Fantastico!! Just taisin motkottaa Tapparan markkinoinnista jotain ja sieltä tulee tälläinen juttu! Kiinnostaa kyllä kovasti, ei tässä pitäisi olla miettimistä. Pitänee katsoa kalenterista mille viikonpäiville nuo kotipelit tulevat. Sillä mulla on yksi tietty viikonpäivä aivan muille harrastuksille ja niistä en halua olla pois. Mutta muuten: tässä on yksi hyvinkin potentiaalinen ko. kortin ostaja! Täähän iskee loistavasti muutenkin ajanhermoon, eiks me kaikki olla pieniä "sahamiehiä" eli tässä voi sivussa pelata tiettyä peliäkin, tavallaan. Aika epätodennäköistä, että tulis maksuun 21 euroa per ottelu. Minä veikkaan semmoista 10.5 euroa per peli... Tuolta pohjalta lähtisin tätä hommaa viemään omalta taholtani. Mutta jos täydet pinnat tulis, niin olishan se jumankeikka upeeta. Tokkopa kuitenkaan.
Mikä tässä maailmassa on reilua ja mikä epäreilua... pisteitä joukkue kuitenkin tarvitsee, ei sekään pitkään elä pelkästään "hyvistä" peliesityksistä, jos tulos on nolla pistettä. Nyt joukkuekin ihan kouriintuntuvasti voi hieman vaikuttaa siihen, että miten niitä katsojatuloja kassaan tulee. Edellyttäen että nyt tämä kampanja edes jotenkin saa suosiota. Minun vinkkini ja neuvoni on kaikille, joilla ei kausaria jo ole, että tarttukaa nyt ihmeessä tähän juttuun. Peukutusta täältä ja vahvasti. Puollan!!