Tämähän nimen omaan se kysymys, joka olisi pitänyt maalituomarin ratkaista ja vastaus on tosiaan ei. Mikäli tuota ei näe yläkamerasta, niin silloin tekniikka ei todellakaan ole ajan tasalla.
Mitähän kameraa se videotuomari sitten katsoi? Itse näin tv:n kattokameran hidastuksesta selvästi, että väärältä puolelta tolppaa kiekko meni maaliin. Myös jenkit näkivät ilmeisesti mediakuutiosta saman, mitä puusilmä (kukahan se oli?) puhelimen toisessa päässä ei.
Ja huomasitteko, että Koistinen ei itse tuulettanut juuri lainkaan uransa ensimmäistä miesten maaottelumaaliaan, koska ilmeisesti näki heti, mistä kiekko todellisuudessa meni.
Olipas hauska tapaus tämä maali. Mun silmiin ei ainakaan näkynyt, että kukaan tuomareista olisi käynyt tarkistamassa kyseistä maaliverkkoa missään vaiheessa.
Toivottavasti näitä venäläisiä tuomareita ei enää nähdä näissä karkeloissa. Oli se niin huonoa tuomarointia, että Rantalat ja muut näyttää jo huipuilta.
Taitaa toi verkko olla nykyään niin vahvaa materiaalia, ettei se mene rikki, vaikka verkonsilmää suurempi kiekko siitä läpi menisikin. Kova kuti, joka osuu just keskelle verkonsilmää, niin läpi menee, jäkeä jättämättä!
Ja tuomarointi oli eilen itkettävän huonoa. Oikeassa Tami oli, kun sanoi olleensa vuodesta 1970 asti näkemässä, eikä kertaakaan ole kisoihin osunut hyvää venäläistuomaria. Olen samaa mieltä.