Jos löytyy peli nauhalta niin kannataa katsoa meitin pakkien todellinen taso paineessa (tässä pelissä annettiin koko viisikolla paine Tapparan puolustuspäässä koviten, mitä minä näin viime kaudella).
Viime kauden Tappara ei osannut lähteä omista edes paineettomassa tilanteessa, joten aivan turha kelailla viime kauden tilanteita ensi kauden kuvioita mietittäessä. Unohtakaa jo se viime kausi. Ensi kaudella Tapparalla on huippuvalmentaja, joka saa joukkueen takuuvarmasti pelaamaan eri tyylillä kuin pari viime kautta.
Niin että pelitapa/pelikirja/valmennus paikkaa yksilön puutteet, jep jep. Miksi maksaa Kankaanperälle isoja summia kun vaikka divarista saa halvemmalla. Samaa mieltä siitä, että hyvä valmennus/pelikirja auttaa pelaajia määrättyyn pisteeseen saakka, mutta mikä se piste on määräytyy yksilön taitojen/osaamisen mukaan. Ei se Jukka nyt sentään paskasta kultaa tee.
Juu ja mä olen helvetin mielelläni väärässä.
4 Tra:lle Tuukka olis pakistolle se palanen, joka tarvittaisiin. Pasi Puistola, Mikko Luoma, Anssi Salmela ... tervetuloa ja olet oikeassa en kaipaa Pukkaa, Pentikäistä, Kai Syväsalmee...
Mä nyt sitten oon vaan erimieltä pakiston riittävyydestä enemmistön kanssa. Mä koitan elää sen kanssa-yrittäkää tekin
Tulevaisuuden ennustaminen on melkosen vaikeeta.