Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Virallisten jälkipelien lopettaminen

<< < (4/12) > >>

art:
Aikoinaan lopetettiin oliko se nyt Vammalan kaupungin mielipidesivut jonkun poikkeuksellisen runsasta ja kiivasta mielipiteenvaihtoa aiheuttaneen keskustelun vuoksi. Aamulehdessä sanottiin hyvin, että moni kaupunginjohto olisi valmis syömään pieniä kiviä herättääkseen kansalaisten mielenkiintoa asioihin.

Jääkiekkojoukkue ei tietenkään ole kunta, mutta jotain samaa niissä kuitenkin on. Yhteistä molemmille on ainakin tietynlainen yhteisöllisyys. Tappara ei näköjään tällaista halua.

Konkreettisena haittapuolena kyseiselle firmalle on tässä jupakassa ainakin se, että tappara.fi-sivulle ei ainakaan meikäläisen tule enää samassa mittakaavassa eksyttyä.

Andy:

--- Lainaus käyttäjältä: Anikos - Tammikuu 05, 2006, 09:10:25 ---Miksi vatvoa samaa asiaa eri sanamuodoissa kun kellään ei kuitenkaan ole mitään uutta sanottavaa asiaa.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on keskustelupalsta ja aihe ihan asiallinen, joten jos sanottavaa on, niin silloin siitä voi aivan hyvin keskustella. Ei tarvitse kommentoida ketjua, jos tuntee asian turhaksi.

ippe:

--- Lainaus käyttäjältä: ippe - Tammikuu 03, 2006, 23:25:08 ---Myös mainitsemassasi kahvakeskustelussa internetin keskustelupalstat ovat näytelleet kaikkein merkittävintä osaa. Varsinkin Tapparan kahvaamiseen ihmisillä on etukäteisnäkemys ja tottahan sen pelissä sitten näkee kun sitä oikein katsomaan mennään.
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Hassa - Tammikuu 05, 2006, 10:44:48 ---Ippe: Kyllä on uskomatonta väittää että Tapparan kahvamaine ennenkaikkea perustui virallisiin jälkipeleihin. Ei se nyt ihan niin mahtava media ollut vaikka kiva paikka olikin.
--- Lainaus päättyy ---

Puhuin internetin keskustelupalstoista. Sisälukutaitoa kiitos. Tai no lukee se tuossa ihan selvilläkin kirjaimilla. Ilmeisesti et ole lukenut mitään muutakaan mitä olen kirjoittanut, sen verran jankkaamiseksi on mennyt. Aihe on nyt loppuun kaluttu. Itkeähän sitä toki saa, mutta mulla ainakin on sanallinen reppu tästä aiheesta tyhjänä.

MisterI:
Ippe, älä viitsi. Järkyttävää katsoa, kun noinkin arvostettu ihminen jumittaa nykyään koko ajan pelkällä uhmaisella lastentarhatasolla. Hassa kirjoitti hienosti ja axe vastasi siihen hyvin.

Mutta ipen pitää silti jänkätä täälläkin pelkästä jänkkäämisen ilosta. Ihan oikeastikin mikä helvetti sinua vaivaa nykyään?

Hassa puhui tuolla jo aiemmin siitä, että Tapparan kahvaamismaine ei ole pääasiallisesti internetin syytä ja muutenkin toi esille sen, ettei Jälkipelit ollut mikään megapaise Tapparan eteerisellä iholla. Tosin tuossa vimpassa heitossaan Hassa unohti tyystin sen, että ippe siirtyi siinä omassa kirjoitusvastineessaan Tapparan jälkipeleistä yleiseen internetin keskustelupalstaan just tuossa kahvaamiskohdassa. Lainasit muutenkin (ippe) siinä kohdassa itseäsi kuin paraskin insinööri. Seiska on todellakin menettänyt hyvän toimittajan sinussa ippe pienellä iillä.

Mutta siis oikeastikin ihan turha yrittää kaataa Hassan hyvät kirjoitukset yhdellä ohilauseella. Lopettaisit mieluummin sen turhan Hassalle vittuilemisen ja myöntäisit, että kaverihan on valtaosaltaan aivan oikeassa. 

Itse olen siis myös sitä mieltä, että väärinhän tämä oli tehty faneja kohtaan, mutta koska valtaosa faneista on yhä teitä ippejä ja willejä, niin kyllähän tämäkin sulatetaan mukisematta kuten lähes tulkoon koko se onneton 90-lukukin.

Ei kun nyt siis lähdetään tähän uuteen forumiin ihan uudelta pohjalta.

Elikäs siis moi teille jokaiselle, mä olen MisterI ja rakastan teitä kaikkia!

Uusi alku, oh jeh peipe!

Harald:

--- Lainaus käyttäjältä: JH75 - Tammikuu 05, 2006, 11:45:34 ---Asiasta voidaan tietysti vääntää vaikka kuinka pitkään. En usko, että Jälkipelien lopettamiseksi olisi löytynyt sellaista tapaa, että se olisi mennyt täysin ilman itkua. Sellaista selitystä ei olisi kukaan pystynyt laatimaan, että se olisi kaikille kelvannut. Kärpät ilmoitti aikanaan ennakkoon, ettei uusille sivuille tule keskustelupalstaa. Mä en nyt jaksa kaivaa mistään asian aiheuttamaa keskustelua esille, joten voitte vapaasti väittää, ettei Kärppien keskustelupalstan lopettaminen aiheuttanut itkua. Muistelen siitä huolimatta, että melkoisen itkun sekin aiheutti.

--- Lainaus päättyy ---

Hmh, tämä kommentti lopetuksen toteutuksesta lienee melko hyvin linjassa lopetuspäätökseen johtaneiden Tamhockeyn käsitysten kanssa. Siis kun esität tuossa, että lopettamisen onnistuneisuutta arvioitaisiin sillä perusteella, miten vähän tai paljon "itkua" syntyy, ja nähtävästi seuran arvio palstan tarpeettomuudesta perustui negatiivisen (=itku) kirjoittelun määrään.

Itse arvioisin onnistumista asiallisuudesta ja käyttäjien huomioon ottamisesta, tai niiden puuttumisesta, käsin.

Muuten, kiehtova ja aika yleinenkin tapa kutsua tässä tahi tuossa asiassa kriittisiä mielipiteitä arvolatautuneella termillä "itku".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta