Aha, itse olisin noista nimistä ainoastaan sen Sopasen tänne halunnu, vaikkei sen onnistumisestakaan mitään takeita olis ollu. Ja itseasiassa oon tyytyväinen ettei Mikki hankkinu tänne väkisin mitään Henri Heinoja tai Jarkko Immosia (Suomessa pelaava).
Flegmaattinen laituri sisään kun sentteriä haetaan? Jos Dufva ei saanut miestä ruotuun ja pelaamaan niin miten luulet että Tapparassa oli käynyt? Kuka sille ne paikat Tapparan senttereistä olisi järjestänyt? Sopanen on ehkä hiukan sellainen vielä löysempi tapaus Toporowskista. Ja kyllä näistä Bluesin ulkomaalaisista voi jotain tullakin. Olisin voinut kokeilla jopa tuota Immosta jos kerran ketään muuta ei ollut saatavilla, juuri päinvastainen tapaus Guollasta, Low risk - High reward.
Niin tähän tilanteeseen Heino ja Lostedt olisi olleet huonoja, en minä väittänytkään että nyt olisi pitänyt saada, päinvastoin. Jos ajatellaan että sulla on paletti ja harmonia joukkueen kokoonpanon suhteen hyvä ja samoin sarjasijoitus niin joku Henri Heinohan on ihan oikeasti aivan jäätävä hankinta jos tarvitset nelossentteriä ja haluat menestyä. Lostedt on mainettaan parempi pelaaja ja tekee sen mitä koutsi käskee ja siinä tapauksessa unelmapelaaja jonnekin neloseen. Kumpi on parempi ja hyödyllisempi kaksikosta nelosessa Heino-lostedt vai Koskinen-Karjalainen?
Kuten sanoit, turha tästä enempää jauhaa samoista asoista. Halusin vain kertoa sen kuinka surkeasti Tappara on rakennettu.