larsson on hyvä ku kotipeleissä vaan 2 miinusmaalia lässynlää.
En todellakaan ole väittänyt noitten 2 miinusmaalin takia että on hyvä, kunhan rupesin tutkimaan tilastoja ja huomasin kyseisen asian. Puolet täällä kirjoittavista tekevät päätöksensä juurikin tilastojen perusteella, toki kaikkia pelaajia sekään ei koske, mm.Puistola. Olen sanonut että on Larsson parempi kuin Tabacek, jos muuta väität niin et ymmärrä lukemaasi.
Montako taban lions peliä oot nähny? Juu niin arvelinkin et yhtään. Ja näitten sun kirjotusten perusteella et oo kyl nähny yhtäkään tapparan peliäkään.
Lionsin pelejä en ole nähnyt, mutta heidän valmentajansa on ja näki asian niin että Taba ei pelaa, joten luotan siihen. Tapparan pelit olen nähnyt melkein kaikki, ehkä 55 tai jotain, en pidä kirjaa. Tiistaipeleistä jää tosin aina eka erä näkemättä koska minulla on muutakin elämää kuin roikkua täällä.
mitä tulee tohon että parhaat saa paikan kokoonpanosta on ihan täyttä sontaa, sunhan se pitäs tietää ku oot niin tiiviisti seurannu tätä case Larsson-Tabacek.
Niin, Olen edelleenkin sitä mieltä että Larsson on PAREMPI kuin Tabacek, mutta ei ole PAREMPI kuin Bailen,Aalto,Puistola, Kauppinen, Saravo ja Kankaanperä. Joten todennäköistä on että Aallon kuntouduttua Larsson on rotaatiossa, kuten kuuluukin. Mutta se ei siltikään poista sitä että Larssonin potentiaali sekä pelaaminen on parempaa kuin Tabacekillä.[quote
noitten statsien perusteella en lähtis veikkaan et on pelannu huonosti ja uskon et varamieheks hankittukin.
En minäkään statsien perusteella lähtisi, mutta kun tippuu kokoonpanosta niin sen perusteella väittäisin että ei ole tarpeeksi hyvä. Lisäksi tämä varamieheksi hankittu on ihan sama, olkoon, mutta jos varamieheksi hankittu on tarpeeksi hyvä valmentajan mielestä niin sehän sivuuttaa jonkun kokoonpanosta, meillä hyvä esimerkki on Kauppinen ja Larsson. Jokereilla Peltola jne. Hölmöä väittää että varamieheksi HANKITTU on varamies jokatapauksessa.