AI mitään ei oo tehty? Vittuku mihinkään ei voi olla tyytyväinen. Ei kuulu Mäntylän korvaajaa, ketähän herrat Platil ja Kovanen on? Sentteristä, kannattaako Leinosen hirveellä kiirellä hommata vain joku sentteri tänne vaan katsoa hetken aikaa ja varmistaa että edes jonku tasoinen pelimies tulee?? Tuolla on muutenkin huhuja liikkunu että maajoukkue tauolla tulee jotain tapahtumaan....
Mikillä on kyllä mahdoton tehtävä miellyttää tän palstan porukkaa.. tekee niin tai näin nii aina menee päin persettä. Joo tiedän viimeaikoina ollaan kontattu mutta onhan tässä alkukaudella kerinny tapahtumaan vaikka mitä
Sulla on kyllä taas hirveä tarve olla puolustelemassa. Mun mielestä Kovanen oli jo jengissä ennenkö Mäntylä lähti ja jos sun mielestä Platilin korvaa Mäntylän niin valoja päälle, se vielä et Mäntylä pysty lähtee ilman korvausta. Sun mielestä hyvä suoritus tähän asti? Toki ei voi Platilin loukkaantumiselle mitään mut mun silmis se ei oo kyl Mäntylän korvaaja, sinun on "juti"?
Kiirellä tai ei, jotainhan tuolle sentterin tontille ois pitänyt yrittää, vaikka try-outille joku suhari penailemaan ja kattoon pystyykö auttaa joukkuetta.
Mikki on tehnyt kaikki vähän päin persettä viime aikoina niin nyt saa sit siivoilla sen jälkiä urakalla. Vaikea on tehdä asioita niin että plussalle viel mun silmis päästäis. Se että alkukaudella on tapahtunut vaikka mitä, on merkki vain ja ainoastaan siitä että Leinonen on hoitanut hommansa todella huonosti. Haluan että muistaisit aina sen ja vedät happea.
Ei se tekeminen, vaan tekemisen laatu.