Kirjoittaja Aihe: Mikko Pukka  (Luettu 62063 kertaa)

Poissa Esa.K

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #15 : Elokuu 21, 2006, 15:27:23 »

Terve, Kertokaapa mulle mitenkä se Pukka nyt muka on niin huonosti pelannut...
Kaikille tulee tässä vaiheessa kesää pieniä arviointi virheitä, jotka ilmeisesti annetaan joillekkin anteeksi.
Mutta Pukalle ei.
Usein hakametsässä peliä katsellessa pistää oikeen vihaksi, kun joka puolelta kuulee " nyt se Pukka on taas kentällä, mitähän se valmentaja oikein ajattelee" näitä saa kuunnella joka puolella hallia. Ihmetyttää kun oikeen  kyttäämällä kytätään yhden miehen virhettä. Itse menen ainakin jääkiekkootteluun katselemaan itse peliä, en yhden miehen mahdollista virhettä. Mutta se ei näytä olevankaan niin itsestään selvyys, että kaikkien kohdalla näin olisi.

Antakaahan pojan pelata, älkääkä aina marisko pienistä virheistä.  :'(

Poissa höntsäri

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 220
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #16 : Elokuu 21, 2006, 15:48:16 »
Yleensä menen kyllä katsomaan viihdyttävää kiekkoa, mutta sattumalta eräs herra joka sattumalta pelaa Tapparassa sattumalta numerolla 23 ja on sattumalta kastettu Mikko Pukaksi, jotenki aina onnistuu pilaamaan sen nautinnon.

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #17 : Elokuu 21, 2006, 18:14:04 »
Säännöt on mennyt nykykiekossa siihen suuntaan, että Mr Pukalle ne ei yksinkertaisesti sovi yhtään!! viime kaudella pysyi vielä kahvaamaan ja roikkumaan kaverin hihassa mutta ei enää!!! Pukalle ei todellakaan ole enää käyttöä! Mutta eihän Leinonen malta Pukasta luopua tietystä syystä!!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #18 : Elokuu 21, 2006, 20:19:11 »
Makarov: mikä on se TIETTY SYY?
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #19 : Elokuu 21, 2006, 21:55:57 »
Pukka on saanut nyt ihan riittävästi näyttää taitojaan, ja minua eu ole ainakaan vakuuttanut. Aina kun Pukalla on kiekko, niin jännittää että mitähän sitä tapahtuu.

Väitän ettei Pukkaa mitenkään enempää kytätä ja odoteta virheitä. Kyllä virheidentekijä erottuu aina ihan ilman erityistä kyttäystä. Valitettavasti niitä virheitä tälle herralle sattuu, ja niin usein että porukka muistaa hänet virheistään, eikä onnistumisista.

Sitä vaan ihmettelen että kun tuon paikan täyttäviä miehiä löytyisi niin monta, mutta silti sen Pukka.

Minun puolestani Pukan voisi lähettää KooKoo:hon tekemään niitämestiksessäloistavanpistepakinhommia.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #20 : Elokuu 22, 2006, 00:42:04 »
Makarov: mikä on se TIETTY SYY?

Sallinet, että vastaan palstaveljemme puolesta. Leinosen syy olla erottamatta Pukkaa on tietenkin 250.000 euron tappiot viime tilikaudelta. Mikko ne on kuitenkin aiheuttanut ja tällä kaudella ne on on paikattava.

Kaikki on Pukan syytä. Mikko jättää aina kentälle niin huonon karman, että seuraavienkin kentällisten peli on sitä ihteään. Lisäksi Pukka aiheuttaa luistelunomaisessa liikkumisessaan niin suurta kitkaa ja kuumuutta, ettei se jää kestä. Kaikki on Pukan syytä, kaikki.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Bolognese

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #21 : Elokuu 22, 2006, 11:55:45 »
Kas kun ette syytä Mikkoa vielä edellisestä jääkaudesta, vaikka itsekin olen samaa mieltä kyllä edellisten kirjoittajien kanssa.
Yritetäänpäs pojat pelata välillä

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #22 : Elokuu 22, 2006, 13:14:27 »
Makarov: mikä on se TIETTY SYY?
Kuullu huhuja, että hän seurustelee Leinosen tyttären kanssa...;)
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #23 : Elokuu 22, 2006, 20:00:49 »
Makarov: mikä on se TIETTY SYY?
Kuullu huhuja, että hän seurustelee Leinosen tyttären kanssa...;)

Minäkin olen kuullut huhun, että Pukalla on jotain kytköksiä Tapparan johtoon, mutta en tiedä millaisia.

Ja sitten itse asiaan; ainakin nähdyn Tampere-Cupin perusteella Pukka on edelleen se sama Pukka kuin ennenkin. Edelle menevät rosterissa Mäntymaa, Koistinen ja Ilvonenkin. Ei muuta kuin ukkoa vaihtoon..

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #24 : Syyskuu 15, 2006, 16:27:16 »
Ei tainnut saada ainuttakaan vaihtoa vaikka Aalto oli välillä ihan hapoilla ja muutama pakki möhli pari kertaa olan takaa? Missä vika?

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #25 : Syyskuu 15, 2006, 18:59:19 »
Ei tainnut saada ainuttakaan vaihtoa vaikka Aalto oli välillä ihan hapoilla ja muutama pakki möhli pari kertaa olan takaa? Missä vika?

Jaa että missä vika? Mitä veikkaisit? Jospa Urama on vain peluuttanut Tapparaa selvinpäin. Jos kerran kuudella pakilla mennään, ihan sama vaikka Koistinen istuis siellä vaihoaitiossa tuppi suussa. Mielummin tietysti näkisin Koistisen kentällä.

spude

  • Vieras
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #26 : Syyskuu 18, 2006, 18:21:15 »
Hyvä Mikko, Tappara-Hifk paras peli mitä oon ikinä sulta nähny! Jatka samaan malliin!

ajl

  • Vieras
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #27 : Syyskuu 18, 2006, 18:29:51 »
Hyvä Mikko, Tappara-Hifk paras peli mitä oon ikinä sulta nähny! Jatka samaan malliin!

Hyvä spude, paras viesti minkä olet ikinä postannut. Tosin palstalla ei ole kuin 28 huonompaa ja ne kaikki on lähettänyt nimimerkki spude.

spude

  • Vieras
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #28 : Syyskuu 18, 2006, 18:52:15 »
Mielestäni en ole Mikko Pukka palstalle ikinä postannut mitään?  :-*

hardflip

  • Vieras
Vs: Mikko Pukka
« Vastaus #29 : Syyskuu 18, 2006, 18:56:42 »
Mielestäni en ole Mikko Pukka palstalle ikinä postannut mitään?  :-*

Palasta ei tarkoita samaa kuin viestiketju. Palsta on tämä kokonaisuus, tappara.info ja viestiketju on se johon esim. nuo pari järkevää postausta olet saanut aikaiseksi.

Tappara-Linköping matsissa Pukka pelasi hyvin mutta jostain syystä jo seuraavassa pelissä mielestäni Pukan tasosta putosi monta pykälää alaspäin ja aikamoista sutimistahan se pelaaminen oli. Onhan Pukalla ollut mahdollisuuksia näyttää taitonsa sm-liigassa ja varmasti moni on toivonutkin, että kehitystä tapahtuisi. Mutta näin ei ole käynyt ainakaan minun mielestäni, en tiedä auttaisiko vauhdin hakeminen alemmasta sarjasta...