Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Virallisten jälkipelien lopettaminen

<< < (3/12) > >>

Tsemppari:

--- Lainaus käyttäjältä: Anikos - Tammikuu 05, 2006, 09:10:25 ---Mun mielestä on jo tullut selväksi että osa ei lakkautustavasta pitänyt ja osan mielestä oli ihan ok. Miksi vatvoa samaa asiaa eri sanamuodoissa kun kellään ei kuitenkaan ole mitään uutta sanottavaa asiaa. Kuten olen jo monta kertaa aikaisemminkin otdennut, son turha valittaa kun on housuissa.
Enkä minäkään menettelyä edelleenkään hyvänä pidä mutta mun mielestä asia on jo loppuunkäsitelty. Kiitos.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, turhaa vatvontaa ja valitusta. Suosittelen vaikka aamukävelyä tuolla raittiissa ulkoilmassa niille, joita vieläkin kiukututtaa. :)

Peace

Hassa:
McCalhoun kiteytti sen mitä minäkin olen monisanaisemmin jankannut. Minusta on vain lähes tyrmistyttävää kuinka asiakkaita ja faneja voidaan näin ylimielisti kohdella. Virallinen taho ei kommentoi asiaa mitenkään ja sisäpiirin lakeijat kohtelee ylimielisesti "valittajia" ja haistattaa peet heidän mielipiteilleen.

En ymmärrä mistä se olis pois, jos virallisilla sivuilla olisi joku selitys ja jonkinlainen ymmärrys siitä, että Tapparan faneilleen tarjoama palvelu on joltain osin heikentynyt. Kyllä tästä jää ikävä maku suuhun ja sellainen tunne, että niihin jälkipeleihin vaan kyllästyttiin seuran johdossa, kun siellä oli välillä kärkästä krittiikkiä seuran johtoa kohtaan. Ja nyt oli hyvä syy lopettaa koko homma.

Huvittaa myös tämä yhden viikon varoitusaika. Jos minun vastuullani olisi jonkun liigaseurana toimivan OY:n keskustelupalsta ja saisin viikon varoitusajalla juuri ennen joulua tietää, että serveri menee alta, niin kyllä olisi aika epäonnistunut olo. Ei olisi ollut ihan homma hanskassa.

Ippe: Kyllä on uskomatonta väittää että Tapparan kahvamaine ennenkaikkea perustui virallisiin jälkipeleihin. Ei se nyt ihan niin mahtava media ollut vaikka kiva paikka olikin.

Battleaxe:
Senverran vaan haluan sanoa, että (kun jotkut perusteli äkkilopetusta sillä, että porataan) ajoissa ilmoittamisella olisi ehkäisty jälkiporu.

JH75:
Asiasta voidaan tietysti vääntää vaikka kuinka pitkään. En usko, että Jälkipelien lopettamiseksi olisi löytynyt sellaista tapaa, että se olisi mennyt täysin ilman itkua. Sellaista selitystä ei olisi kukaan pystynyt laatimaan, että se olisi kaikille kelvannut. Kärpät ilmoitti aikanaan ennakkoon, ettei uusille sivuille tule keskustelupalstaa. Mä en nyt jaksa kaivaa mistään asian aiheuttamaa keskustelua esille, joten voitte vapaasti väittää, ettei Kärppien keskustelupalstan lopettaminen aiheuttanut itkua. Muistelen siitä huolimatta, että melkoisen itkun sekin aiheutti.

tapsa34:
Pikkasen tuli puuntakaa tämä lopettaminen, mutta yllätyksiä sattuu elämässä. Pari sekuntia sitä ihmetteli, että mikä on homman nimi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta