesta kerta kerralta vähemmän. Toki viimevuoden Ilves-vierailusta jäi hyviä muistoja, mutta Tappara nyt aiheuttaa lähinnä mielipahaa. Olen joko masokisti tai muuten vain tyhmä mutta lauantaina saatte nauttia jälleen minun sekä muiden bluesfanien ratkiriemukkaasta kannatuksesta :D

Tappara ansaitsi voiton, Rantala junalipun Siperiaan. Ei tarvinnut olla mikään Einstein että tämän matsin pistäisi pitkävetoon tasuriksi.. Enpä tuosta Mäntylän tuuppasusta jaksa kitistä, tehty mikä tehty, ei sille enää mitään voi. Niille vaan jotka väittävät Mikko Lehtosen vapaaehtoisesti naama edellä kaukalon laitaan hypänneen, niskan murtumisen ja halvaantumisen uhalla, suosittelisin lämpimästi jotain paikallista hoitopaikkaa, missä etenkin SINUN ihmismieleen syvennytään tarkemmin. Suhonen lensi viimeksi suihkuun, mutta ei tämä tuomio nyt yllätä, kun Rantala on kyseessä. Jos miehen toiminta mm. rankkarissa ja tässä lopussa vitutti, niin en usko että Tamperelaisetkaan menisivät heti miestä suutelemaan, vaikka hänen henkilökohtaisellaan virheellään peli loppui. Toki olisi se voinut loppua hetkeä myöhemmin, who knows. Itse olisin ainakin viihtynyt hallilla vielä muutaman minuutin ja olisin mielummin nähnyt Tapparalta jonkin kunnon maalin, sellainen mikä ei jätä jossittelun varaan. Lisäksi voisin jossitella ylärimoista ynm, mutta enpä jaksa, eiköhän kaikki oleellinen ole sanottu.

Teretulemast Espooseen huomena, täältä ei löydy niin tuoreita vihanneksia kuin Tampereelta, joten ottakaa omat porkkanat mukaan ::)

Toivottavasti Blues ei tarjoa samanlaista tuubaa kotiluolassaan kuin on tarjonnut Tampereen harmittavan vähäiselle yleisölle parina viime kertana.

Ps. Ei se Blues nyt ole niin vaikea kirjoittaa, lähes poikkeuksetta olemme Bluus, Bluussi tjsp. Tietääkseni Englannin kielen opetuksen ilosanoma on sinne pohjoiseenkin kantautunut, joten jospa edes yrittäisitte. Tappara on toki astetta tyhmemmille helpompi tavuttaa, 3 tavua ja vain 4 eri kirjainta.

Pps. Bluesin ylivoima oli ihan rektumista.

e. Miten kuului kannatus? Teilläpäin edelleen yllättävän hiljaista, ehkä te huomiseksi avaatte silmänne ja mielenne ja tajuatte että pelataan pleijareita :)

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #48 : Maaliskuu 16, 2007, 17:07:13 »
Muutes minkä takia Eskeliselle huudettii vasikkaa?

Rafael

  • Vieras
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #49 : Maaliskuu 16, 2007, 17:21:39 »
Itse olisin ainakin viihtynyt hallilla vielä muutaman minuutin ja olisin mielummin nähnyt Tapparalta jonkin kunnon maalin, sellainen mikä ei jätä jossittelun varaan. Lisäksi voisin jossitella ylärimoista ynm, mutta enpä jaksa, eiköhän kaikki oleellinen ole sanottu.


Ps. Ei se Blues nyt ole niin vaikea kirjoittaa, lähes poikkeuksetta olemme Bluus, Bluussi tjsp. Tietääkseni Englannin kielen opetuksen ilosanoma on sinne pohjoiseenkin kantautunut, joten jospa edes yrittäisitte. Tappara on toki astetta tyhmemmille helpompi tavuttaa, 3 tavua ja vain 4 eri kirjainta.


e. Miten kuului kannatus? Teilläpäin edelleen yllättävän hiljaista, ehkä te huomiseksi avaatte silmänne ja mielenne ja tajuatte että pelataan pleijareita :)

Mun mielestä tuo oli aika selkeä maali Kiilholmalta. Lämäri längistä takarautaan. Ei mielestäni mitään jossiteltavaa.

Nää nimen vääntelythän ei tunnu teillekään olevan mitenkään uutta. Te kehtaatte jopa julkisesti huutaa noita väännöksiä. Ei siinä kauan kulunut kun loppuun poltettu kahvara-huuto alkoi teidän "värikkään" fanilauman toimesta.

Aika perushuutoa teidän faniryhmältä. Parasta teidän faniryhmässä oli toki se hieno hihaton Tappara-paita sen pumpattavan Salonojan päällä.

Poissa Blade

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
  • Terve sielu Ruumiissa
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #50 : Maaliskuu 16, 2007, 17:56:00 »
Lainaus
Ps. Ei se Blues nyt ole niin vaikea kirjoittaa, lähes poikkeuksetta olemme Bluus, Bluussi tjsp. Tietääkseni Englannin kielen opetuksen ilosanoma on sinne pohjoiseenkin kantautunut, joten jospa edes yrittäisitte. Tappara on toki astetta tyhmemmille helpompi tavuttaa, 3 tavua ja vain 4 eri kirjainta.

