Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Jotain höntsäpelien ja tosipelien väliltä nämä et-pelit ovat. Itse aion tuon tauon todennäköisesti viettää Jäähovissa jos se on auki Blues peliä ennen piti mennä sinne kaljalle mutta kiinni oli ainakin silloin.
Tappara on näköjään laittanut joka puolelle Tamperetta tolppamainoksia oikein reilulla kädellä. Minun makuuni tyylikkäästi toteutettu markkinointi. Vain logo, ei tekstejä. Tällä tavalla tuodaan hienosti Tapparan värit katukuvaan.
Jep, Pispalan valtatie on nyt Tapparan valtatie
Lainaus käyttäjältä: JM82 - Syyskuu 09, 2013, 07:41:01Tappara on näköjään laittanut joka puolelle Tamperetta tolppamainoksia oikein reilulla kädellä. Minun makuuni tyylikkäästi toteutettu markkinointi. Vain logo, ei tekstejä. Tällä tavalla tuodaan hienosti Tapparan värit katukuvaan.Osaako ja viitsiikö joku laittaa kuvalinkkiä näistä mainoksista tänne sivuille? Olisi hieno saada ne myös tänne.
Lainaus käyttäjältä: JM82 - Syyskuu 10, 2013, 09:58:43Lainaus käyttäjältä: JM82 - Syyskuu 09, 2013, 07:41:01Tappara on näköjään laittanut joka puolelle Tamperetta tolppamainoksia oikein reilulla kädellä. Minun makuuni tyylikkäästi toteutettu markkinointi. Vain logo, ei tekstejä. Tällä tavalla tuodaan hienosti Tapparan värit katukuvaan.Osaako ja viitsiikö joku laittaa kuvalinkkiä näistä mainoksista tänne sivuille? Olisi hieno saada ne myös tänne.Tuossa on Facebookin Tappara officialin kautta yksi kuva Hervannan valtaväylältä Hervantaan päin.