Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Virallisten jälkipelien lopettaminen
terottaja:
Miksi nämä nykyiset "epäviralliset" jälkispelit eivät löydy edes TFC:n linkeistä? Meinataanko linkki tänne laittaa, kuten on monilla seuroilla, joilla ei ole "virallista" keskustelupalstaa suoraan päävalikossa. JOS se sinne ilmestyy, niin muuttuuko keskustelu silloin taas enemmän viralliseksi, koska linkin saisi kaivettua Tapparan kotisivulta?
Kuitenkin tässä herää kysymys, kannataisko linkki laittaa sittenkin sinne "jälkipelit" valikon taakse? Jos oikein rohkeaksi menisi, niin voisihan sen kilkkaajan ohjata suoraan tänne keskustelemaan...
Hassa:
--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Tammikuu 09, 2006, 17:40:33 ---Mä tiedän että sä tiedät, mutta varmistan nyt vielä kaikille medialukutaidottomille sivullisille jotka ovat lukeneet tätä ketjua. Minä (ippe) en ole missään tekemisissä Tamhockey oy:n kanssa, en ajatuksillani edusta heidän ajattelutapaansa eivätkä he ole vastuussa kirjoituksistani. Mä olen yksityishenkilö, jolla nyt usein sattuu olemaan pro-Tappara ajattelumalli
.....
Toivon että kissanmaankadulle lähetettyihin (tulikivenkatkuisiinkin) palautteisiin on sieltä vastailtu asiallisemmin kuin minä.
--- Lainaus päättyy ---
Sehän tässä jutussa ihmetyttää, että Kissanmaankatu ei ole vastannut mitenkään tai antanut mitää muutakaan selitystä kuin sen, että Finnet on lopettanut serverin. Ainoat selitykset ovat tulleet taustoja tuntevilta Kissanmaankatua lähellä olevilta lähteiltä. Että onko siellä sellaista virallista syytä, jonka kehtaisi nettiin "painaa"? Voipi olla mutta kun ei tiedä.
Monilla liigaseuroilla näyttää seuran kotisivulta löytyvän linkkipolku fanien keskusteluun (esim. fanclubin sivujen kautta). Onhan se jonkinlainen kannanotto, kun seura linkittää jonkun vaikka kuinkakin epävirallisen keskustelupalstan virallisille sivuilleen.
Alkaa jo tosissaan kyllästyttää tämän asian vatvominen...
Pizza kyllä maistuisi.
ukkometso:
Sivujen lopettamisessa ei ollut muuta ihmeellisestä, muuta kuin miten se tehtiin. Mitä siinä olis hävitty jos ois kerrottu hiukka etukäteen. Mutta eihän tavallinen fani nyt ole sen arvoinen että niille kannattaa mitään tietoa antaa. No pitäähän sitä brezneviläisyyttä vielä ollakkin näin 2000 luvulla ;D
Ei muuta kuin katse eteenpäin ja yritetään tehdä porukalla tästä palstasta entistä ehommat!!
2min:
Ilves näköjään hoitaa tämän tyylikkäämmin
http://www.ilves.com/uutinen160106.php
Marianne:
Luulen, että aika pian tulevaisuudessa Ilveksen(kin) keskustelupalsta loppuu. Se on selvä suunta monen harrastuksen (ei siis vain jääkiekon) parissa.
Yksi syy saattaa olla, että jos haluaisi kunnolla seurata/moderoida sivuja, vaatisi se vähintään 2 hengen työpanoksen ja sille rahalle on varmaan käyttöä muutenkin, seuralla kuin seuralla.
Silti potuttaa :-\
t. nimim. Jälkipelejä-ahkeraan-seurannut
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta