Jotta tämä asia saadaan pois päiväjärjestyksestä, niin mää menen keskiviikkona etsimään sulle sen lehden Aamulehden arkistosta. Toivottavasti sulle riittää kopiot pelkistä urheilusivuista, sillä koko lehteä ei viitsis tulostaa.
Kerrotko mulle sen Elorannan potkujen päivämäärän, niin mun ei tartte koko viime syksyn lehtiä käydä läpi?
btw. minen toisten kaljoja vie, joten mulle riittää pari tuoppia ja kori sille kelle ensin lupasitkin. Tarviiko mun oikein ajaa partani, että naamani näyttäisi edes vähän enemmän henkkarikuvalta?
Vallan hyvin riittää kopio kyseisistä sivuista Aamulehdessä. En oikein ymmärrä, miksi et muista sitä Elorannan potkujen ajankohtaa, koska samana päivänähän tehtiin suomalaisen ja tamperelaisen kiekkoilun ikiaikaista historiaa. Muistaakseni tämä historiallinen päivä oli 18.11.2006.
Molemmille en voi kaljoja tarjota, ellette molemmat tuo yhtäaikaisesti tätä Aamulehden otosta. Tämä on vähän niin kuin tiedonjulkistamispalkinto ja se myönnetään vuosittain vain yhdelle henkilölle.
Kauan tätä on venytetty, mutta nyt kun se suuri ennätys on kaatumassa, niin eiköhän Naapuri maksa ne kaljansa Jannen juhliessa. Syitä on monia, mutta yksi oli se, että saatuani nämä sivut onnistuin ne kadottamaan siihen mustaan aukkoon, jota moni kirjahyllyksi kutsuu. Toinen oli se, että vastarannan kiiskenä Naapuri puhui itsensä pitkälle jäähylle.
Tässä PDF:nä kaksi sivua Aamulehdestä 19.11.2006. Sivulla B19 puhutaan vain ja ainoastaan jonkun ukkelin potkuista ja jatkajasta. Sivulla B20 jatketaan saman jauhamista ja kysellään jopa joltain noubadeilta, että oliko oikein ja kukas seuraavaksi. Janne Ojasen touhuista kertoo joku porilainen freelancer/Kassi-Almamedian toimittaja ilman mitään sen kummempia krumeluureja yhdellä lauseella. Onneksi sentään on saatu lausunto itse pelaajaltakin.
edit: Kirjaston mikrofilmikone ei osannut tarkentaa koko sivulle, joten sivujen laidat ovat enemmän tai vähemmän sumeita. Jopa henkilökunta koetti säätää...