Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Virallisten jälkipelien lopettaminen

<< < (8/12) > >>

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: 2min - Tammikuu 16, 2006, 18:13:08 ---Ilves näköjään hoitaa tämän tyylikkäämmin

http://www.ilves.com/uutinen160106.php

--- Lainaus päättyy ---

Niin, jälkiviisaana on aina helpompaa. Edelleen mulle ei tuo Jälkipelien lopetustapa pahemmin tunnu miltään.

ajl:
Wille kirjaili seuraavaa:

--- Lainaus ---Niin, jälkiviisaana on aina helpompaa. Edelleen mulle ei tuo Jälkipelien lopetustapa pahemmin tunnu miltään.
--- Lainaus päättyy ---

Niin varsinkin ehkä siksi, että olit niiden armoitettujen joukossa, joille asia infottiin etukäteen.

Minulle tuo lopetus oli yksi paskan hailee, tavasta jolla se tehtiin oli toki melkoisen tyly, mutta so not.

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: ajl - Tammikuu 17, 2006, 11:49:59 ---Niin varsinkin ehkä siksi, että olit niiden armoitettujen joukossa, joille asia infottiin etukäteen.
--- Lainaus päättyy ---
Sillä mitään väliä ollut, yhtälailla suoraan se tuli, eikä siinä tarvinnut mitään asiasta mutista. En näe mitään apua siitä, että sain tietää asiasta hetken aiemmin kuin muut. Palsta kuoli, that's it. Valittaa tottakai aina saa.

Andy:
Ipalle pojot tuosta ilmoituksesta. Siellä sentään toimitusjohtaja ymmärtää fanien päälle tällaisessa asiassa.

kuminilkka:
Jälkiviisaus on se helpoin viisauden laji ja siinä Ilves on aina ollut kärkipäätä.
Eikö tämä koko ketju kerro kaikille sen, miksi lopetus tehtiin kuten tehtiin? Nyt nämä larinparaskeet poraa ja pillittää täällä. Jos ilmoitus olisi tullut etukäteen, tstonväki olisi saanut viikon vastailla puhelimeen ja perustella päätöstä. Valitsivat viisaasti pienimmän riesan tien.
Jännä nähdä, mitä tarkoittaa käytännössä Honkalehdon ilmoituksen "rakentava ja seuran toimintaa tukeva kirjoittelu" noin käytännössä = positiivista ja kritiikitöntä vai mitä? Sellaista keskustelupalstaa olisi Tamhockeykin voinut varmaan ylläpitää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta