Kaikki ylimääräinen raha olisi pitänyt käyttää huippumiehiin.
Jos ei ole ylimääräistä. Tai, jos niitä huippumiehiä ei ole tulossa Tapparaan budjettiin sopien? Tilanne taitaa olla kettumaisesti auki.
Meillä oli menneellä kaudella todella mahtava ABS, siis ihan unelma.
Jo lähtöhuhujen alkuvaiheessa toivoin, että yksi edes jää heistä. Vielä ei ole sitä Anssiakaan jonka eniten olis toivonutkin jäävän. Pleijarit vahvisti kymmenkertaisesti.
Eli missä mennään?
Jannen jatkoa odotellaan ja Niemisen Villeä on huhuiltu Hifkiin ja toivottu Tapparaan.
Sen kyllä myönnän että outoa on Villen huumori jos Hifkiin menee. Ei niinku löydä sitä kettumaisen punaista lankaa hommasta edes näillä pervon aivoilla...
Rahakysymyksiähän nää on ja Mikin taskulaskin on taatusti stressattu.
Mikäli Salmela ei pelaa Tapparassa ensi kaudella tilanne puolustuksen osalta on heikohko.
Siis jos sitä peilaa menneeseen kauteen ja jopa sitä edeltäneisiin. Puistolakin meni ja saatiin Aalto johon en edes itse uskonut.
Anssi olis kyllä pakko pitää mutta se ei ole Anssin tai Mikin vika jos näin ei käy.
Mikäli joku ulkomaalainen seura on tarjonnut huipputarjouksen Mikki ei voi siihen mitenkään vastata. Silloin ongitaan kai ulkomailta tänneppäin ja toivotaan? Liigasta ei Anssille vapaata korvaajaa löydy.
Minä uskon että AS varmasti haluaisi pelata vielä Tapparassa ja Mikki käyttää kaikki keinot.
Jottei mee ihan yleisksi höpinäksi:
Tää on nyt ehkä kaikein pahin mahdollinen sauma julkistaa Kangasniemen soppari. Näköjään.
Täällähän on osa porukasta onanoinut jo Aalltoa ja Benoitia vastaavien tehopakkien perään ryyditettynä tietysti maalipörssin voittajapuolustajan sopparin kanssa.(OK olen tehnyt "syntiä" itsekkin) Samalla Janne ja Ville leikkii tavoittelematonta
Vähä hymyä huuleen, ei me karsinnoissa olla ens kaudellaka. Ans kattoo kummottis käy vai käyks mitenkä? Vai kui?
Tervetuloa Tappraan taas Miska!