Tämä on ehkä yksi koko sivuston kieroutuneimmista ketjuista siksi onkin pakko laittaa jerryä
No mutta,kyllähän hallin tunnelman pitäisi lähteä siittä,että itse tapahtuma kokonaisuutena on niin mukaansa tempaava,ettei ketään erikseen tarvitse vihtoa mukaan kannatustalkoisiin.
Voisi ja pitäisi olla enemmän seurasta lähteviä kampanjoita,jaettavaa "kertakäyttöistä" fanitustavaraa,esim pleijareissa jaettaisiin pyyhkeitä tai niitä myytäisiin johonkin nimelliseen hintaa. Joskus oransseja/sinisiä arkkeja jotka valotauluohjelmalla nostettaisiin ja väritettäisiin halli jne.
Ylipäätään ärsykkeitä katsojille,että analyyttiset ja sinänsä varmasti asiantuntevat katsojat eivät vai vaivu mietteisiinsä ja analysoimaan peliä vierustoverin kanssa... Ja pitäisi olla joku henkilö,jonka tehtävä on vain ja ainoastaan keskittyä näihin asioihin seurassa ja miettiä mitä seuraavaksi jne. Lisäksi väitän,että valotaulun,kuuluttajan ja muusikin ym efektien käyttö on aika marginaalisella tasolla siihen verrattuna mitä se voisi parhaimmillaan olla. Enkä usko,että näiden asioiden korjaaminen olisi mikään älytön kuluerä. Siittä en tiedä paljonko ne katsojia toisivat lisää,mutta ainakin parantaisivat jo hallissa käyvien viihtyvyyttä
Vaikka kuinka Tapparaa kannatankin,niin on koko meidän ottelutapahtuma Kuuluttaja-Kääriäisineen ja vältähtäneine taukomuusiikkeineen yhtä väljähtänyt kun itse Hakametsän halli joka tuntuu syöksevän sinne saapuvat ihmiset depressiioon ja puoliuneen.
Toki pääasia on,että itse peli on kunnossa
En tiedä menikö pahasti ohi aiheen,mutta lähinnä sitä ajan takaa,että eikö koko Hakametsän tulisi olla yksi iso Tapparan fanikatsomo!