Nyt kun olet päässyt tuossa kielenhuollossa vauhtiin, niin käyppä samalla valistamassa kanssaveljiäsi Jatkoajan puolella tuosta Tappara-nimen oikeasta kieliasusta. Siellä kun erheellisesti kirjoitetaan mm. dabbaraa ynnä muuta.
::Born to Lose ~~ Live to Win::

Poissa Kakenhaba

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
  • On vain Blues
    • Profiili
    • EB.net
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #51 : Maaliskuu 16, 2007, 18:11:40 »
Eipä teidänkään faniporukan huudot mitenkää kovin erikoisia ole. Tappara *tumtumtum*. Ai meidän katsomosta huudeltiin kahvara-huutoja? Ai milloin, kertoisitko minulle, itse en kuullut :o

Hyvä että meidän ilosanomamme välttyi teidänkin katsomoon. Silmissäsi taitaa olla jotain vikaa, Salonojaa itse en nähnyt, sen sijaan Uraman sisko Raili päätti pitää meidän kanssa hauskaa. Raili oli sen verran kuumaa tavaraa että sai ottaa jotain kättä pidempää että sai pidettyä Tamperelaiset kurissa. Onko Tampereella naiset kuolleet sukupuuttoon, vai mikä vaivasi?

Rafael

  • Vieras
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #52 : Maaliskuu 16, 2007, 18:17:35 »
Ai meidän katsomosta huudeltiin kahvara-huutoja? Ai milloin, kertoisitko minulle, itse en kuullut :o

Toisessa erässähän te tuota huusitte. Aika erikoista on jos et itse tuota huutoa kuullut, vaikka siellä itse olit huutamassa. Tästä asiasta en rupea edes väittelemään.

Edit. Tämä teidän Railihan oli todella hupsunhauska keksintö teiltä. Aiheutti lähinnä ikävän myötähäpeän tunteen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2007, 18:21:32 kirjoittanut Rafael »

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #53 : Maaliskuu 16, 2007, 18:22:28 »
Eipä teidänkään faniporukan huudot mitenkää kovin erikoisia ole. Tappara *tumtumtum*. Ai meidän katsomosta huudeltiin kahvara-huutoja? Ai milloin, kertoisitko minulle, itse en kuullut :o

Hyvä että meidän ilosanomamme välttyi teidänkin katsomoon. Silmissäsi taitaa olla jotain vikaa, Salonojaa itse en nähnyt, sen sijaan Uraman sisko Raili päätti pitää meidän kanssa hauskaa. Raili oli sen verran kuumaa tavaraa että sai ottaa jotain kättä pidempää että sai pidettyä Tamperelaiset kurissa. Onko Tampereella naiset kuolleet sukupuuttoon, vai mikä vaivasi?

No hohhohhoijaa...
Huomaa, että teidän ikätaso on sellasta amatsun luokkaa.. Salonojalta se kyllä näytti sinne c-päätyyn.. Miksi muuten teidän täytyy edelleen huutaa espoon blues.... Ettekö te raukat tiedä, mistä kaupungista joukkueenne on kotoisin??
Ja tosta kieliasusta on ihan turha tulla huuteleen niin kauan kuin, itse ei osaa kirjoittaa toisen joukkueen nimeä oikein.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #54 : Maaliskuu 16, 2007, 18:23:52 »
No, ensivaikutelmasta voi saada väärän kuvan...

Täysi tunnustus Bluesin faneille, tasokasta kannustusta läpi pelin. Nukke oli melko hauska jekku. Oliko tarkoitettu provoksi vai vitsiksi? Tapparan-fanit olivat suunnileen tasoissa Blues-fanien kanssa, joskin Bluesilla paremmat huudot mutta tietenkin ihmismääränsä ansiosta kovempiäänisempi.

Peli oli ainakin omiin silmiin hyvällä tasolla ja sopivan fyysinen näin tauon jälkeiseksi ekaksi peliksi. Isot propsit neloskentälle ja Bluesin kehut menevät hurmeen poppoolle. Alasen syöttö oli hieno. Tapparan parhaat olivat Janne, Nikkilä ja Henry (nelosketju nyt yleensä pelasi kaikkia muita ylempänä). Bluesin henk.koht.propsit Alaselle, Hurmeelle ja faneille.

Ja valaistakoon espoolaista "pikku"-tyttöä, että se playoff-pipo ei ole suinkaan kondomi. Ja nöyränä pyyntönä tosiaan, jätetään Kahvarat pois...

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #55 : Maaliskuu 16, 2007, 18:24:13 »
Muutes minkä takia Eskeliselle huudettii vasikkaa?
Käsittääkseni ainakin huudon kohde kyllä tietää ja eikös se riitä ;) Ei paljasteta vielä liikoja.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #56 : Maaliskuu 16, 2007, 18:35:45 »
Jos miehen toiminta mm. rankkarissa ja tässä lopussa vitutti, niin en usko että Tamperelaisetkaan menisivät heti miestä suutelemaan, vaikka hänen henkilökohtaisellaan virheellään peli loppui. Toki olisi se voinut loppua hetkeä myöhemmin, who knows.

Aivan, entäpä jos Laineen "estämis"kakkosen ja sitä seuranneen "suoraan" katsomoon ammutun kiekon aiheuttaman kakkosen jälkeen olisikin Blues tehnyt maalin...

Yksittäisen tuomarivirheen syyttäminen ottelun ratkaisemisesta on turhaa. Niitä oli pelin aikana kumpaankin suuntaan ja ratkaiseviksi ne muodostuvat vain jos hyötyvä joukkue osaa käyttää tilanteen hyödyksi. Peli olisi ollut aivan toinen jos Blues olisi tehnyt 5-3 yv:llä maalin.

Tuomari oli huono puolin ja toisin, mutta en nähnyt tuomaritoiminnan olleen se ratkaiseva tekijä tässä pelissä. Rantalan voisi laitaa kyllä jo rantalomalle.

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #57 : Maaliskuu 16, 2007, 18:45:14 »
Miten kuului kannatus? Teilläpäin edelleen yllättävän hiljaista, ehkä te huomiseksi avaatte silmänne ja mielenne ja tajuatte että pelataan pleijareita :)

Tuodaanko korvatulppia tullessamme vai otatteko omat? Kysymme tuon saman sitten teiltä sunnuntaina kun reissusta tokenemme. ;)

Poissa Kakenhaba

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
  • On vain Blues
    • Profiili
    • EB.net
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #58 : Maaliskuu 16, 2007, 19:02:48 »
Täysi tunnustus Bluesin faneille, tasokasta kannustusta läpi pelin. Nukke oli melko hauska jekku. Oliko tarkoitettu provoksi vai vitsiksi?
Tästä lähtee :peukku: Asiaa! Ja tosiaan, te jotkut kireäpipot voisitte hieman löysentää remmiä. Osa ottaa Uramasta vaikutteita ja alkaa kitisemään yhdestä nukesta, mikä oli tarkoitettu harmittomaksi herjaksi. Eli sekä provoa että vitsiä, mutta ei me tällä ketään aiettu vahingoittaa eikä ajaa henkisesti traumoille, mutta näin taisi käydä osan kanssa. Jos teistä nämä tämänlaiset tempaukset pitäisi jättää liigakaukaloista pois, jostain syystä en ihmettele miksi Tampereen yleisömäärät ovat noin alhaiset. Kiva että on tunnetta ja kaiken maailman krääsää jolla ilmaistaan vastustajan faneille, kumpaa joukkuetta kannatetaan.

Rafael: Takaan että Kahvara-huutoja ei meidän faniporukan toimesta lähtenyt, ainakaan D-päädystä. Kyllä minä ne olisin kuullut jos sinäkin kuulit. Ne olivat jonkin yksittäisen fanin älynväläyksiä, mitä ei aikaisemmin kukaan ole kuullut... Taidat sekoittaa tämän Raaaantaalaaa-huutoon? Kahvara ja Bluuseri-huudot kuuluvat samaan kategoriaan kuin mitä yhteistä on jääpuikolla ja Tapparalla-vitseihin.
Ja tietääkseni minä osaan kirjoittaa joukkueeni nimen ihan oikein, kiitos vain näistä laadukkaista vinkeistä, ehkä otan opikseni ::)

Niin ja todellakin, ottakaa ne korvatulpat mukaan. Who let the dogs out kajahtaa paljon kovempaa kuin Life is life ;)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2007, 19:07:33 kirjoittanut Kakenhaba »

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: QF1: Tappara-Blues 15.03.07
« Vastaus #59 : Maaliskuu 16, 2007, 19:08:54 »
Minkä rotusia koiria te olette?

Pakkohan meidän on Ralea kompata, kun te komppaatte sitä itkupillien isää, äitiä ja veljeä, Kakea. Nytkin pelin jälkeen ei kyennyt olemaan valittamatta. Lue sinä niiden sinivalkoisten lasien läpi, niin minä sinivalko-oranssisten läpi. Sitä remmiä kannatta sielläkin päässä löysentää, eikä vain kaataa paskaa vastustajille. Tosin se on aina helpompaa haukkua kuin myöntää, että "itselläkin keulii, anteeksi".

Kyllä se d-pääty oli varsin hiljaa siitä ekan erän lopusta sinne kolmannen erän loppupuolelle. Varmasti huusitte, mutta hiljaista se oli silti. Alussa ja lopussa sieltä jotain kuuluikin. Tosin minä mitään blueseja kuuntele, minä kannustan omia.

Nyt etsin itselleni sopivan varustuksen huomiselle ja alan odottamaan "linja-autoon nouse"-käskyä.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari