JM Aaltonen olisi kelvannu tapparaanki, mun listalla
Oisin voinu luopua jopa Ville Niemisestä Vaikka Ville yksi kaikkien aikojen tappara suosikki onkin listallani.
*odottaa teloitusta*
Saatoit ehkä vitsillä vain murjaista tämän Ville-heiton, mutta sen verran innokas Tappara-fani olen kuitenkin etten voi olla tarttumatta tähän, sillä eihän Aaltosta ja Niemistä voi edes verrata. Mielestäni toinen näistä herroista on veltto, itsekäs mielialapelaaja ja toinen seuraikoni, joukkueelleen painonsa arvosta kultaa (ei luulisi olevan vaikea tehtävä arvata kumpi on kumpi). En kiistä etteikö Juha-Matti "en ikinä syötä muille" Aaltonen olisi taitava pelaaja, mutta asenne on kuitenkin kaikkea muuta kuin hyvä. Ja vaikka J-M Villeä enemmän ensi kaudella pisteitä tekisikin, niin tuskin hänen arvonsa mm. pukukopissa on pelsuissa yhtä suuri kuin mitä on Nimon arvo Tapparalle. On aivan se ja sama vaikka Ville harjoituspeleissä on jo monta kertaa pihalle lentänytkin, ottanut typeriä jäähyjä ja niin edelleen. Nää on harkkapelejä! Ei näillä ole paskankaan väliä sitten kun ns. tosipelit alkavat. Ja lähes sama tilannehan oli ennen viime kauttakin ja kuinkas sitten kävikään; eipä Nieminen montaa kertaa ennenaikaiseen suihkuun runkosarjassa joutunut. Jäähyjä tuli, mutta niinhan niitä on Villelle aina tullutkin ja osasyynsä on varmastikin liigatuomareilla, joilta Nimo tuntuu aina saavan erityiskohtelua. Mutta pisteitä siinä sivussa kertyi kuitenkin 21+20
Naurakaa vaan, mutta näin Tapparalaisena en oikein syty tälle jatkuvalle Ville-vihalle mikä näköjään palstallamme kytee. Pelkästään tämä avautumiseni ei ollut Harald Hokimanin kommentin ansiota, vaan myös viime aikaiset Niemistä koskeneet kommentit otteluseuranta-ketjuissa joissa Nimoa aika kovaakin on verbaalisesti ruoskittu (
harjoituspeliesitysten takia) ovat pikkuhiljaa lämmittäneet korvien välistä kattilaani ja nyt hieman kiehahti. Tottakai kritiikkiä saa antaa ja olen sitä itsekin Niemiselle antanut ja tulen antamaankin, muttei kannata kuitenkaan liian synkkiä kuvia maalailla treenipelien vuoksi.
Edit. pahoittelut modeille, ei oikein liity aiheeseen.