Itse en näe meidän puolustuksessa ensikaudeksi minkäänlaista ongelmaa. Jos oletetaan, että Kaijomaa tulee, on puolustuksemme ensikaudeksi todella vahva. En pidä mahdottomana, että Kaijomaa - kunnon ylivoima ajalla ja oikein roolitettuna - tekisi yli 20 pistettä. Siihen kun lisätään Ekbom, joka tiedettävästi vahva omassa päässä ja osaa antaa ensimmäisen syötön, ei meillä ole mitään hätää. Lisäksi ei olisi yllätys, vaikka Ekbom nostaisi tasoaan myös kiekollisessa pelissä - a'la Boumedienne.
Mitä Saravoon tulee, niin pidän aivan naurettavina kaikkia juttuja, mitä hänestä puhutaan. Kyseessä kuitenkin perusvarma omanpään luutija, eikä hänestä varmaan kukaan odottanut mitään YV-spesialistia. Siitä huolimatta tehnyt meidän pakeista toiseksi eniten maaleja, eikä +- saldokaan ole huonompi kuin kaikkien ylistämällä Mäntylällä. Lisäksi Peksillä, jos jollain, on iso Tapparasydän. Ja onhan hän meidän joukkueemme KAPTEENI!
Asia mikä minua eniten huolestuttaa on sentterit. Toivoisin vahvaa kalustoa, kuten Hancock, Öhman, Kontiola, Ojanen, Viinanen, Kiiholma aikoinaan. Kaikki jäljellä olevat rahat panostaisin keskelle. Siirretään sitten mieluummin senttereitä laitaan, loukkaantumisia kuitenkin tulee. Pelottaa lähteä kauteen nelikolla Tenute, Järvinen, Vänttinen, Kangasniemi. Itse laittaisin Tenuten ja järvisen/vänttisen laitaan ja hankkisin kaksi "kovaa" sentteriä lisää.