Kirjoittaja Aihe: Otteluseuranta televisiosta  (Luettu 170088 kertaa)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #465 : Lokakuu 06, 2011, 16:13:48 »
soneran kaapeli asiakkaille näkyy urho totalit ja moni muu kanava imaseks sunnuntaihin asti. KIIMAA! Olin jo valmistautunu kuunteleen Kärpät-Tappara pelin radiosta.
Auttakaa noviisia näissä maksu-tv asioissa, pitääkö siis olla kortti soneralta, että on soneran kaapeliasiakas ja nämä kanavat näkyvät vai voiko ne näkyä ilman mitään korttejakaan?

Poissa Backhand Scorer

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 47
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #466 : Lokakuu 06, 2011, 16:40:06 »
soneran kaapeli asiakkaille näkyy urho totalit ja moni muu kanava imaseks sunnuntaihin asti. KIIMAA! Olin jo valmistautunu kuunteleen Kärpät-Tappara pelin radiosta.
Auttakaa noviisia näissä maksu-tv asioissa, pitääkö siis olla kortti soneralta, että on soneran kaapeliasiakas ja nämä kanavat näkyvät vai voiko ne näkyä ilman mitään korttejakaan?

Nyt ei tarvita välttämättä kaapelikorttia. Esimerkiksi taloyhtiö voi olla Soneran kaapeli-TV -asiakas. Tämän kampanja-ajan matsit näkyvät ilman kaapelikorttia.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #467 : Lokakuu 06, 2011, 16:44:13 »
soneran kaapeli asiakkaille näkyy urho totalit ja moni muu kanava imaseks sunnuntaihin asti. KIIMAA! Olin jo valmistautunu kuunteleen Kärpät-Tappara pelin radiosta.
Auttakaa noviisia näissä maksu-tv asioissa, pitääkö siis olla kortti soneralta, että on soneran kaapeliasiakas ja nämä kanavat näkyvät vai voiko ne näkyä ilman mitään korttejakaan?

Nyt ei tarvita välttämättä kaapelikorttia. Esimerkiksi taloyhtiö voi olla Soneran kaapeli-TV -asiakas. Tämän kampanja-ajan matsit näkyvät ilman kaapelikorttia.
Kiitos selvennyksestä.

Poissa Harald Hokiman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1628
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #468 : Lokakuu 29, 2011, 15:54:17 »
urpo tv on Porimyönteinen, viikon sisällä kolmas Ässien peli pääkanavalla.
Ja vielä kahtena peräkkäisinä päivinä ::)

Olisi ennemmi Tampereen peli.
tapparasydän, vuodesta 1978

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #469 : Lokakuu 29, 2011, 15:59:19 »
Pätkii ihan vi*usti toi soneran urho totali...

Poissa Stuntman

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 276
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #470 : Lokakuu 29, 2011, 16:09:35 »
Pätkii ihan vi*usti toi soneran urho totali...
Jep, sama ihan norminetin kauttakin. Näyttäis olevan vikaa kamerassa, ei niinkään lähetyksessä tai siis virrassa, kun ei puskuroi tai mitään. Eli nyt laatuongelma ihan kamerapuolella tms. Vaihtelua tavalliseen nettisotkuun.

Poissa kantis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 33
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #471 : Lokakuu 29, 2011, 16:15:43 »
Koko kuva hävis, ei ole yllätys... urholla ei mikään toimi koskaan.

Poissa Stuntman

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 276
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #472 : Lokakuu 29, 2011, 16:22:04 »
Että voikin rasittaa tällainen.
Ei se nyt aina ole hajalla, mutta kenties aina yhdessä matsissa viidestä on jotain omituisuutta ollut tällä kaudella. Ei viitsi antaa niille lisää rahaa jonottamisesta asiakastukeen, joten maililla taas valitus. Nyt kuva jumitti kokonaan.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #473 : Lokakuu 29, 2011, 16:24:16 »
Joo Totaalikin tökkiin ensi kertaa. Muut pelit näkyy puhtaasti, mutta tietysti illan kohokohta pätkii ihan saa"#"#¤ti...
Tänään on eilisen huominen!

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #474 : Lokakuu 29, 2011, 16:42:46 »
Mulla meni melkein koko ekaerä ettei näkynyt aion tehdä valituksen nyt ainakin erätauko ohjelma toimii ihan hyvin ja ekanerän 2min näky ihan hyvin

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #475 : Lokakuu 29, 2011, 19:08:31 »
Tampereen ja Turun halleista kuva todella pehmeä ja sumuinen. Tapparan pelinumerot eivät erotu alkuunkaan. Sen sijaan Porista (päälähetys) ja esim. Kuopiosta kuva oli tänään terävää.

Mutta toi Tampereen matsien aina surkea kuvanlaatu ärsyttää. Ihan kuin kameran tarkennus olisi pielessä, tai kameran linssiä ei ole pyyhitty pariin kymmeneen vuoteen.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #476 : Lokakuu 30, 2011, 16:51:21 »
Mulla meni melkein koko ekaerä ettei näkynyt aion tehdä valituksen nyt ainakin erätauko ohjelma toimii ihan hyvin ja ekanerän 2min näky ihan hyvin

Olen saanut aina korvaavan koodin, kun olen kirjannut valitukseen selkeästi
- yhteysnopeus on riittävä, mistä osoituksena mm. se, että erätaukojen aikaisen lähetyksen kanssa ei ole ongelmia
- eri selaimia on kokeiltu ja kaikkien kanssa ilmenee samaa pätkimistä
- flash player on päivitetty tuoreimpaan versioon
- ruksi on lähetysruudun "enable jotain" ruudusta (macilla ctrl+klik tai pc:llä hiiren oikealla painikkeella esiintulevan asetusvalikon kautta)

Hakametsän ottelut ovat muuten olleet ainoita, joiden kanssa itselläni on ollut toistuvia ongelmia, joko lähetyksen pätkimisen tai kuvakoon suurentamisen kanssa.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #477 : Marraskuu 08, 2011, 22:26:31 »
24.11 Tappara-HPK. Leinonen saa taas kohtauksen, kun ei tuu väkeä halliin!

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #478 : Joulukuu 10, 2011, 09:13:52 »
Tossa ylempänä jäsen LJPP kysymykseeni soittain jo vastasikin Turun kuvanlaadusta, mutta kuinka toi Urhon nettitv on viime aikoina toiminut. Mul on toi saunalahden nopein mokkula max15mb. Kysyisin vaan, et minkälainen kuvanlaatu on, jos liitän koneen HDMI piuhalla 42 tuumaseen telkkun ja pätkiiks noi pahasti? Onks kellään esim. kyseisellä mokkullalla katsomisesta kokemuksia jne.
En oo täl kaudel yhtään pelii urholta ostanu ja viime kaudel ostin aika montakin. Alkukaudest oli ongelmii, mut loppukausi oli parempaa.
Ihan vaan sillä kysyin, että jos ton TPS-Tappara pelin ostais..

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Otteluseuranta televisiosta
« Vastaus #479 : Joulukuu 10, 2011, 09:23:26 »
Moro! Mää oon Tapparan Turun pelit ostanu molemmat tällä kaudella, ja mulla on IHAN SAMAT mokkula ja telkkari! Ekalla kerralla ei mitään ongelmaa ja kuva oli hyvä koko ajan. Toisella kerralla alun 3-4 min pätki mut lähti sit taas toimimaan kuin se vanha mies sen pillerin jälkeen! Jos Tappara pelaa omalla tasollaan, niin saat rahoillesi vastinetta. :)