Kirjoittaja Aihe: Rauli Urama - Tapparan päävalmentaja 2006-08  (Luettu 147009 kertaa)

vanhus

  • Vieras
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #60 : Huhtikuu 28, 2006, 21:03:25 »
Semmosen pommin pudotti Leinonen. Oli pakko ottaa tunnus ja kirjottaa vaikkei aiemmin ole käynyt edes mielessä.

Voi Perze! Uramaa en tunne enkä pelitapaa, mutta onhan tämä markkinoinnin kannalta itsemurha. Olis luullut ettei Saarisen jälkeen ole enään tämmöseen varaa. Miten voi sama mies joka sulki viralliset keskustelu-sivut ettei sponsossorit suutu tehdä näin. Tästäkö ne sponssit sitten tykkää? Entä tavalliset katsojat? Otetaan vaan joku mister nobody joka olis takuu varmasti viimestään tänä vuonna nostettu Raumalla kesken kauden ykköseks, jos sitä jonain pidettäis. Ei nostanut Lukko vaan otti Koivun. Matalamäen Kaitsukin herättäis enempi luottamusta kun tämä nimi. Pahaa pelkään, että Kaitsu siä vaihtoaitiossa taas keväällä tätäkin sotkua siivoo. Sen voin sanoo, että ainakin meidän perheen kaks vakio kausaria jäi toistaseks lunastamatta. Saarisen aikana jo kadutti liika uskollisuus mutta nyt täytty mitta. Kiitos Leinonen!

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #61 : Huhtikuu 28, 2006, 21:11:11 »
Mää en ole yllättynyt ainakaan, no vähäsen. Suuresti en ole  pettynytkään.
Silloin kun uutinen Jukan lähdöstä tuli ajattelin, ettei valmentajaa haeta ulkomailta. Kotimaiset vaihtoehdot oli minun ajattelutasollani hyvin vähissä.
Joku runkkaili Heikkilän uutisten perään. No joo minä ajattelin "hellanlettas Kariheikkilä", enkä pilkkaa tässä nyt sitä Kärppäkultaa mitekään.
Epäilin Makkosen Kartsaa ja huomasin nyt olleeni väärässä.

Uramalla on kokemusta iästään huolimatta.
Lisäksi hän on suurelta osin kääntämätön kortti päävamentajan pestiin liigassa.<-- Joo näyttää naurettavalta kliseeltä.
Nostakaa käsi te jotka uskotte seuraavan lauseen.
-Yhtään menestystä tuovaa valmentajaa ei suomalaisista mahdollisuuksista enää ikinä synny, soon loppu ny"-
Mää en usko itse tuohon. Siihen uskonko Uraman olevan potentiaalinenkaan, minulla ei riitä tieto eikä taito.
Jostain ne aina vaan pulpahtaa esiin uudet "jukat yms."
Seilataan ja katsellaan.
Todellisuudessa aika nopeasti sen huomaa onko äijässä munaa johtaa Tapparaa.
Kahden vuoden pesti Raulille ja onnittelut siitä. Helppoa ei tule olemaan.
Jos nyt Rauli kuitenkinTapparalaisena vakoilet mitä sinusta kirjoitellaan muista tämä:
Meillä on suomen paras joukkue, me fanitkin tiedetään se joka pelissä.

Niin ja pikku pointti itkusilmille näin isällisesti. Lopetetaan se Rautakorven perään poraaminen. Ei me näille asioille mitään voida.
Ensi kaudella mennään uuden miehen johdolla. Ja ihan tosi, älkää nyt mitään Saarisia sotkeko enää Tapparaan.
Eikös vois vaan unohtaa?

Mä luin hätäisesti tuon tiedotustilaisuuden tiivistelmän.
Mua jäi häiritsemään ainostaan pari seikaa. En muista sanatarkasti, enkä copya.

"Pelaajalle kerrotaan mitä häneltä halutaan, sitten sitä vaaditaan. Ei se ääntä korottamalla parane."

Minun näkökantani:
Auktoriteetin siis oikean sellaisen keinot ovat juuri nämä, tehdään asia selväksi ja se on siinä.
No joo mää vertaan sitä lastenhoitoon tiukassa paikassa.  :(
Onko Ralesta auktoriteetiksi?

