"Ihanaa kun taas tulee se vuodenaika, kun suomalainenkin mies saa ilmaista tunteitaan ja itkeä avoimesta rakkaan ystävän olkapäätä vasten niitä onnen kyyneleitä."
^Eikä ainoastaan suomalainen mies vaan myös nainen!
Mulla herää aina kysymys tuosta Jarkko Ruudusta, että minkä takia se otetaan vuosi toisensa jälkeen MM-kisoihin? Mitä ihimettä sillä äijällä sielä muka tekee? Oon seurannu nyt erittäin intensiivisesti kaikki Suomen pelit kevään kisoissa vuodesta 2003 asti eikä Jarkko oo kertaakaan saanu yhtään mitään aikaseks. Paitsi jäähyjä jäähyn perään, joskus ehkä jonkun onnistuneen taklauksen. Tuomo Ruutu taas on ihan toista maata. Mutta nytkin näyttää siltä, että Jalonen on kovasti hinkumassa Jarkko Ruutua joukkueeseen. Miksi, oi miksi?
Ja sitten tää maalivahtikysymys. Mua on 2006 vuoden olympialaisten jälkeen ihmetyttäny, miksei Antero Niittymäestä olla puhuttu mitään tässä kahtena viime keväänä. Se oli sillon niin suuri nimi, se teki ihan uskomattomia pelastuksia Suomen joukkueelle, vaikka joukkue muutenkin oli kyllä ihan huippu iskussa. Eikö Niittymäki pääse NHL:stä lähtemään, vai eikö sitä vain pidetä yhtä hyvänä maalivahtia kuin esimerkiks Niklas Bäckströmiä?