Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Virallisten jälkipelien lopettaminen
ippe:
Ei ei Henkka, kyllä sen täytyy olla jälkipelien sulkeminen. Samasta syystä myös autokauppa on kasvanut, pakkaset koventuneet ja kännyköiden akkujen latausajat pidentyneet.
Anikos:
Ja mä ihmettelin miksi mun ilmavaivat on lisääntyneet... Sekin on nyt selitetty.
rämä:
Naapuri kirjoitti:
[/quote]Älä ny rämä pelinerkkareitasi revi, vaikka minä olenkin tyytyväinen Ilveksen sivujen jatkumisesta. Se on ihan sama mulle, mitä Tappara sivuilleen tekee, enkä siihen puoleen ole juuri puuttunutkaan. Ainoastaan tapa lopettaa ne ilman ennakkoilmoitusta minua kummastuttaa.
Mikä mihinkin liittyy, mutta jälkipelien sulkeutumisen jälkeen Tapparan yleisökeskiarvo on jäänyt alle 5000/ottelu. Siinä vähän tuumailtavaa.
[/quote]
Ilves otti itteensä?
Ihme piiloprovoa.
Mä en ole repiny omia peliverkkareitani, mutta sä oot tän kommentin jälkeen jo esiripun takana munasillaan.
Siis ihan oikeesti vedätkö johtopäätöksiä jälkipelien ja yleisömäärien välillä?
Sattuko joku asia nilkkaan? Oletko sinä se Silvennoinen?
Kummasta sinä oikeasti olet kiinnostunut enemmän Ilveksen sivujen jatkumisesta vai Tapparan?
Mikä on sun nikkis Ilveksen sivuilla?
Mä käyn siellä ehkä kolme kertaa vuodessa kattomassa mitä kirjoittelevat. Kuten jääkiekosta kiinnostuneena joidenkin muiden liigajoukkueiden sivuilla+ Forssanpalloseura.
Aina samaa surkeutta samoista asioista Ilveksen keskusteluissa, eikä toki aiheetta.
En omaa kirjotusoikeuksia sinne, enkä näe sitä aiheelliseksikaan .
Mulle Ilves on joukkue muiden joukossa, mulla ei ole yhtään enempää antipatiaa/sympatiaa Ilvestä kohtaan ku esinerkiksi vaikka Saipaa.
Sinulla varmaankin on kirjotushalukkuutta siellä Ilveksen omilla sivullakin kuten täällä?
Tuskin kirjoittelet siellä nimimerkillä Naapuri?
Ei se mulle tietenkään mitään kuulu, mutta sulla on ollu ihan fiksuakin juttua joskus Tapparan jälkipeleissä.
Ei mitään muuta, olis kiva joskus tunnistaa yksikin kirjoittaja I.comista.
Älä ota nokkiis, saat sää minun puolestani täälläkin kirjoitella.
Amatöörinäkin tiedän että Tapparalla on vuosiki etukäteen suunnitellut tavoitteet, Ilves jatkaa tutulla "parhaaksi mahdolliseksi" katsastamallaan linjalla.
Oho, offtopikkia..
rämä:
Naapuri:
Voi täällä kirjoitella:)
Ammuin vähä yli taas.
Mulla on _kai_ jakomielitauti tai jotain häikkää ainakin tuolla vintillä.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: rämä - Helmikuu 09, 2006, 01:50:58 ---Naapuri:
Voi täällä kirjoitella:)
Ammuin vähä yli taas.
Mulla on _kai_ jakomielitauti tai jotain häikkää ainakin tuolla vintillä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä tänne edelleenkin kirjoittelen ja koitan aina asiallisiin kirjoituksiin vastata ja siinä sivussa korjata tahallaan, tai vahingossa täällä esitettyihin Ilvestä koskeviin "vääriin väitteisiin" (katsoppa vaikka tuo "Ilves" otsikon alla ollut juttu, joka tyrehtyi täysin, kun perustelin ihmettelyjä aiheettomiksi).
Minun tyyliini ei vain kuulu lähteä provosoimaan ainakaan täällä "kylässä", enkä myöskään viitsi vastailla asiattomiin provosointeihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta