Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Virallisten jälkipelien lopettaminen
Hassa:
--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Tammikuu 05, 2006, 21:52:50 ---
Puhuin internetin keskustelupalstoista. Sisälukutaitoa kiitos. Tai no lukee se tuossa ihan selvilläkin kirjaimilla.
--- Lainaus päättyy ---
Myönnän virheeni. Luin toki tekstisi. Mutta enpä usko sitäkään, että internetillä tässä olisi ollut merkittävin vaikutus. Yhtenä lisänä sopassa.
Ja jankaamistahan tämä on pienestä asiasta tässä maailmassa, jossa on isompiakin asioita. Ja tämä yksityiskohdista jankkaaminen on tainnut viedä keskustelun pois siitä mistä oikeastaan on kyse. Tässähän minä vain annan fanina "asiakaspalautetta". Monissa firmoissa nykyisin asiakaspalautteen käsittelyssä ollaan aika tarkkoja ja mieititään mietenkä siihen pitäisi reagoida. Yritään vastata positiivisesti ja kehittää yritystä palautteen perusteella.
Jospa ajatellaan, että minä suunnittelisin sijoittavani firmani rahoja sponsorina esim Tapparaan, niin kyllä minua kovasti kiinnostaisi, että kuinka paljon faneja sillä on SUomessa. Ajattelisin siten, että Hakamettässä käy tietty porukka, jotka näkevät/kuulevat siellä olevat mainokset. Mutta tuumisin myös, että kun yritän markkinoida firmaani koko Suomeen, niin pelkät Tamperelaiset fanit on vain osa kohderyhmää. (Vierashalleissa näkyy tietty peliasujen mainokset). Jatkaisin pohdintaani ja päättelisin, että paljon on sellaisia faneja, jotka seuraavat internetiä, lehtiä, kausijulkaisuja jne, mutta käyvät peleissa harvoin tai ei juusi koskaan. Joten minua kiinnostaisi kovasti se, että seuralla on paljon tyytyväisiä faneja ympäri Suomea, jotka seuraavat mitä Tapparassa tapahtuu. Uskoisin, että kun seura on suosittu ympäri Suomea, niin siihen kannattaisin sponsorointia kohdistaa. Ja ihmettelisin kovasti, jos minun palautettani fanina ei otettaisi mielellään vastaan.
Mutta lepo vaan. Jos Ippe joskus tavataan, niin tarjoan pizzat ja juomaa tämän kritiikin kyytipojaksi.
Fiiu:
Olet Hassa oikeassa, minäkin sponsorina tarkkailisin kyllä sähköistä toimintaa tarkemmin. Luulenpa kuitenkin että toistaiseksi on vielä sen verran vanhoillista yritysporukkaa että he eivät ymmärrä kaikkia mahdollisuuksia. Jälkipelitkin (itseasiassa niiden käyttäjät) olisivat voineet olla yksi markkinointikohderyhmä, suuressa skaalassa tosin suppea. Mutta jos sopiva tuote olisi käsillä ja sen sähköinen markkinointi osattaisiin hyödyntää, tällaiset puskaradiopalstat toimisivat siinäkin vallan mainiosti.
Otetaan kuitenkin rauhallisesti ja odotetaan hetki, kyllä firmoissa asenne ja mietteet muuttuvat. Kunhan eivät lähde turhaan "dotcom"-rumbaan ja hukkaa mahdollisuuksiaan. Eiköhän meidän sukupolvi ole jo paremmin kärryillä netin metkuista.
Toivottavasti tästä eepoksesta ei tullut liian epäselvää, minäkin aloin välillä pohtia että mitä milläkin tarkoitetaan. ;)
(Lue: verbaalinen argumentointini ei ole kaikkein parasta.)
ippe:
On vähän kiire että kerkee kaupan kautta hallille, mutta vastataan nopsaan.
--- Lainaus käyttäjältä: Hassa - Tammikuu 09, 2006, 13:59:03 ---Tässähän minä vain annan fanina "asiakaspalautetta". Monissa firmoissa nykyisin asiakaspalautteen käsittelyssä ollaan aika tarkkoja ja mieititään mietenkä siihen pitäisi reagoida. Yritään vastata positiivisesti ja kehittää yritystä palautteen perusteella.
--- Lainaus päättyy ---
Mä tiedän että sä tiedät, mutta varmistan nyt vielä kaikille medialukutaidottomille sivullisille jotka ovat lukeneet tätä ketjua. Minä (ippe) en ole missään tekemisissä Tamhockey oy:n kanssa, en ajatuksillani edusta heidän ajattelutapaansa eivätkä he ole vastuussa kirjoituksistani. Mä olen yksityishenkilö, jolla nyt usein sattuu olemaan pro-Tappara ajattelumalli. Usein puolustan Tapparaa, sen pelaajaa tai sen fania vaikka tiedän olevani väärässä. Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta.
Tässä nimenomaisessa tapauksessa mun mielestä kritiikin kirjoittajat menivät räikeästi yli hyvän maun. Mm Jatkoajassa useampi kirjoittaja oli valmis hirttämään ihmisiä, vaikkakin vain kielikuvissa mutta kuitenkin. Tappara faneille suunnatun foorumin siirtyminen Tamhockeyn ylläpidosta faneille ei mun mielestäni ollut mikään kynnyskysymys, mutta silti lukuisat ihmiset kyseenalaistivat koko faniutensa.
Toivon että kissanmaankadulle lähetettyihin (tulikivenkatkuisiinkin) palautteisiin on sieltä vastailtu asiallisemmin kuin minä.
Hassa, pizzatarjous on houkutteleva, jos tehdään sillai että mä tarjoon sun pizzan ja sä mun niin tulee tasapeli.
Nero Kiekkoinen:
Kahdeksan päivää meni ennen kuin edes huomasin jotain internetin ihmeellisessä maailmassa tapahtuneen. Yksi päivä lisää ja löysin jo tänne. Ja koska uusille keskustelupalstoille listautuminen on aina jännittävää ja siksi mieliharrastuksiani, sanon sanasen, vaikka maailma saattaisi tulla toimeen ilmankin.
Tapa, jolla prosessi hoidettiin kotiin oli jotenkin niin...arvattava. Juuri näinhän sen täytyikin tapahtua, näin ne hommat hoidetaan. Kannattajien täytyy ymmärtää oma paikkansa ja muistaa nöyryys ja asemansa. Tappara osaa tämän taidon. On aina osannut.
Onhan se melkoinen tasonosoitus, että näin yksinkertainen asia, jota ei voisi kuvitella kenenkään pystyvän mokaamaan, kun jo pelkkä ilmoitus ennakkoon riittäisi, voidaan vielä ryssiä. Olen aika varma, että tästä vastannut taho ei ole järin välkky tai sympaattinen.
Mutta hienoa että keskustelumahdollisuus palasi pikavauhtia, mikä ei nyt tietenkään Jälkipelien käyttäjämäärän tietäen ole yllätys, ja lisäksi paljon paremmassa jamassa kuin ennen. Nyt minä väännän itselleni avataren, koska olen aina halunnut sellaisen.
Edit: Jaa, että ei sittenkään avataria. Elämä on täynnä pettymyksiä...
baldie:
Tää hommaa rupee olemaan paketissa. Eiköhän pistetä nauhat kiinni ja nautitaan siitä, että meillä on tämä uusi palsta jonne saa suht vapaasti heittää kommenttia. Täältähän rupee löytymään kaikki vanhat naamat, vaikka jotkut hiukan eri nickillä. Ollaanpa hiljaa, niin hyvää tulee. Kits!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta