Teitä on täällä, voi jumalauta. Seurasko Teistä kukaan viime kaudella Tapparan pelejä?
Kiitos kysymästä, kyllä seurasin.
Ja hei muuten huomenna pelaa mun suosikkijoukkue Jokereita vastaan Hakametsässä. Taidanpa mennä peliin, vaikka voitto ei olekaan 100% varma.
Älä sitten rummuta "vielä 5 ottelun" puolesta. Saarisella on ollut aikaa näyttää, enkä lienee hirveän väärässä.
Totta, oli siellä kuka hyvänsä peräsimessä voitto ei ole koskaan 100% varma. Mutta kun voidaan olla varmoja, että tappio on 90% varma ollaan jossain pielessä. Eilinen peli kuvaa hyvin johtamista, lähdetään ryminällä, saadan muutama näyttävä aikaiseksi. Vastustaja pääsee mukaan peliin... lopun tietääkin jokainen ottelua seurannut. Mutta tiedoksi Teille Saaris kannattajille kuitenkin, Saariselta loppui taito saada peli kuosiin tokas ja kolmannes eräs. Luojan kiitos joukkueessa on sellaisia ammattilaisia joita joskus on valmentanut Valmentaja isolla V:llä.
Yhtäkaikki, lienee aivan turha itkeä. Kollegiaalisuus on aivan perseestä, että sen pitää näkyä tulosurheilussakin näin. Koitan olla enää provosoitumatta, jokaisella meistä on mielipiteisiinsä oikeus. Kenen mielipide on oikea, sen aika näyttäköön?
Toivoisin kuitenkin asiasta päättävien näkevän "metsän puilta".
En palaa enää tähän asiaan kunnes korkeintaan siinä kohtaa kun voin tokaista; "Mitä mä sanoin." Tai, että; "olin väärässä pyydän nöyrimmästi anteeksi hätäisyyttäni, Saarinen sai kun saikin luotsattua Tapparan suoraan offeihin". Ja ei muutakuin Tampereelle syömään lupaamani mustamakkarapötkö.
Jotain näistä odotellessa. Ugh.