Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

SM-liigan nykytila

<< < (27/32) > >>

Mr.Peter:
Muistaakseni Ruotsissa on sellainen systeemi, että Allsvenskanin kaksi parasta ja SHL:n kaksi huonointa pelaavat sarjan ja
sitten katsotaan kuka pärjää ja pystyy nousemaan SHL:ään, tai pitämään paikkansa. En ihan tarkkaan muista tuota systeemiä, mutta mielestäni joku
tämän kaltainen voisi olla hyvä Suomessakin.

ekunkikat:
Pelaajien vuokraukset voi kieltää tietystä päivästä eteenpäin, ettei sitä pajatson tyhjennystä tapahdu. Yksinkertainen on kaunista. Täysin samaa mieltä peterran kanssa. Yhtä paljon pelejä kaikkien joukkueiden kanssa, 8 parasta pleijareihin ja viimeinen pelaamaan omia pleijareita mestiksen parhaiden kanssa.

Säälipleijarien säälipleijarithan tästä vielä puuttuikin.

#51:
Liiga tekee sen kyllä ihan itse. Nostetaan joukkuemäärää, mistä seurannee tason lasku. Poistetaan liigakarsinnat, mikä sotii urheilullisuutta vastaan. Ja aivan varmasti saadaan katsojamäärät nousuun, kun runkosarjan merkitystä senkun pienennetään! Eiku... Helvetin amatöörit!

Mitäs seuraavaksi keksitään? Runkosarjan 14 parasta playoffein mallilla 1vs14, 2vs13...? Playoffit poikki paras yhdestätoista? Pronssiottelu seitsemänosaiseksi? Täältä lähti vihainen, mutta kuitenkin asiallinen palaute omalla nimellä liigalle.

J.R:
En tiedä onko jo mainittu, mutta aika todellisuudesta irtaantunut ja ylimielinen ajatusmaailma tuntuu Liigan johdolla olevan:
http://yle.fi/urheilu/sm-liiga_myontaa_yleisokadon_olemme_oikeasti_huomanneet_etta_meidan_pitaa_uudistua/7531353

Korulauseita, omista paskoista päätöksistä johtuvien seurausten vierittämistä fanien niskaan jne jne jne jne jne jne.. Tähän päälle vielä tämä sarjajärjestelmän muutosehdotus, hohhoijjakkaa.

edit. Huomasin että foorumi saavuttaa 2 viestin päästä 200000 viestin rajapyykin :)

Le GoaP:
Suora lainaus tuosta Ylen Puttosen haastattalusta:  "Olisi makeaa, että kannattajat ottaisivat joukkueet omikseen jopa siinä hetkessä, kun niiltä loppuvat rahat ja ne joutuvat myymään huippupelaajiaan loppukaudeksi. Kun katsojat kävisivät edelleen joukkueiden peleissä ja olisivat niiden tukena, se mahdollistaisi tulevan kehityksen. Sitä kulttuurimuutosta toivoisin, Puttonen sanoo."

Todellisuuden taju, mistä löytyy? Miksi katsoja käy katsomassa kilpaurheilua? Mä voin pyytää mun kavereita lätkimään kiekkoa jäällä keskenään ilman motivaatiota ja tätä mä voin tuijottaa ilman että mun tarvitsee siitä heille maksaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta