Lainaus Naapurilta.
Valmennuksesta sen verran, että vaikka Ilves "epäonnistuikin" kauden mestarijoukkuetta vastaan,
Epäonnistuiko Ilves? Minusta tulos oli odotettuakin lievästi odotetumpi.
Toinen lainaus.
Ei ero tosiaan kovin suuri pelaajistossa ole, mutta silti olen eri mieltä Tapparan paremmuudesta hyökkääjärintamalla. Toinen juttu on se, että sinun Tappara-listaasi on täydennetty "huhuilla" ja minä olen niin pesimisti luonne (tämä pessimismi perustuu kokemuspohjaan), etten laskisi mitään vahvuuksiin, ennen kuin nimet on paperissa ja sopimus julkaistu.
Kokemuspohjaa varmasti löytyy sieltä suunalta pessimismistä Tapparankin puolesta, mistä moinen?
Huhut on huhuja ja niitä kylvetään taas kiihtyvällä sykkeellä täällä jälkipeleissäkin.
Olen kanssasi kyllä samaa mieltä, etten hitustakaan usko, ennenkun virallisesti jotain julkistetaan.
Jotenkin tässä jo alkaa odotella sitä päävalmentajan julkaisemista, vaikka onkin tottunut Tapparan tiedotussykliin.
Tapparahan ei ole julkaissut vielä mitään, joten turha niitä puolustuksen ja hyökkäyksen voimasuhteita yms. on vielä arvioida.
Ei niistä paljon kunniaa heru kuitenkaan. Itsetunto vain hiukan kohoaa.
Tasainen vääntö siellä on taas paikallismatseissa tulossa ensi kaudella. Sen näkee jo sillä kuuluisalla kolmannella silmälläkin.