Venäjä ei ole kyllä osoittanut vielä kisoissa oikeen yhtikäs mitään, mutta eipä ollut Kanadakaan hirveästi, mutta painoi kyllä Suomen maanrakoon. Suomen peli oli hätäilyä, varsinkin Korpparin touhu oli niin minä itse meininkiä jälleen kerran että P*rkele!
Vatanen oli kenttäpelaajien kunkku. Selänne yllättävän hyvä, mutta kärsii ketjunsa muista ukoista?? Mikke & Jakke??
Aaltonen vetää tukka silmillä myös, ei asiaa mun mielestä askiin. Myös kokeneet pakit oli hiukan kuutamolla Salo ja Timonen, Väänänen pelas jopa hyvin ja käytti ruhoonsa.
Rask tietysti oli ihan kelpo ukko, vaikka jatkismaali lipsahti. Kontiolaa kävi melkeen sääliks kun joutuu Korpparin ja Aaltosen kans pelaan.
Tuomo Ruudun liike ei piisaa kyllä mihinkään. Kun maalin eteen kerkee, niin se on ainoa paikka jossa siittä voi olla hyötyä.
Sitten siihen maailman parhaaseen. Ei sais haukkua kun tietää loukkaantumishistorian, mutta en ihmettele jos tärähdyksiä tulee kun on noin ylimielinen, ajoi Suomalaisen avojäällä pystyyn, hakkaa mailalla ihan surutta vastustajia, sit kun hiukan hipasee nii sukeltaa!!!
Katos roppakaupalla kunnioitusta tolla tempulla, menee muutamalla vastaavalla pian Jarkko Ruudun viereen. Mutta Sidistä, en ole kyllä nähnyt pojalta vielä mitään maagista tai muutakaan erikoisen kovaa arvokisoissa, aina ollut ainakin itselle pettymys pelillisesti. Voi toki olla että dominoi Barkovin tavoin pelejä?? Luulis silti änärin pörssikärjen näyttävän jotain.... maagista, muutaku kaatuilu.