Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 126467 kertaa)

hardflip

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #195 : Marraskuu 20, 2006, 11:03:47 »
Itse en valitettavasti hommaan voi lähteä kun en pääse millään jokaiseen kotipeliin. Joten ei kai sitä sitten tänne voi ehdottaakaan kun itse ei homaaan kykene. Kenenkään ei kyllä tarvitse olla selkäkentällepäin. Ja kysyisin että miksi tämä kapellimestari ei voi olla "entinen rummunhakkaaja"? Tai sitten kovaääninen KP?

Se on kuitenkin huomattu että Wille ei ole kovinkaan uudistushaluinen...
Voit olla ihan mitä mieltä haluat, olen vain kyllästynyt tähän vuodesta miekka ja kypärä jatkuneeseen valitukseen fanikatsomon tilasta. Olisi pikkuhiljaa aika itse kunkin siirtyä sanoista tekoihin.

Katselin tuossa perjantaina 23.9.2001 pelattua Tappara-TPS-ottelua ja kylläpä oli hiljaista. Aloituskokoonpanon kuuluttamisen aikana kuului vain vaimeaa taputusta. Ei mitään rytmikästä kuten nykyään ja tuo on vain yksi pieni huomio siitä ottelusta. Tuota kun vertaa tän hetken arkipeliin, niin voi sanoa että hommassa ollaan menty eteenpäin. Vaikka minä olen harannut koko ajan vastaan kynsin ja hampain. Onneksi en ole onnistunut enempää hidastamaan.

Ei mun mielestä Wille miinusmerkkisesti ole uudistushaluinen ja pesaan kyllä täysin tuota, että on aika siirtyä sanoista tekoihin.

Miksi ylipäätänsä pitää määrätä joku henkilö vetämään tuota huutamista ja taputtamista? Eikö se voi olla ihan kuka vaan siellä katsomossa? Ainakin itse olen huomannut että nuoremma nöösit alariviltä nousee seisomaan ja yrittää saada porukan mukaan. Yleensä siinä onnistutaankin.

Ehkä meteli ei kauhean hyvin kuulu toiseenpäähän hallia mutta ainakin fanikatsomon puolella möykkää riittää ihan hyvin. Tuosa rummusta nyt voi olla monta mieltä, mulle on henk.koht. ihan sama paukutetaanko sitä vai ei mutta jättäkään ne tremolot ynnä muuta soolot pois. Tasainen komppi jota käsien taputus peesaa on mun mielestä kaiken paras.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #196 : Marraskuu 20, 2006, 15:43:15 »
Perustakaa useampi ääniryhmä ja hoilottakaa kaikki eri tahtiin eri riimejä ja kilpaa. Jos siitä ei ääntä synny niin ei sitten mistään. Minäkin lupaan peesata lähimmän ryhmän mukana ;)
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #197 : Marraskuu 20, 2006, 16:33:50 »
Perustakaa useampi ääniryhmä ja hoilottakaa kaikki eri tahtiin eri riimejä ja kilpaa. Jos siitä ei ääntä synny niin ei sitten mistään. Minäkin lupaan peesata lähimmän ryhmän mukana ;)

EN tiiä harmittaako ny jotain jos välillä huudetaan eri tahtiin kun muut. Alas ei aina kuule mitä ylhäällä huudetaan ja ei taida ylöskään aina kuulua sen paremmin, kun aloitetaan päälle muita huutoja.
Itte olen myös sitä miältä muutaman kirjottajan kanssa, että tappara haluaisi vastinetta halvemmalle kausarikortille.
Se on myös todellakin käyny selväksi että täälä marisemalla asia ei parane,
mutta ei se taida parantua kyllä millään muullakaan.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa KP

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #198 : Marraskuu 22, 2006, 00:06:20 »
Älkää KP:sta välittäkö, se elää niin omaa eläämäänsä ton kannustamisensa kansssa. Mutta on kiva kun kuitenkin jonkinlainen osa porukkaa fanikatsomossa tuntee, että siellä me ollaan yhdessä niinkuin esim. Tapparaa kannustamassa. Eihän siellä kaikkien tarvitse kokoaikaakaan huutaakkaan, mutta mun mielestä on epätahtinenkin meteli ja kannustus parempi, kuin pelkkä hiljaisuuus.


Tämmöstäkin palautetta on tullut,että mun ns.meuhkaaminen jo ********* kaikkia, niin vastaus on niille. että voi voi.

T: KP Tappara kuolemaan asti.

Poissa Stobe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 64
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #199 : Marraskuu 22, 2006, 10:46:09 »
Eilisessä pelissä tunnelma oli mielestäni hieno. Harvoin tiistaipelissä ääntä lähtee näin hyvin. Oli kannustusta, huutoja sekä äänekästä tilanteiden(ja tuomarin) kommentointia. Ei haittaa ollenkaan, että katsomon ääni on ajoittain sekamelskaa. Se vain osoittaa, että intoa löytyy ja peli tempaa kannattajat mukaansa.

Toki suurin kiitos kuuluu joukkueelle, jonka esitykset sytyttivät myös yleisön!

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #200 : Marraskuu 22, 2006, 17:53:30 »
Onhan se nyt selvä, että suurin syy ettei fanikatsomosta löydy ääntä tarpeeksi on se että välissä istuu hiljaisia ihmisiä. Ääntä lähtee just joka kolmannelta katsojalta, niin ei siinä tunnelmaa aina synny.

Tän saisi korjattua pistämällä kausaripaikat uudestaan jakoon ja kysyä haluaako huuto-osaan katsomoa, vai katsomon reunoille. Tapparan pitäisi toimia asiassa, jos muutosta halutaan.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #201 : Marraskuu 23, 2006, 13:13:01 »
Kun tätä fanikatsomon tunnelman parantamista on nyt niin kovasti näköjään mietitty, niin luulisi päättelyketjun jossain vaiheessa johtavan siihen, että parhaaksi ratkaisuksi todetaan, että kukin voi omalla toiminnallaan eniten siihen vaikuttaa. Tämä kun on vielä useita kertoja todettu täällä. Mutta kun ei niin ei. Jokaisella on tietysti oikeus istua hiljaa ja odottaa, että muut tekevät. En kiellä sitä. Silloin on vaan aika turha odottaa, että nopeasti tapahtuu jotain. Nopeiden muutosten tapahtuminen noin ison porukan käytöksessä on muutenkin turhaa. Ei täydessä vauhdissa kulkevaa junaakaan hetkessä käännetä kulkemaan vastakkaiseen suuntaan.

Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että saan istua C3:ssa sellaisessa paikassa, että lähellä istuu muitakin innokkaita kannustajia. En ole jaksanut vahtia muiden tekemisiä, mutta ainakin mulle se tunnelma on toistaiseksi riittänyt, jonka me siinä lähekkäin istuvat olemme saaneet aikaiseksi.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #202 : Marraskuu 24, 2006, 11:17:34 »
... kukin voi omalla toiminnallaan eniten siihen vaikuttaa. Tämä kun on vielä useita kertoja todettu täällä. Mutta kun ei niin ei.

Se on todella todettu että kukin toiminnallaan voi vaikuttaa. Sama juttu on pyörinyt palstalla parivuotta, mutta eipä kovinkaan moni näytä omalla toiminnallaan vaikuttaneen tunnelman paranemiseen.

Kannatan sitä, mitä joku jo ehdotti, että jaetaan kausaripaikat uudelleen. Tapparan olisi puututtava tähän...
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #203 : Marraskuu 24, 2006, 12:56:44 »
Siinä vaan voi käydä niin, että moni paikkansa "menettänyt" jättää ostamatta koko kausikortin. Se tuskin on haluttu lopputulos.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #204 : Marraskuu 24, 2006, 14:23:52 »
Ei siihen kausikorttien uudelleen järjestämiseenkään tarvitse Tapparaa huutaa avuksi. Siihenkin voi kukin omalla toiminnallaan vaikuttaa. Seuraavaksi kai taas joku tulee valehtelemaan tähän, että ollaan pari vuotta jauhettu samaa eikä mitään ole tapahtunut. Oma nykyinen kausikorttipaikkani on tällaisen järjestelyn tulos. Ääniryhmä järjesti viime kaudella itselleen kausikortit tai ainakin paikat aivan C3:sen alaosaan juuri mainosaidan yläpuolelle. Nämä esimerkkeinä. Jos oikein muistan, niin Ääniryhmällä oli paljon muutakin yritystä saada parannettua tunnelmaa. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #205 : Marraskuu 24, 2006, 16:35:26 »
Eiköhän ääntä taas lauantaina lähe jonkun verran kun on lauantai peli. Turhaa tota asiaa on täälä hinkata kun ei se parane mihkään. Kaikki kannustaa lauantaina omasta puolestaan pää punasena, niin siitä se liikkeelle lähtee!
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Ahteri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #206 : Joulukuu 06, 2006, 23:48:00 »
Olis pikkutoive teille fanikatsomolaisille:
Älkää huutako joka tilanteen jälkeen "HEEEEEEEIIIII" kun joku vastustajan pelaaja taklaa kovaa. Se muistuttaa kovasti Ilveitten sitä haista v..tu katsomoa, jonka mielestä ilveitä ei saa taklata, mutta ilveet saa tehrä mitä vain.

Kiitos ja anteeks.
Kyllä se siitä lakkaa helpottamasta.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #207 : Joulukuu 07, 2006, 08:58:36 »
Tätä tapahtuu ympäri Suomenniemen ja sillä yritetään auttaa tuomaria antamaan herkemmin jäähy vastustajalle. Käy joku kerta Porissa tai Oulussa, siellä ei paikallista saa edes hipaista ilman yleisön ylireagointia.
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #208 : Joulukuu 07, 2006, 09:06:13 »
Itse en pelissä huuda koskaan "HEI". Käytän tarvittaessa sanaa "HEJ". Tämä huuto antaa selvästi paremman ja sivistyneemmän vaikutelman. Se on paremman kansan kieltä ja vaalii seuramme kunniakkaita perinteitä. Suosittelen siis kaikkia fanikatsomolaisia tarvittaessa huutamaan "HEJ" junttimaisen ja typerän "HEI":n sijaan. Laitoin japanilaiselle riisinkasvatusta käsittelevälle palstalle tarkempaa ohjetta käyttäytymisestä fanikatsomossa. Toivon, että jokainen noudattaisi laittamaani ohjetta.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo C3
« Vastaus #209 : Joulukuu 10, 2006, 12:23:44 »
Mun mielestä vastustajan pelaajille ja tuomareille saa vähän huutoja tulla, mutta jos se rajoittaa itse kannustamista niin ne pois. Esimerkiksi eilen (Tappara - Kärpät) tappiotilanteessa oltiin varsin hiljaa ja ainoastaan yritettiin huutaa Kärpille jäähyjä. Eli: energiat käytetään väärin. Tappioasemassa joukkue tarvitsee vain enemmän kannustusta. Uskotaan mekin Tapparan tekemiseen. Onneksi pelaajat itse uskoivat eilen ja veivät voiton, vaikka välillä näytti vaikealta.