Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 126418 kertaa)

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #210 : Joulukuu 10, 2006, 12:48:43 »
Mun mielestä vastustajan pelaajille ja tuomareille saa vähän huutoja tulla, mutta jos se rajoittaa itse kannustamista niin ne pois. Esimerkiksi eilen (Tappara - Kärpät) tappiotilanteessa oltiin varsin hiljaa ja ainoastaan yritettiin huutaa Kärpille jäähyjä. Eli: energiat käytetään väärin. Tappioasemassa joukkue tarvitsee vain enemmän kannustusta. Uskotaan mekin Tapparan tekemiseen. Onneksi pelaajat itse uskoivat eilen ja veivät voiton, vaikka välillä näytti vaikealta.

Laitoin jo tonne toiseenkin topicciin.. Kuinka paljon itse eilen aloitit kannustushuutoja tappiotilanteessa jne. Edelleenkin ääni ei yhdellä ihmisellä kestä koko aikaa. Jos sulla on ollu aikaa vahdata ihmisten kannustamista niin olisit senkin ajan käyttäny hyödyksi ja aloittanut niitä kannustushuutoja..
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #211 : Joulukuu 10, 2006, 19:52:37 »
Kaikki vaikuttaa siihen tunnelmaan omalla toiminnallaan. Voin kokemuksesta sanoo ettei kukaan tuskin pysty huutaa koko peliä niin kovaa kun haluis (paitsi ehkä KP   ;) ). Samat henkilöt siä ainakin yrittää pitää tunnelmaa yllä. Kyllä se tunnelma on siellä parantunu kun vertaa viimekauteen. Kaikki vaan sinne niin tekeen parhaansa niin luulen että silloin on sitä tunnelmaa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2006, 20:30:58 kirjoittanut Ansku »
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #212 : Joulukuu 10, 2006, 20:02:44 »
Seuraavan kerran kun mä tuun sinne fanikatsomoon niin mä lupaan sitten huutaa niin kauan kuin ääni kestää. Mä laitan vanhan Tappara-paidan numerolla 7 ( Jutila -nimi on revitty :< ) niin tunnistat mut sitten marjo. Mä ilmotan sitten kun mä oon tulossa sinne. Välimatkan, lukion ja rahatilanteen takia mua ei joka pelissä nähdä.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #213 : Joulukuu 10, 2006, 20:13:53 »
Seuraavan kerran kun mä tuun sinne fanikatsomoon niin mä lupaan sitten huutaa niin kauan kuin ääni kestää. Mä laitan vanhan Tappara-paidan numerolla 7 ( Jutila -nimi on revitty :< ) niin tunnistat mut sitten marjo. Mä ilmotan sitten kun mä oon tulossa sinne. Välimatkan, lukion ja rahatilanteen takia mua ei joka pelissä nähdä.

Ei mua kiinnosta, koska sä peleissä käyt. Mut niinkauan, kun et joka pelissä istu paikanpäällä ja huuda täysillä niin et voi sitä muiltakaan katsojilta vaatia ja tulla arvostelemaan.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #214 : Joulukuu 10, 2006, 20:20:19 »
Mä en varsinaisesti kyllä haukkunut, joten ollaanpa nyt.

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #215 : Joulukuu 10, 2006, 23:16:19 »
Laitoin jo tonne toiseenkin topicciin.. Kuinka paljon itse eilen aloitit kannustushuutoja tappiotilanteessa jne. Edelleenkin ääni ei yhdellä ihmisellä kestä koko aikaa. Jos sulla on ollu aikaa vahdata ihmisten kannustamista niin olisit senkin ajan käyttäny hyödyksi ja aloittanut niitä kannustushuutoja..

En tiedä kuuluuko muutamien kannatus sinne pari riviä alemmaksi, mutta eilenkin oli jotai yritystä muuallakin aloittaa kannustusta, ilman tulosta. Huudetaan sen mukaan, miten jo moneen kertaan mainittu kova äänisin fani huutaa? Hänelle toki erittäin iso käsi ja hatun nosto hyvästä työstä, jota niin harvoin näkee.
Eilen oli ihan ok kannustusta ja puitteet olivat hyvät johtuen pelin tasosta ja yleisömäärästä, mutta varsinkin tappiotilanteessa oltiin taas melko hiljaa. Se nyt ei ollut ehkä mikään uusi ilmiö, mutta kun Tappara pääsi ylivoimalle ottelun lopussa ja hyökkäysintoakaan ei hirvittävästi enää ollut niin kannattajat alkavat huutelemaan omille jätkille, jotka ovat voittamassa sarjakärkeä. Miksi? Mitään hätää kai ei enää ollut ja 3 pistettä olivat jo aikalailla siinä.

Liittyen kannatustoimintaan tämäkin: eniten hymähdyksiä aiheutti sinänsä hyvin kannustanut oululais (alajaosto tai joku) ryhmä, joka ei tainnut aivan olla ajan tasalla. Aaltojen tekeminen juuri, kun vastustaja on tullut kahden maalin takaa tasoihin on aika erikoista ja siihenkin voisi kai kysyä, että miksi? Aaltojen tekeminen taitaa olla heistä hyvinkin kliffaa, kun suunnilleen jokaisen purkukiekon jälkeen aaltoiltiin. No eipä siinä, ajoitus oli ajoittain aika väärä kenties?

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #216 : Joulukuu 10, 2006, 23:30:14 »
En tiedä kuuluuko muutamien kannatus sinne pari riviä alemmaksi, mutta eilenkin oli jotai yritystä muuallakin aloittaa kannustusta, ilman tulosta. Huudetaan sen mukaan, miten jo moneen kertaan mainittu kova äänisin fani huutaa? Hänelle toki erittäin iso käsi ja hatun nosto hyvästä työstä, jota niin harvoin näkee.

Joo kyllä huudettiin ja kivasti ihmiset lähti mukaan. Me tunnetaan jo toisemme niin hyvin, et osataan huulilta lukea :D

Eilen oli ihan ok kannustusta ja puitteet olivat hyvät johtuen pelin tasosta ja yleisömäärästä, mutta varsinkin tappiotilanteessa oltiin taas melko hiljaa. Se nyt ei ollut ehkä mikään uusi ilmiö, mutta kun Tappara pääsi ylivoimalle ottelun lopussa ja hyökkäysintoakaan ei hirvittävästi enää ollut niin kannattajat alkavat huutelemaan omille jätkille, jotka ovat voittamassa sarjakärkeä. Miksi? Mitään hätää kai ei enää ollut ja 3 pistettä olivat jo aikalailla siinä

Jaa tässä kohtaa mä olen ollut sit eri pelissä.. Peli oli selvä vasta siinä vaiheessa kun kellossa oli se 20min. Hätä oli kyl varmasti. anteeksi jos jotkut jännittää peliä loppuun asti ( en edelleenkään ymmärrä niitä jotka lähtee 5min ennen pelin loppua autolle, kun peli on 3-2).

14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #217 : Joulukuu 10, 2006, 23:47:27 »
Juu en minäkään ymmärrä kyseistä kiirettä pois ruuhkista. Itse en ole niin koskaan tehnyt ja jätän auton kauemmaksi, jotta pääsen sitten muutaman kymmenen minuuttia pelin loppumisen jälkeen kotiin ilman ruuhkia.

Itseä jännitti kyllä niin perkeleesti koko pelin ajan ja ihan loppuun saakka, mutta sellainen tunne kuitenkin oli Kärppien ottamien jäähyjen aikana, että jätkät hoitavat sen tyylillä loppuun eivätkä päästä vastustajaa tekopaikkoihin. Eli katsoitko asiaksesi kritisoida joukkuetta, kun peli ei ollut sarjakärkeä vastaan ennen loppua kuin yhden maalin verran voitolla ja hallitsimme kiekkoa kuitenkin siinä tilanteessa hyvin? Enkä kai kirjoittanut, että peli oli varma. Olen itse ollut muutamaan otteeseen todistamassa, sitä että peli kestää sen tunnin ja saatoin ilmaista itseäni hivenen väärin tuossa aiemmin. Pointtini tuossa ei ollut pelin analysoiminen vaan se, että pelaajille huudeltiin paskaa. Oliko siihen sitten oikeasti syytä? Ei minusta.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #218 : Joulukuu 11, 2006, 10:04:04 »
Haluan kiittää muita fanikatsomolaisia kuluneesta syksystä. Itse en kykene näkemään kauheana katastrofina, jos emme saa tiistaipeliin sarjajumboa vastaan jalkapallon Allsvenskanin lauantain kärkiottelun tunnelmaa aikaiseksi. Syksyn peleissä oli tunnelmaa ja toivottavasti suuntaus jatkuu samanlaisena, jotta saamme hienon kevätkauden. Ääntä ja väriä toki halliin mahtuu enemmänkin, mutta jokainen kannustakoon niin kuin parhaaksi näkee. Pakottamalla sitä tunnelmaa ei saada aikaan toisin kuin täällä välillä tunnutaan kuvittelevan.

Oikein hyvää joulutaukoa ja joulua kaikille fanikatsomon C3:n katsojille.

toivoo JH75

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #219 : Joulukuu 11, 2006, 10:46:29 »
Kiitokset myös täältä kaikille. Hienoja pelejä pääsi nyt syyskauden aikana jo kausarilla näkemään. Hyvä Tappara ja hyvä fanikatsomo! Kuusijuhlan jälkeenkin vielä riittää niitä lauantaina olevia pelejäkin, joissa on mahdollisuus laulumiesten yrittää opettaa koko katsomo laulamaan se Raumalla lanseerattu laulu. Niin ja tietysti Tapparan pitää tehdä paljon maaleja.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #220 : Tammikuu 11, 2007, 01:42:51 »
Kyllähän fanikatsomostakin saadaan ääntä aikaseks, mutta niinkuin se on tullut jo monet kerrat huomattua siellä on aina ne samat jotka alottaa huudot katsomossa ja paljon niitä jotka niihin ei lähde mukaan. Mutta sille nyt ei voi vaan mitään. Pakko mennä sillä mitä siellä saadaan aikaseks. Välillä kyllä huvittaa se hautajaisfiilis mikä katsomossa on, mutta usein siihen on kyllä syynä ollut se et peli on ollut niin huonoa katsottavaa ettei kumpaakaan joukkuetta edes kentällä ole kiinnostanut pelata. Ja tottakai tuomareita kuuluu arvostella, jos ne eivät oikein ole tilanteen tasalla. Mutta jokainen tehkööt omat valintansa siinä miten kannustaa, miten huutaa, kaikilla meillä on omat tyylinsä. Viedään nyt kunnialla kausi loppuun ja pleijareissa sit räjäytetään kaikkien fanien voimalla.

Poissa 1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 49
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #221 : Tammikuu 13, 2007, 22:57:16 »
Lohdutukseksi todettakoon että tänään Ipan pelissä oli jopa paskempi tunnelma.

Luminda

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #222 : Maaliskuu 18, 2008, 13:34:46 »
Mää aina pikkutyttönä mietin, millasta olis istua fanikatsomossa. Kun meitin kortit oli ihan toiseen päähän, asia jäi kiehtoon.
No ny aikuisena oonki tieni sinne löytäny ja nykyään tunnustan jopa enempi väriäkin..niinju asiaan kuuluu. ;D

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #223 : Maaliskuu 19, 2008, 22:14:03 »
Olipas taas tänään huono tunnelma. Eiku hei, siellähän oli ihan pirun hienoa ja mukavaa. Viihdyin, kiitos kaikille.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #224 : Maaliskuu 19, 2008, 22:45:06 »
Jeps hieno tunnelma oli tänään  :)
C2 katsomon takaa seisomassa olleena voin kertoa: että hyvin ääntä tuli
C3 katsomosta !!!