Päätellen siitä että Tarvainen (eli Jussin tuleva seura) on ostanut sopimuksen ulos, niin suuntana taitaa olla Sveitsi. Ei taida Tapparalla olla rahoja ensin ostaa vanhaa sopimusta ja sitten vielä kilpailla palkassa Baselin kanssa. Enemmän kuin positiivisesti olisin yllättynyt, mikäli toisin käy.
Tämä nyt on turhaa spekulointia, mutta sanompa kuitenkin. Onhan täällä ollut puhetta tällaisestakin:
Tappara on osoittanut kiinnostusta erästä hyvän luokan pelaajaa kohti. Ainoo vaan, että hän on sopimuksenalainen. Meinaisi siis rahallista korvausta.
Tieto on tuon toisen joukkueen sisältä, pidän sitä varmana. Nimiä en saa mainita. Palaan tähän, kun kausi on ohi.
On aika. Kyseessä on muuan Marko Kivenmäki. Tammi-helmikuun vaihteessa Tappara kuulemma ilmoitti kiinnostuksesta. Maaliskuun aikana muitakin liigaseuroja on tullut apajille, kun Ässät ei ole näyttänyt punaista valoa (mitä itse ihmettelen). Eivät periaatteessa ole myymässä, mutta jos sopiva tarjous tulee, niin. No, Tappara on oman tarjouksensa antanut.
Itse kuvittelisin kiinnostusta löytyvän sen takia, että Virkkunen tuppasi pelaamaan hienosti jampan kanssa. Lisäksi hän on melko tehokas.
Lähteenä siis eräs Ässä-joukkueen jäsen. Hän mainitsi myös Tähtisen pestin Poriin kolmen vuoden lapulla.
Ei se välttämättä mahdotonta olisi että Tarvainen olisi ostettu ulos ruottista. Saas nähdä. Okei on eri asia ostaa soppari ulos Linköpingistä kuin Ässistä, mutta silti.
Minulle Tarvainen tietysti kelpaisi, mutta kuten sanottu saas nähdä.
Vähän ihmetyttää toi Tapparan tapa julkistaa sopimuksia. Muutama silloin, muutama tällöin ja pari sitten myöhemmin. Sitten kerrotaan että neuvotellaan Kiilholman ja Pyymäen kanssa. Käsittämätöntä mielestäni että kerrotaan kenen kanssa neuvotellaan, mutta sitten näitä sopimuksia ei virallisesti julkisteta.
Mutta eipä ainakaan vielä julkistettu Enlundin ja Koistisen kanssa Tarvaisen sopparia.