Äänestys

Tasoittuuko puntit Tampereen herruudessa? (Lopputulos: 3-0)

Tappara voittaa normiajalla.
47 (66.2%)
Tappara voittaa jatkoajalla.
3 (4.2%)
Tappara voittaa rankuilla.
1 (1.4%)
Ilves voittaa normiajalla.
15 (21.1%)
Ilves voittaa jatkoajalla.
2 (2.8%)
Ilves voittaa rankuilla.
3 (4.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 63

Kirjoittaja Aihe: Tappara-Ilves 05.12.07  (Luettu 44008 kertaa)

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #165 : Joulukuu 06, 2007, 14:12:15 »
Olis miehekästä joskus myöntää olleens väärässäki. Ehkä sielä pelissä olis voinu jostain "väärän" päädyn alariviltä nähdä tilanteen väärin, mutta eihän nyt kukaan enää voi olla sitä mieltä ku joku jasu. Liekkö juur fysiikkaa tai ihmisen biologiaa kerenny opiskeleen, mutta ihminen ei oikeen voi pitää rintamasuuntaansa ku yhteen ilmansuuntaan. Olishan tossa tilanteessa Lehtoki voinu hypätä Kuukan niskaan ja sit oltais voitu kysyä, että miks käänsi selkänsä Lehdon taklaukselle. Siis periaate on se, että jos kaks äijää vääntää ja kolmannella niksahtaa, ni siihen ei voi varautua. Tärkeempää on pitää rintamasuunta siihen "omaan tappelukaveriin". Sitte ku Jasu pääset yläkoulun puolelle, ni tuu sit myöntään ollees väärässä.

Muuten peli oli varsin mukavaa. Lehdolla ei ollu hätäpäivää, Saviano oli taas hyvä (ollu jokaisessa näkemässäni pelissä...), Salmela saa täyden kympin viimisten minuuttien toiminnastaan. Kiitettävän koko pelistä. Ilveksen ylivoima oli ehkä huonointa mitä oon nähny. Toisaalta Tapparan alivoima toimi hyvin.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #166 : Joulukuu 06, 2007, 14:12:39 »
No jos hiusten halkomiseen lähdetään, niin hyökkäsihän Nickersonkin Kanteen kimppuun kaukalon ulkopuolella, ei pelin sisällä... Mutta nyt käsi sydämelle: tuomitsisitteko te Janne Ojasen, jos herra sortuisi samanlaiseen tekoon?
Tuomitsisin. Sellaisessa tempussa ei olisi mitään järkeä. Toki arvostaisin Jannea siitä huolimatta, koska hän on minulle se kaikkien aikojen suurin Tappara, eikä sieltä pallilta helposti alas tulla. Arvostin toki myös Raimoa, aika paljonkin (huomioikaa imperfekti), mutta en lähellekkään samoissa mittasuhteissa kuin Jannea tällä hetkellä.

Nyt onkin sinun vuorosi sanoa käsi sydämmellä, kannustatko oikeasti Tapparaa? On meinaan aika saavutus saada jokaiseen viestiin negatiivisuutta Tapparaa kohtaan ja myönteisyyttä Ilvestä kohtaan...

Poissa tbk07

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #167 : Joulukuu 06, 2007, 14:21:58 »
No jos hiusten halkomiseen lähdetään, niin hyökkäsihän Nickersonkin Kanteen kimppuun kaukalon ulkopuolella, ei pelin sisällä... Mutta nyt käsi sydämelle: tuomitsisitteko te Janne Ojasen, jos herra sortuisi samanlaiseen tekoon?
Tuomitsisin. Sellaisessa tempussa ei olisi mitään järkeä. Toki arvostaisin Jannea siitä huolimatta, koska hän on minulle se kaikkien aikojen suurin Tappara, eikä sieltä pallilta helposti alas tulla. Arvostin toki myös Raimoa, aika paljonkin (huomioikaa imperfekti), mutta en lähellekkään samoissa mittasuhteissa kuin Jannea tällä hetkellä.

Nyt onkin sinun vuorosi sanoa käsi sydämmellä, kannustatko oikeasti Tapparaa? On meinaan aika saavutus saada jokaiseen viestiin negatiivisuutta Tapparaa kohtaan ja myönteisyyttä Ilvestä kohtaan...
En varsinaisesti kannusta mitään liigaseuraa. Olen lähinnä KooVeen ja LeKin miehiä. Olen vain eräänlainen sivustaseuraaja Ilveksen ja Tapparan osalta, mutta vaakakuppi kallistuu hieman Tapparan suuntaan.

Mielestäni Peltomaan Tinke kärjisti eilisessä Aamulehdessä hyvin sen, minkä itsekin olen laittanut harmikseni merkille verrattuna nykyhokia 1990-luvun alun kiekkoon: "Silloin miehet olivat miehiä. Siltasen "Rike" veti Lehtosen "Ekkua" poikittaisella mailalla niin rajusti, että nykyään vastaavasta tempusta tulisi kymmenen ottelun pelikielto. (Karl-Gustav) Kaisla vihelsi vain ruumiit". Eilinen oli varsin pientä takavuosien temppuihin verrattuna. Silloin SM-liigassakin pelattiin jääkiekkoa, ei kaukalopalloa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2007, 14:35:30 kirjoittanut tbk07 »

Poissa tappara_fani93

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #168 : Joulukuu 06, 2007, 14:46:01 »
oli kyl mahtava peli. anteeks nyt jo etu käteen tästä pelistä on niin paljon kommentteja etten jaksa lukee kaikkia, nii voisko joku kertoo mitä lehdolle tapahtu ekassa erässä?

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #169 : Joulukuu 06, 2007, 14:48:10 »
oli kyl mahtava peli. anteeks nyt jo etu käteen tästä pelistä on niin paljon kommentteja etten jaksa lukee kaikkia, nii voisko joku kertoo mitä lehdolle tapahtu ekassa erässä?
Mann pääsi virittelemään tulisen lämärin parhaalta maalintekosektorilta sinne Lehdon kaulan tai kainalon paikkeille. Onneksi JJ siitä sitten virkosi ja hoiti homman kotiin.

Poissa jjms

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #170 : Joulukuu 06, 2007, 14:48:21 »
oli kyl mahtava peli. anteeks nyt jo etu käteen tästä pelistä on niin paljon kommentteja etten jaksa lukee kaikkia, nii voisko joku kertoo mitä lehdolle tapahtu ekassa erässä?

Radiosta kuunneltuna, ilmeisesti tuli kiekko suojaamattomaan alueeseen. Mutta ei siinä sen pahemmin käynyt

Poissa tappara_fani93

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #171 : Joulukuu 06, 2007, 14:50:15 »
kiitos!! :)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #172 : Joulukuu 06, 2007, 14:53:54 »
Täytyy se oma mielipidekin tuoda julki, se kun lie on vielä sallittua. Eihän tuossa ole kahta sanaa, kädet edellä päähän, oli vastaanottaja miten päin tahansa. Ja vaikka selkänsä kääntäisikin, niin tekisikö se tilanteesta sallittua (lue: puolen kentän vauhti ja käsillä päähän)? Ei tuo Raipen teko ole mitenkään puolusteltavissa, kilahdus mikä kilahdus. Ja Aaltohan siellä laidassa Kuukan kanssa väänsi. Sääntöjen puitteissa Aaltoa olisi voinut taklata, se olisi vain pitänyt tehdä puhtaasti.

Ja vielä sivuhuomio, kun ääniryhmästä on kyse: ette te erotu sieltä joukosta, samaa Tapparaa kaikki minun kuullakseni huutavat. Samoja fanejahan te kait olette, ellette itseänne tieten tahtoen lähde jalustalle nostamaan. Fanikatsomo on fanikatsomo, siellä kaikki ovat saman joukkueen faneja.

Täältä tähän.

P.S. Lakana näytti todella upealta!

Kun huutaisivakkin, ei eilen mitään järisyttävää meteliä hallissa ollut kummassakaan päässä. Nostamassa jalustalle no huh, johan keksit varmaankin ihan omasta päästäsi!
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Patu

  • Vieras
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #173 : Joulukuu 06, 2007, 15:13:45 »
Kun huutaisivakkin, ei eilen mitään järisyttävää meteliä hallissa ollut kummassakaan päässä. Nostamassa jalustalle no huh, johan keksit varmaankin ihan omasta päästäsi!
Ei kukkokaan käskien laula. Siinä vaiheessa kun sinä alat komentamaan meitä muita huutamaan, todennäkoisesti iso osa porukasta hiljenee.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #174 : Joulukuu 06, 2007, 15:20:01 »
Kun huutaisivakkin, ei eilen mitään järisyttävää meteliä hallissa ollut kummassakaan päässä. Nostamassa jalustalle no huh, johan keksit varmaankin ihan omasta päästäsi!
Ei kukkokaan käskien laula. Siinä vaiheessa kun sinä alat komentamaan meitä muita huutamaan, todennäkoisesti iso osa porukasta hiljenee.

