Mää taas oon sitä mieltä ettei kiekkotoimituksessa ole sen kummempaa vikaa kuin missään muussakaan kotimaisessa kiekkotoimituksessa. Tosin sittenhän on muistettava, että kun mielipiteitä ruvetaan kyselemään lehti/radio/tv-toimittajista, niin jos yksi sadasta saa kehuja, niin se taitaa olla jo hyvä saldo. Suomalainen kiekkofani on aika tyytymätöntä sakkia.
Samoin oon sitä mieltä ettei AL:n kiekkotoimitus ole ainakaan hirveän näkyvästi puolesta eikä vastaan kumpaankaan suuntaan. (Poikkeuksena se yksi Ilveksen propagandatoimittaja, joka ei kuitenkaan hirveän usein kynäilemään pääse.)
Mun mielestä se pieni ero tulee sitten tuossa etusivuhommelissa, kuka siitä sitten lehdessä vastaakaan. Kiekkotoimitukseen se ei kuitenkaan liity. Jääkiekkoasiantuntemattomuus sillä puolella näkyy juuri tämän aamun kaltaisina sammakkoina, ja siinä näkyy myös se tietty suuntautuneisuus. Ilveksen on paljon helpompi ylittää uutiskynnys etusivulla positiivisilla asioilla.
Ja sen takia koko Aamulehti näyttää niin asiantuntemattomalta myös kiekkopuolella!
-----
Ihan toinen juttu on sitten se, miksei Radio 957 saa siihen paikallispeliensä Kiekkoraatiinsa (tai mikä sitten onkaan) ikinä Tappara-henkisyyttä? Aina kun sen kuuntelulle osuu, niin siellä on raati 2-1 tai pahimmassa tapauksessa 3-0 Ilveksen puolella. Ihan epistä.