No kylläpä meni herne palkoineen syvälle sieraimeen.
Jäitä hattuun JoKaGO.
Menee herne sieraimeen tai ei, niin pyrin osoittamaan vahvan provoilusi, Väsyneet Kädet, puhtailla tilastollisilla argumenteilla. Perustelusi menee niin metsään kuin vain voi. Eikä mulla kierrokset ole nousseet saati nuppi kuumana, ehei! Vaikka vastaprovoiluksi menikin vähän...
Mun mielestä on kummallista, että täällä niin monet Tapparan kuin Ilveksenkin miehet puhuvat Ojasesta Raipen yhteydessä. Nyt tässä on kyseessä Raipe ja vain Raipe, turhaa on verrata häntä muihin. Kaverin saavutukset ovat vertaansa vailla, kiistatta. Raipe on legenda jo eläessään. Kuitenkaan edes Raipe ei voi mitään sille, että uran loppu tulee joskus vastaan. Raipe on (ilmeisesti?) ilmoittanut lopettavansa komean uransa tähän kauteen, minkä vuoksi hänet palkitaan jos jonkinlaisella huomionosoituksella.
Kiistatta jotkut näistä huomionosoituksista ovat ylilyöntejä, mutta on täysin perskohtainen asia, miten itse nämä tuntee. Mulle tämä maajoukkuekikkailu on liikaa ja se osoittaa jotain niin huomionosoituksen antajasta kuin vastaanottajastakin. Silti hyväksyn tietenkin päinvastaisetkin mielipiteet, vaikka niitä kritisoinkin.