Meillä on tässä pari vuotta ollut Ipataustaa enemmältikin mukana valmennusta myöten ja alkaa ilmeisesti syöksytauti tarttua. No lääkekkin on jo olemassa. Jukka-setä kirjoittaa reseptin.
Ensi vuoden rosterissa en näkisi vähänkään isommassa roolissa muita tämän taudin kantajia kuin Palolan, hänkin vain, jos näytöt jatkuvat vahvoina. Fyysisyys tullee olemaan ensi kauden joukkuetta leimaava ominaisuus. Ihan hyvä, kun nollatoleranssitkin on näköjään unohdettu jo lähes kokonaan. Mielummin kuulen muiden joukkueiden suunnalta itkua (2000-2003), kuin nykyään ivallista naurua..
Toinen mielenkiintoinen kirjoitus tänään, joka sekään ei liity millään tavalla itse ketjuun. Eipä mitään, jatketaan eteenpäin!
Itseäni haittaa ehkä keskiverto jääkiekkokuluttajaa enemmän, jos joku kiekkoilija poukkoilee oman joukkueen ja verivihollisen joukkueen välillä. Tällaisia miehiä on hienojakin, kuten vaikka Ville Peltonen. Itse pitäisin parhaimpana Ilvestaustaisena pelaajana/valmentajana ehdottomasti Markus Mattssonia. Muut tässä herra Järvisen ketjussa mainitut peluritkin ovat hyviä, eritoten Ahokaisen Seppo.
Pahin vitsi Ilveksestä tulleissa pelaajissa/valmentajissa on kyllä edellinen valmentajamme. Toivottavasti emme enää kauaa katsele Samia.
Järvisen tulevaisuus ja ensi kauden valmentajan todennäköisesti hakema pelityyli eivät osu kohdilleen, eivät millään.
Viimeinen lainaamani lause on helmi, josta olen kirjoittanut ennenkin: "Oderint, dum metuant." toisin sanoen "Vihatkoon kunhan pelkäävät". Minusta on hienoa, jos meidän joukkue aiheuttaa suuria tunteuta a) meissä
JA b) vastustajissa/vastustajien kannattajissa. On hienoa, että ainakin toistaiseksi Tappara on ollut useimpina vuosina käytännössä helsinkiläisjoukkueiden jälkeen seuratuin vatustajajengi. Surkeampaa olisi, jos Tapparaan suhtauduttaisiin sillä tavalla, mikä pian alkaa lähestyä ellei suunta käänny.