Juuh mutta 5 6:sta syötöstä on kakkossyöttöjä. Maalit syntyneet kolmessa pelissä, kahdessa matsissa molemmissa 2yv maalia. Tämä tietenkin pientä vähättelyä mutta mielestäni liian usein tilanne purkaa Palolan kiekonmenetyksiin. Pienessä tilassa hyvä pyörimään mutta auttaako se ylivoimalla? Eipä oikeastaan. Edelleen olen sitä mieltä että Palola olisi parhaimmillaan 3 ketjussa tuomassa vauhtia ja ratkaisuvoimaa. Palola kuitenkin parhaimmillaan kun pääsee laidasta polkemaan itse ja laukomaan kovasta vauhdista. Kun taas pitäisi myllätä pitkiä hyökkäyksia ja jakaa kiekkoa niin silloin Palola ei ole omimmillaan.
Juuri eilen iltana viimeksi juti oli jossain ketjussa aukomassa päätään, kun jengi "arvostelee" Tapparan pelaajaa ja löytää negaa, vaikka ollaan sarjakakkosena. Sitten tyyppi itse täällä arvostelemassa meidän parasta pistemiestä
Huhhuh...
Palola kuuluu ehdottomasti myös YV:lle. Eilenkin piti hyvin kiekkoa ja jakeli hyviä syöttöjä YV:llä. Järvisen ketjussa kaikki osaavat pelata hyvin pienessä tilassa ja YV:llä tätä hyödynnetään hienosti pelaamalla usein keskustan kautta pikkusyötöllä tyhjään tilaan. Malinen sen sijaan ei oikein pysy kakkos-YV:n mukana...
Plihalia ei mitään järkeä nostaa ylempiin ketjuihin. Miehen hyökkäyspelaaminen oli taas eilen yhtä kuraa. Nelosessa Kaksonen ja Haapala pystyvät edes jonkinlaisiin kiekollisiin ratkaisuihin, mutta tämän kauden Plihalista ei valitettavasti ole siellä osastolla mitään hyötyä.