Kun nyt olen ilmeisesti toiminut tässä huhukeskustelussa jonkinlaisena primus motorina, niin muutama sana lienee paikallaan.
Itse olen yrittänyt pitää periaatetta "kun tehdään jotain, niin tehdään se kunnolla", joka myös pätee huhuihin.
Paljon puhuttu Elite Prospects on periaatteessa ihan hyvä tietolähde, mutta mielestäni sen tarjoamissa uutisissa ja tiedoissa kuuluu kunnia sille alkuperäiselle lähteelle, josta se on EP:n sivuille kopioitu.
Esimerkiksi nyt EP:n huhuista löytyy Mikko Mäenpään mahdollinen siirtyminen Columbukseen ja Miika Wiikmanin siirtyminen Timråhon. Molemmista olisi mukavaa lukea enemmän kun jonkun kirjoittajan heittämä "Mäenpäätä huhutaan Columbukseen, lähteenä Eliteprospects", kun voisi laittaa linkin suoraan siihen oikeaan lähteeseen josta löytyisi samantien lisätietoja asiasta. Tässä tapauksessa Mäenpäästä kertova uutinen löytyy
Hämeen Sanomista.
Jortikan sanoin: Ei se voi olla niin vaikeaa.
PS. Kun esim. sellaiset keskustelufoorumit kuin
Jatkoaika ja
HFBoards edellyttävät huhuilta (ja muultakin kirjoittelulta) jotain tasoa, niin kyllä niitä samoja asioita voisi edellyttää Jälkipeleiltäkin.