Vaikken moderaattori olekaan, voisin hieman opastaa, että Benoitille löytyy oma topic. Ideani oli siis, että olisi helppoa jos sinne saataisiin sitä tietoa miehestä, joten etsiminen helpottuisi.
http://tappara.info/index.php/topic,860.0.html_________________________
Olen Andren tullessa tyytyväinen joukkueseen, ja uskon sen menestymismahdollisuuksiin. Uuden linajan mukainen joukkue, ainakin minusta. Ehkä hieman toivon salaa sisimmässäni, että myös Henry jatkaisi, mutta pakistosta ei näyttäisi löytyvän tilaa enää kuin yhdelle miehelle, sille todelliselle liiderille. Uskon ja toivon Uiton saavan sopimuksen varmalla puolustuspään pelaamisella, vaikkeivat tehot luokkaa Mikko Mäenpää olisivatkaan.
Benoit-Grönvall
Aalto-Salmela
Koistinen-Uitto
Pentikäinen (Ilvonen)
Toinen mahdollisuus olisi, että Koistinen pelaisi kauden Mestiksessä (LeKissä), mutta sitten en näe mitään järkeä yhdenvuoden sopimukselle. (Hieman muuten jo hirvittää ensi kevät: Pentikäinen ainut puolustaja jolla suora sopimus jatkoon). Jos Koistisen sopimus olisi jatkunut ensi kautta pidemmällekkin, miesten peleihin tuonti Mestiksen kautta olisi avannut paikan Henrylle.
Benoit-
HenryAalto-Salmela
Grönvall-Uitto
Pentikäinen (Ilvonen)
Myös hyökkäys on täynnä, mutta on hyvinkin toden näköistä, että joku pelaajista käy "LeKissä" lämmittelemässä. Itse sinne laittaisin varmaankin Piispasen. Saarelan Pasin kaltainen snaipperi mahtuisi dream teamiini.
xxx-Hancock-Saviano
Nurmi-Ojanen/Lehterä-Koskela
Enlund-Lehterä/Ojanen-Venäläinen
Kiertävä junnu/Pyymäki-Kiilholma-Nieminen
Pyymäki/Kiertävä junnu
Oikeastaan Andren tullessa joukkue kelpaa minulle erittäin hyvin sellaisenaan, mutta haaveiluketjuhan tämä on.