Toinen häiritsevä oli oikeastaan tämä aika jossa miehestä tehtiin liigajoukkueen päävalmentaja.

Minun näkökantani:
Aika karu meininki.

Mulla on silti tunne, että Uramalla saattaisi olla taskussaan jotain uuttakin ja sellaista rennonpaa Tapparaa.

Erikoinen kevät.


-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa maqpie

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 211
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #62 : Huhtikuu 28, 2006, 21:54:14 »
Ei mene yöunet, mutta jatkoaika näemmä pitää Karri Kiven mestispestiä ja Hyvösen Kärppiin siirtymistä etusivullaan isompana uutisena, kun meiän valmentaja juttua joka ei mahdu olleska etusivulle. Pistää ihmetyttään.

tuppu

  • Vieras
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #63 : Huhtikuu 28, 2006, 22:08:30 »
Petteri "Fiasko" Sihvonen analysoi Tapparan ratkaisua Urheilulehdessä:
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article129166-1.html
Sihvosen jutut sinänsä ovat ihan hauskoja ja  mielenkiintoisia luettavia, miehen osumatarkkuus julistuksissaan on kuitenkin ainakin mulle kehittänyt tietynlaisen suodattimen miten tosissaan ne jutut ottaa..

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #64 : Huhtikuu 29, 2006, 00:25:55 »
Tervetuloa Rale.

Mehän voitettais mestaruus ensi kaudella Ralen johdolla, JOS fanit vaan haluais. Ässäfanit halus, mutta joukkue oli niin paska ja lahjaton, että joutuivat tyytymään hopeaan.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #65 : Huhtikuu 29, 2006, 07:45:19 »
Ei mene yöunet, mutta jatkoaika näemmä pitää Karri Kiven mestispestiä ja Hyvösen Kärppiin siirtymistä etusivullaan isompana uutisena, kun meiän valmentaja juttua joka ei mahdu olleska etusivulle. Pistää ihmetyttään.
Jatkoaika ei ole sanomalehti. Jutut on jaettu kolumneihin ja uutisiin, joista uusin on aina isona, muista on pelkkä otsikko.

Poissa SVM

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #66 : Huhtikuu 29, 2006, 08:59:27 »
Joillakin tuntuu olevan sellainen käsitys, että valmentajia on kahdenlaisia. On tällaisia "uramoita", jotka ovat toimineet vain jossain A-junnuissa, kakkosvalmentajana sekä nuorisomaajoukkueissa ja joista ei voi koskaan tulla hyvää valmentajaa. Sitten on HUIPPUVALMENTAJIA, jotka syntyvät 40-vuotiaina taskussaan vähintään pari SM-kultaa ja vuoden valmentaja -titteliä. Ei se nyt ihan noin mene.. Todettakoon, että menneellä kaudella neljä joukkuetta floppasi enemmän tai vähemmän, vaikka niillä oli SM-kultaa voittanut valmentaja (Heikkilä, K. Jalonen, Rautakorpi ja Jortikka).

Joten helvetti, annetaan nyt Uramalle tilaisuus näyttää mitä hän osaa! Sitten haukutaan jos on aihetta.

Poissa matt kid

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #67 : Huhtikuu 29, 2006, 15:02:11 »
Itse olen erittäin tyytyväinen Uraman valintaan. Miehelle on kertynyt rutkasti kokemusta kakkosvalmentajana ja kaikesta voi päätellä, että päävalmentajan paikkaa Rauli on tavoitellut ja nyt se sitten tuli - vaikkakin hieman varkain. Nuorten luotsaaminen hopealla on loistava suoritus.

Kaikin puolin Urama vaikuttaa kehittyvältä valmentajalupaukselta, jonka ensimmäinen todellinen näytön paikka on nyt. Joten annetaan Raulin näyttää pelikirjansa, eikä tuomita miestä ennen ensimmäistäkään peliä. Toisaalta, tuskin nimekkäämpikään valmentaja heti ensimmäisellä kaudella pystyisi joukkojaan mestaruuteen asti viemään, joten joka tapauksessa tässä pitää mestaruuspuheiden kanssa olla maltillisia.

Poissa oltzi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 26
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #68 : Huhtikuu 29, 2006, 18:26:32 »
nyt tappara virhe liikkeen maailman turhin hankinta sama brian white viime vuonna siinä meni tappara tulevaisuus ketuille pleijareihin ei mahkuja harmi sinänsä

Poissa Juteeni

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 121
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #69 : Huhtikuu 29, 2006, 18:39:59 »
nyt tappara virhe liikkeen maailman turhin hankinta sama brian white viime vuonna siinä meni tappara tulevaisuus ketuille pleijareihin ei mahkuja harmi sinänsä

Samma på finska

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #70 : Huhtikuu 29, 2006, 18:53:32 »
nyt tappara virhe liikkeen maailman turhin hankinta sama brian white viime vuonna siinä meni tappara tulevaisuus ketuille pleijareihin ei mahkuja harmi sinänsä

Anteeksi, mutta voisiko joku selittää minulle, joka olen vain ymmärtämätön ilvesläinen, että mitä tässä viestissä yritetään sanoa. Oma veikkaukseni on, että pyydetään poistumislupaa palstalta.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #71 : Huhtikuu 29, 2006, 19:07:46 »
No, jos oltzi on alottanut vapun vähän tuhdimmin... ja sit takas asiaan.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa karsson

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #72 : Huhtikuu 29, 2006, 19:20:56 »
nyt tappara virhe liikkeen maailman turhin hankinta sama brian white viime vuonna siinä meni tappara tulevaisuus ketuille pleijareihin ei mahkuja harmi sinänsä
Tappara teki nyt virheliikkeen. Maailman turhin hankinta. Niin kuin Brian White viime vuonna. Siinä meni Tapparan tulevaisuus ketuille, pleijareihin ei mahkuja. Harmi sinänsä.
Olisko se jotenkin noin? Muistutan taas lukihäiriön mahdollisuudesta ennen kuin kirjoittaja heti tyrmätään.

vanhus

  • Vieras
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #73 : Huhtikuu 29, 2006, 19:27:20 »
Yö on nukuttu ja jonkin verran helpottaa. Ei kuitenkaan paljon vaikka aamulehti koitti uskoa valaa. Luin ton Sihvosenkin jutun, ja vaikken paljon äijää minään pidä niin voi olla oikeessa. Uraman ainoo näyttö on tuuliviirimäisenä kakkosena keekoilusta. Saarinenkin oli kokenut ja kannuksensa hankkinut vakke tullessaan tähän verrattuna.

Sitten aloin miettimään Leinosen näyttöjä. Onko niitä oikeestaan ollenkaan ellei oteta Rautakorven hankintaa lukuun. Leinosen kaudet ilman Rautakorpee on ollut enempi tai vähempi surkeita. Vieläkin veikkaan ettei ens kausi tee poikkeusta. Valitettavasti. Jos ja kun Rautakorven ja Leinosen väliltä sillat palo lopullisesti eikä näkysällä ole kun Rautakorpi joka saa Tapparan menestymään, niin herää kysymys palloileeko Leinonen toimistolla ikuisesti. Jos Urama epäonnistuu niin kuin minä ja moni muukin pelkää niin saako Leinone silti edelleen jatkaa? Toivotaan ettei ole ens vuonna tarpeellinen kysymys, mutta jos on niin vastaisin ei.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Rauli Urama - Tapparan uusi päävalmentaja
« Vastaus #74 : Huhtikuu 29, 2006, 20:27:36 »
Urama puheli uutisissa senlaisia juttuja joita minä ainakin halusin kuulla. En ole sekuntiakaan hänen valmentavan joukkueen nähnyt pelaavan, mutta jotain 18-v. mitalejakin on aika vaikea saada. ainakin nuoria hän siis saa sitoutumaan joukkueeseen. Vaikuttaa voimakastahtoiselta ja kunnianhimoiselta valmentajalta. Rautakorven apuna on nähnyt miten joukkueen saa fyysisesti kuntoon. Erityisesti tykkäsin siitä mitä hän sanoi hyökkäyspelistä.