Ettepä huutaneet pelin alussakaan, ettekä huuda vaikka olisin eri päässä hallia että tulos on kuitenkin lopulta sama.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #175 : Joulukuu 06, 2007, 15:23:07 »
Mistä tiedät etteivät huutaisi, kun olet hallin toisessa päässä? Joku siellä hallissa eilenkin kannusti, kyllä mä kuulin. En tosin aivan pystynyt erittelemään että ketkä fanikatsomosta huusivat koska absoluuttisessa sävelkorvassani on jotain vikaa. Taisi kuitenkin C-duurissa jotain huutoa olla.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #176 : Joulukuu 06, 2007, 15:32:09 »
Ei harmita se että en ollut sitä suunnittelemassa koska minua hävettäisi jos olisin ollut suunnittelemassa noin RUMAA lakanaa.

Huoh. Kyllä kateelliset ihmiset on sitten kamalia.
Lakana oli todella hieno, pointsit siitä !

Jos 90 kuvastaa synmävuotta niin oisin aivan hiljaa vaan.

Minkähän hiton takia ? Sun mielestä täällä ei siis saa nuoremmat fanit käydä ilmasemassa mielipidettään vai ?

Eilisestä sitten vielä. Hyvä peli, oltiin todellakin joka osa-alueella Ipaa selvästi edellä. Lehdolta hyvä peli, Venulta hyvä peli, Salmelalta hyvä peli...Hyvin kesti hermot, ei lähteny mörkö Anttilan sunmuitten idioottien lämmittely-yrityksiin.

Tiedä mikä sitä Raipee niin hirveesti alko ärsyttään, mutta törkeesti se Aallon ajeli. Mun mielestä aivan paskanjauhantaa noi jutut että Aalto kääntää selkänsä ja huomaa kyllä selvästi sen että Raipe on tulossa.
Juujuu, aivan. Silmäthän sillä on selässä.



Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #177 : Joulukuu 06, 2007, 15:34:57 »
Mistä tiedät etteivät huutaisi, kun olet hallin toisessa päässä? Joku siellä hallissa eilenkin kannusti, kyllä mä kuulin. En tosin aivan pystynyt erittelemään että ketkä fanikatsomosta huusivat koska absoluuttisessa sävelkorvassani on jotain vikaa. Taisi kuitenkin C-duurissa jotain huutoa olla.

Koska muistan montakin peliä missä olen ollut D-päädyssä huutamassa. Mutta toivottavasti lauantaina asia korjaantuu ja halli raikaa kun on viälä lauantai peli.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #178 : Joulukuu 06, 2007, 15:36:56 »
Ei harmita se että en ollut sitä suunnittelemassa koska minua hävettäisi jos olisin ollut suunnittelemassa noin RUMAA lakanaa.

Huoh. Kyllä kateelliset ihmiset on sitten kamalia.
Lakana oli todella hieno, pointsit siitä !

Jos 90 kuvastaa synmävuotta niin oisin aivan hiljaa vaan.

Minkähän hiton takia ? Sun mielestä täällä ei siis saa nuoremmat fanit käydä ilmasemassa mielipidettään vai ?

Eilisestä sitten vielä. Hyvä peli, oltiin todellakin joka osa-alueella Ipaa selvästi edellä. Lehdolta hyvä peli, Venulta hyvä peli, Salmelalta hyvä peli...Hyvin kesti hermot, ei lähteny mörkö Anttilan sunmuitten idioottien lämmittely-yrityksiin.

Tiedä mikä sitä Raipee niin hirveesti alko ärsyttään, mutta törkeesti se Aallon ajeli. Mun mielestä aivan paskanjauhantaa noi jutut että Aalto kääntää selkänsä ja huomaa kyllä selvästi sen että Raipe on tulossa.
Juujuu, aivan. Silmäthän sillä on selässä.




En olekkaan sanonut että ei saa, tosin oisi voinut kirjottaa että on eri miältä jnejne, oisit kopioinu myös sen kirjotuksen, siihen lähinnä viittasin!
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tappara-Ilves 05.12.07
« Vastaus #179 : Joulukuu 06, 2007, 15:43:07 »
Kaikki saavat kannustaa juuri niin kuin haluavat! Jos on lippunsa lunastanut niin voi minun puolesta vaikka päällään seistä koko pelin ja teipata vaikka suunsa ettei kuulu mitään ääntä! Tai sitten huutaa kurkkunsa kipeäksi pelin alusta loppuun, eikä kannnata kuunnella ketään! Eikä liioin kannata provosoitua kenenkään jutuista ..sinun pitää tehdä ja tätä jne..