Jacina ei kait ole tulossa yhtään mihinkään, ainakaan Tapparaan. Mitä tulee Cookiin niin itse en oo yhtään pettynyt kaverin poistamisesta huolimatta viimeaikoina nousseesta pelitasosta. Enkä myöskään näe, että pitäisi hommatta yhtään mitään tilallekkaan. Tämä uusikin ulkolaispakki on min mielestä aivan liipasimella, kannattaako pitää vai ei. Mulle vaan toi ulkolais'vahvistuksen' määritelmä on jotain muuta kuin halpa rivimies. Saviano täyttää paikkansa ainoastaan siksi että on yleisöä kinnostava pelaajatyyppi kovalla yrittämisellä ja pelasi itsensä pleijjareissa monen kannattajan sydämiin. Muuten ulkolaisen pitäisi aina olla ehdottomasti ykkösketjun suvereenia tasoa tai sitten paikka täytetään omill junnuill ja piste. Kuten jo tässä kuukausi sitten taisin mainita, ei Tapparan nykyrosterista saada mestariainesta parilla ulkolaisvahvistuksella vaikka voissa paistais. Mennään näillä ja ajetaan junnuja sisään ja katsotaan mihin riittää. Itse en koe liikoja menestyspaineita vuodesta toiseen. Muut sanokoon oman mielipiteensä, mun on tämä.