Mä olen vähän sitä mieltä,että isossa kuvassa on ehkä turha olla huolissaan Makkosen pisteistä,mun mielstä sopii hyvin kolmos senaksi ilman sen suurempia pisteitä. Pelaa kuitenkin tunnollisesti kahteen suuntaan ja on ainakin mutu-tuntumalla ihan hyvin kääntäny alotuksia.
Erkinjuntista saa ja pitää olla huolissaan,kun ei ole sitten niin mitään käyttöä,ellei tee pisteitä. Ja häneltä on "budjetoitu" kasa pisteitä..
Ahtolaan olen pettynyt,kun potentiaalia olisi(15-20 maaliin),mutta jos ei osu maalipuiden väliin,niin menee ihan mukavasti kolmosessa ja iskee kuitenkin sen 10 häkkiä tälläkin tahdilla...Saisi tosin vähintään osoittaa vähän "kirves-sydäntä" ja käyttää kokoaan..Hieman laiskan ja välinpitämättömän maun ainakin minulle jättäny..
Joukkueena tällä hetkellä teemme kuitenkin ihan tarpeeksi maaleja ja meillä on kaksi kärkikenttää,jotka pystyvät ratkaisemaan TÄLLÄ HETKELLÄ. Tilanne voi kuitenkin elää ja etenkin Lucce olisi pirun hyvä saada Joulun jälkeen kunnossa takasin. Ihan muutamastakin syystä: Nuorten kisat, EJ:n kipsi ja Hansenin mahdollinen lähtö nhl:n alkaessa. Ei mikään näistä yksin,mutta yhdessä voi tulla ongelmia pitkässä juoksussa..