Tuomarit eivät tätä ottelua ratkaisseet.
Ei tietenkään ratkaisseet. Itseäni ärsyttää eniten tuo linjattomuus mitä he harrastavat, ero oli kuin yöllä ja päivällä verrattuna esimerkiksi KalPa-otteluun.
Onhan tää nyt todella kaukana viime vuosien sekoilusta, meinaan näissä kotipeleissä. Tottakai tappiot ja tulostaulu korpeaa mutte vertaaminen viime kausiin on jo aikalailla överiksi vetämistä.
Itse olen nimenomaan ajatellut näitä Hakametsän tappioita niin että osat ovat vaihtuneen viime kausista. Tällöin Tappara roikkui ja räpelsi mukana sen minkä pystyi, heittäen joskus pari häkkiä ainoista paikoistaan ja maalivahti hoiti loput. Juuri tälläisellä reseptillä on nyt turpaan otettu vastustajilta.
Ehkä harjoitusottelut ovat sokaisseet meidät täysin. Kannattaa muistaa että Tapparassa lähdettiin kehittämään pyörää uudestaan ja homma lähti nollapisteestä, ollaan kohdattu alkukaudesta nimenomaan sellaisia joukkueita joilla on paletti ollut jo kuitenkin vuosia kasassa, näiden ote ei ole herpaantunut niinkuin Tapparalla.
Ongelma on tällä hetkellä se, että hyvät hetket ja painostukset ei tuo Tapparalle maaleja ja musta hetki maksaa lähes järjestäen maaleja. Onni? Se pitää ansaita ja en tykkää käyttää koko sanaa. Kuitenkin jos ajattelee oikeasti maltilla ja järjellä noita otteluita Bluesia,KalPaa ja JYP:a vastaan on käsittämätöntä että saldona on vain 1p.
Odotellaan nyt vielä se 10 peliä niin nähdään onko tässä oikeasti kyse pysyvästä vai koetteleeko paha karma meitä.
Alkaa mennä jo aika OT nämä minun jutut.